Τετάρτη 25 Απριλίου 2007

Συζητήσεις περι ανθέων


-" !!! Κοίτα,το φωτογράφισα το λουλούδι στο μπαλκόνι μας ! :)
Δεν είναι πανέμορφο ; Ποιός να το περίμενε απο μια τόσο αδιάφορη γλάστρα, να βγάζει τόσο όμορφο άνθος ;"
- " Ναι, όμορφο είναι ..."
- Κάπως έτσι δε γίνεται και με τους ανθρώπους ; Ασχημοι άνθρωποι κάνουν όμορφα παιδιά !
- Ναι αλλα μη ξεχνάς οτι και πολλά όμορφα φυτά δεν κάνουν λουλούδι της προκοπής !
- ( Ξύνοντας το κεφάλι )... ναι... χμμμ.. εχεις δίκιο, όπως και όμορφοι άνθρωποι δεν κάνουν πάντα όμορφα παιδιά ... μπορεί όμως να μυρίζουν όμορφα !
- Ναι, άλλος μυρίζει όμορφα, άλλος φαίνεται όμορφος, πόσοι όμως είναι και τα δύο ;
- ...έλα μου ντε.... πάλι δίκιο έχεις, ... πιάσε το τηλεκοντρόλ αγάπη μου, εχει μπάσκετ.

1 σχόλιο:

  1. ΄Οντως, έχω κάκτους με αγκάθια τρυπάνια,που βγάζουν κρίνους μεγάλους και αρωματικούς.
    Τώρα τέτοια μεταφορά στο ανθρώπινο είδος σπανίζει και όταν συμβαίνει, γίνεαι το αντίστροφο. Το ρόδο να βγάζει αγκάθι και είναι και...φαρμακερό
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

-πες οτι θες αλλα να σέβεσαι τους άλλους συνομιλητές-
Δεν συνηθίζω να απαντάω σε μη μπλόγκερς κρυμμένους πίσω απο σκέτο λογαριασμό google. Θα τα σβήνω.
Α, και είμαι υπευθυνος ΜΟΝΟ για οσα λεω... δεν ειμαι υπευθυνος για οσα καταλαβαινεις.
ΤΖΟΝ παπαρολόγος.

Tweet

Related Posts with Thumbnails

Do not clopy

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape