Τρίτη 21 Αυγούστου 2007

Ανέκδοτο εκλογικό

Ενας παππούς με μπαστούνι βρέθηκε εξω απο τα κομματικά γραφεία του ΑΓΑΟΛ και στεκόταν κοιτώντας.

- Καλημέρα σας, του λέει ο γραμματέας.
- Γειά σου παιδί μου γαμωτο !
- Τα γραφεία μας, πως σας φαίνονται, όμορφα ;
- Τα γαμημένα τα γραφεία σας, θέλω να μπώ μεσα γαμω τη μπτάναμ !
- !!! Εχμμμ ξέρετε, ... εδω ειναι Κόμμα ...
- Ναι αλλα εγω θελω στο ξεσκισμένο το Κόμμα να κάνω εγγραφή γαμωτο μου.
- εχμμμ ξέρετε δεν βρίζουμε εδω, αυτη η γλώσσα δεν ταιριάζει στο πολιτικό μας προφίλ.
- Ναι, αλλα πώς θα γίνει να ερθω μέσα γαμω και να γραφτώ στους σκατοκαταλόγους σας ;
- Εχμμμ... μισο λεπτό να φωνάξω τον υπεύθυνο ....
...
( Τζονάκος ) - Καλημέρα σας, τι θα θέλατε, μου είπαν οτι μιλάτε άσχημα, παρακαλω σας ακούω. Ξέρετε... ( χαμόγελο ) πρέπει να είμαστε πολιτισμένοι κι ευγενικοί.

( παππούς ) - Ναι, βρίζω την τύχη μου γαμωτη την τύχη μου τοσα χρόνια δεν μου έκατσε και τωρα έπιασα εξάρι στο Τζόκερ κι εχω 350.000 γαμημένα ευρω και θέλω να ξοδέψω μερικά εδω σε σας, σε αυτο το μπορντέλο !

( Τζονάκος ) - Και η πτάνα η τύχη σας δεν σας αφήνει η παλιοβρώμα ε ;

6 σχόλια:

  1. Τζονάκο, σε επιπλήττω. σε τέτοιες περιπτώσεις, δεν ανοίγεις συζήτηση. Παίρνεις τα λεφτά και τρέχεις. Γίνεσαι, πως να σου πω, ένα πράγμα σαν Τσοχατζόπουλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τζονάκος, φυσικά τα χρήματα θα τα χαρίσουμε στο "χαμόγελο του παιδιού". Σωστά;

    Υγ. Υφυπουργός Τύπου είπαμε, έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φυσικά ! εχμμμμ... δεν κρατάμε λιγα στην άκρη γιατι έχουμε έξοδα ;
    Αφίσες, μπλούζες, λαδώματα, διαφήμιση κλπ κλπ.
    Ασε που ο γέρος έφυγε απο δω βρίζοντας και πού να τον ξαναβρούμε να δώσει κι άλλα !
    Πόσα ειπατε πρέπει να δωσουμε για να χαμογελάσει ενα παιδί ;

    Swell μια και εισαι ο επόμενος Ναυτιλίας, όλοι οι προηγούμενοι υπουργοί, λένε φήμες οτι απέκτησαν σκάφος και τι σκάφος, σπίτια και άλλα.
    Τι σκάφος να πάρω λέμε ;
    Θα το βαφτίσω ΑΓΑΟΛ φυσικά, και θα παρεις κι εσυ το κατιτις σου.
    Κοτζάμ Χυνω-Φώτηηηηη δεν θα βγάζει κατι το παιδί ;
    Ε, εμεις ;
    Ενα σκαφάκι μωρε... μεταξύ μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όπου φυσάει ο άνεμος παω...

    Η βαρύτητα των κομμάτων: όσο ένα κιτρινιασμένο φύλο το φθινόπορο.

    Απόρω πως μερικοί, περιμένουν ακόμα από τα κόμματα να τους φτιάξουν τη ζωή. Κατέστρεψε εσύ την δική τους για να φτιάξεις την ζωή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ψιτ, παλικάρια,δε μου στέλνετε τον παππούλη κατά δω, να τον "περιποιηθώ"!
    Θα θυσιαστώ για το κόμμα,λέμε!(μόνο 100 χιλιαρικάκια θα κρατήσω για εκλογικά έξοδα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

-πες οτι θες αλλα να σέβεσαι τους άλλους συνομιλητές-
Δεν συνηθίζω να απαντάω σε μη μπλόγκερς κρυμμένους πίσω απο σκέτο λογαριασμό google. Θα τα σβήνω.
Α, και είμαι υπευθυνος ΜΟΝΟ για οσα λεω... δεν ειμαι υπευθυνος για οσα καταλαβαινεις.
ΤΖΟΝ παπαρολόγος.

Tweet

Related Posts with Thumbnails

Do not clopy

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape