Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2008

XIONIA στο Αθενς σίτι




Μοιάζει αστείο σε ανθρώπους που ζούν στην επαρχία όπου το να χιονίσει δεν είναι κάτι τόσο απίθανο. Χιόνια στην Αθήνα. Και πού είναι η είδηση ;
Είδηση ειναι μόνο και μόνο επειδή η Αθήνα ΔΕΝ εχει κατασκευαστεί για χιονιάδες.
Ειναι μία πολύ ευαίσθητη περιοχή. Αν κάνει πάνω απο 32 βαθμούς έχει καύσωνα αφόρητο.
Αν βρέξει πολύ, σβήνουν φανάρια, πλημμυρίζουν υπόγεια και επικρατεί ενα χάος.
Αν χιονίσει πάνω απο 4-5 ώρες τα ίδια και χειρότερα. Αδειάζουν όλα τα ξύλα απο τις μάντρες και πάνε να κλειστούν μέσα οι Αθηναίοι ως την άλλη μέρα που αν εχει παγώσει το χιόνι στα πεζοδρόμια δεν μπορούν να βγούν με ασφάλεια. Και ναι μεν οι βασικοί δρόμοι θα ειναι ανοικτοί αλλα το πρόβλημα ειναι στα δρομάκια στις γειτονιές. Εκει δεν πατιούνται πολύ, δεν περνάει μηχάνημα, οπότε μένει και παγώνει επικίνδυνα. Για να βγεις στον κεντρικό δρόμο πρέπει πρώτα να περάσεις απο δρομάκια πολλές φορές κατηφορικά ή ανηφορικά που ο πάγος κάτω κάνει την διέλευση ιδανική για εναν στάντμαν, αυτούς που παίζουν επικίνδυνες σκηνές στις ταινίες. Ας είναι.
Εγω το απόλαυσα σήμερα, έκανα βόλτα περπατώντας κι έφτασα μακριά ενω έπεφτε χιόνι. Μου αρέσει πολύ να περπατάω έξω την ώρα που πέφτει χιόνι.
Εφτιαξα κι εναν χιονάνθρωπο και τον βάφτισα Κυριάκο, επειδη ειναι σήμερα Κυριακή.
Απο μιά ταράτσα, ενα 4χρονο παιδάκι μου πέταξε χιονόμπαλες :)
Τρείς πιτσιρίκες ειχαν βγεί εξω στο χιόνι απολαμβάνοντας περίπατο σαν εμένα.
Ενας παππούς έκανε τον Ταρζάν σε λάθος μέρος. Πατούσε σε παγωμένο χιόνι αντι να πάει απο γύρω. Στις 13:15 άρχισε να ρίχνει πολύ. Χρόνια είχα να το δω αυτό. Αυτη τη στιγμή απο το παράθυρό μου γράφω και βλέπω τα δισεκατομμύρια νιφάδες να πέφτουν.

Στις 15:00 το ύψος του χιονιού ήταν στα 12 εκ. κατα μέσο όρο. Τώρα θα ναι στα 20 εκ. σίγουρα πιά. Μέχρι το βράδι θα χει περάσει τα 30 εκ αν πάει με αυτόν τον ρυθμό.
Μια αλλαγή σκηνικού χρειαζόταν, ήταν οτι έπρεπε αυτη την εποχή.
Αν δεν μπορώ να φύγω με ασφάλεια αύριο πρωί ίσως να μην πάω στη δουλειά.
Δεν ρισκάρω να τραυματιστώ και μετά να πρέπει να αποδείξω οτι το έπαθα κατα την μετάβαση στην εργασία μου, άρα ειναι εργατικό ατύχημα. Σε αυτη τη χώρα συχνά το αυταπόδεικτο πρέπει να το αποδείξεις κιόλας.
Για τα δεδομένα της πρωτεύουσας ειναι υπερβολικό τόσο χιόνι. Για τα δικά μου δεδομένα όχι. Μια χαρά είναι. Λατρεύω το χιόνι αλλα φοβάμαι τον πάγο. Θα ήθελα δυό φορές το χρόνο να ρίχνει ενα τέτοιο χιόνι. Κρύο αλλα απαλό σαν βαμβάκι. Λευκό, αγνό, ουρανοκατέβατο.
υγ. στο μεταξύ τόσην ώρα, έξω συνεχίζει να πέφτει χιόνι.

41 σχόλια:

  1. Αλλο κακο,να μην σας βρει βρε Τζον!!
    Τετοια παραλυση χωρας,με λιγο χιονακι παραπανω,αναμενομενο και..καταμεσις χειμωνα...πρωτοφανες!!!!
    Τελικα αυτη η κυβερνηση...εχει κωλοφαρδια!!!
    Ολα πανε να ξεχαστουν κατω απο το πεπλο χιονιου!
    Που να κανει και εναν σοβαρο σεισμο λεμε;!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ τι ωραία! Θα ήθελα κι εγώ να ήμουν εκεί να βγω βόλτα στο χιόνι και αύριο το πρωί αντί να πάω για δουλειά να χουχουλιάζω μπροστά στο παράθυρο με μια κούπα αχνιστή σοκολάτα :-)

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    Tι; Τι; Ήταν όνειρο και ξύπνησα; Όχι ρε γμτ!!! Φτου να πάρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kώστα δάγκωσε τη γλώσσα φίλε μου με το συμπάθειεο γιατι αυτό σκεπτόμουν το μεσημέρι, μη μας βρει κανας σεισμός τώρα, τη βάψαμε γενικώς !
    Η αλήθεια ειναι οτι εχει παραλύσει η Αττική τουλάχιστον.
    Μάλιστα εδω και δύο χρόνια δεν είχε κάνει καν χειμώνα, πόσο μάλλον να χιονίσει σε ολόκληρη την Αττική.
    Οπως είπα, φαίνεται αστείο σε σενα ας πούμε γιατι εκει ειναι πιο συνηθισμένο και λαβαίνουν μέτρα ενω εδω... δε βαριέσαι !
    Καλό βράδι φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μακάρι να χιονίσει πάλι απόψε, αλλα ετσι κι αλλιώς θα έχει πολύ πάγο και κρύο το πρωί γύρω στο -2 C.
    Μάλλον απίθανο να μπορέσω να πάω δουλειά το πρωί.
    Τέλειο Σοφία, παράθυρο, χιονάκι και ζεστή κούπα μπροστά στο τζάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στην Κρήτη να δεις πανικός!
    Εμείς στο Ηράκλειο κάνουμε:
    1ον σαν τρελοί από τη χαρά μας και σα μικρά παιδία και
    2ον, λες και ήρθε το τέλος του κόσμου!
    Έχουν παραλύσει τα πάντα, έχουν αποκλειστεί άνθρωποι που μένουν στα γύρω χωριά (και μιλάμε για αποστάσεις κάτω από 10 χιλ από την πόλη) και το νοσοκομείο λειτουργεί με το μισό προσωπικό!
    Μέσα στην πόλη έχει λίγο πάγο και σχεδόν κανένας δεν έχει αλυσίδες για το αμάξι του!
    Θα πάω για βάρδια και εύχομαι το πρωί να μπορώ να γυρίσω στο σπίτι μου. Εγώ πάντως και τζιπάκι έχω και τις αλυσίδες θα πάρω μαζί καλού κακού!
    Φιλιά από το "πολικό" Ηράκλειο!!!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία βόλτα! Έκανα παρόμοια το μεσημέρι, αφού είχα κατέβει κέντρο για καφέ. Λίγες φορές μας δίνεται η ευκαιρία, γι αυτό ας τις εκμεταλλευτούμε όσο μπορούμε!
    Λευκή καληνύχτα, φίλτατε τζον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η Αθήνα είναι λογικό να μην έχει τις υποδομές για να υποδεχτεί τέτοιο χιονιά! Δεν μπορεί να αγοράσει τον εξοπλισμό μια Βόρειας χώρας, επειδή χιονίζει μία φορά κάθε δύο χρόνια! Οφείλει βέβαια να μπορεί να ανταποκριθεί σε καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης! Οπότε ας κάτσουμε σπίτι όσοι δεν έχουμε λόγο να μετακινηθούμε!
    Δεν δικαιολογείται όμως όταν με την πρώτη ψιχάλα πλημμυρίζουν δρόμοι, χαλάνε φανάρια κτλ
    Ωραίο το χιονάκι όταν είσαι σπίτι και το απολαμβάνεις με ζεστή σοκολάτα, όταν όμως είσαι αναγκασμένος να δουλέψεις...είναι δράμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ζηλεύω
    ΖΗΛΕΥΩ

    Κοίτα να δεις tzonako που τελικά τις φωτογραφίες με τα χιόνια τις έβγαλες εσύ...

    Ελπίζω να μείνουν λίγα χιόνια το Σαββατο που θα επισκευτώ την πρωτεύουσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ που είμαι μεγαλωμένη στην Κοζάνη, είμαι συνηθισμένη στο χιόνι και φυσικά μ' άρεσε που χιόνισε μέσα στην πόλη! Αλλά πραγματικά η Αθήνα δεν είναι φτιαγμένη για τέτοιες καιρικές συνθήκες...
    Απόλαυσα πάντως κι εγώ βόλτα ενώ χιόνιζε και ήταν υπέροχα! Αύριο να δούμε που θα πρέπει να πάμε στις δουλειές μας!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Mια χαρά ειναι tzonako το χιόνι και
    για να μην είμαι άδικος θα το πω...

    Ζητώ δημόσια συγνώμη, γιατί εχω δηλώσει σε ανύποπτο χρόνο ότι με αυτή την κυβέρνηση δεν νομιζω να δούμε άσπρη μέρα...

    Και να... άσπρισαν και οι μέρες και οι νύχτες μας!!!

    υγ.Μην πας για δουλειά(χεχε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μπορεί να ρίξει λίγο ακόμα; Μέχρι την Τετάρτη με βολεύει εμένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το χιόνι είναι υπέροχο!!!
    Το απόλαυσα όσο μπορούσα σήμερα..
    Αύριο πάλι ..
    Καλησπέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημερα, άσπρη μέρα. Μέχρι Τετάρτη πρωί θα με βόλευε καλά κι εμένα να κρατούσε αυτό.
    Εξω εχει -4C και πάγο κι ελάχιστους περαστικούς πεζούς. Αυτοκίνητα ελάχιστα περνούν.

    Ενεσούλα μα και στην Κρήτη χιόνια ; χαχαχα, ψυχραιμία και ευκαιρία να πουλήσεις τις αλυσίδες σου πανάκριβα !

    Κιτσε στο Κέντρο ειχε αρκετό χιόνι ; Ιδεα δεν εχω.

    Ράγες πράγματι αλλού εχουν συνηθίσει αλλα η Αθήνα όχι. Τέλειο το χιόνι έξω κι εμείς μέσα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Koζανίτες Κώστα και Σοφί έλαχε μια φορά στα τόσα χρόνια να ρθει χιόνι στην Αθήνα κι αλλού που το συνηθίζει να μην πάει. Χτες έφτιαξα μια μεγάλη μπάλλα χιονιού, ασήκωτη. Θα κάνει 2 μέρες να λιώσει ετσι μεγάλο παγάκι !
    Μακάρι να ειχα καλύτερες φωτογραφίες.
    Θα βγάλω κι άλλες σημερα.

    karaflokotsifas το νού, στο χιόνι κάνεις μπάμ, φαίνεσαι λέμε ! Καλημερα :)

    exeisminima το παμε, μεχρι Τετάρτη θα ταν πολύ καλά !

    innersilence όπως κάθε πράγμα στην ωρα του, το απολαμβάνεις όσο συμβαίνει ! Να δούμε πότε θα το ξανακάνει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ και πώς θα πάω κι εγώ στη δουλειά σήμερα;;;

    Καλά υπάρχει λύση, αλλά μου αρέσει να κλαίγομαι...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Mια και είσαι ενας σπιτόγατος, κάτσε σπίτι σου :)
    Πού χάθηκες εσυ ωρέ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εδώ Σαλόνικα, γιατί έχει λιακάδα αυτές τις μέρες? Και ταυτόχρονα θερμοκρασίες κάτω του μηδενός? Μήπως ζω στο Βόριο Πόλο και δεν το ξέρω? ΖΗΛΕΥΩΩΩ

    Καλή εβδομάδα
    και βγείτε λίγο να παίξετε στο χιόνι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα :-)
    Χιόνια, χιόνια παντού....

    Αλλά ο πάγος που ακολουθεί είναι , όπως λες κι εσύ το δύσκολο.

    Εγώ τον τρέμω γιατί έχω πολλά σκαλιά μέχρι να βγω στον σρόμο και κατηφόρααααα.
    Είχα πιάσει κι ένα οικοπεδάκι το 2004.

    Όμως το χιονισμένο τοπίο, βουνό και θάλασσα με αποζημιώνει.
    :-) :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. στην καβαλα παντως εχει ηλιο...απιστευτο ηλιο...ευτυχως..δεν μου αρεσει το χιονι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Kαλημεραααααααααααααα

    Καλη βδομαδαααααααααα



    ΤΣΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το χιόνι είναι μεγάλη απόλαυση όταν συνδυάζεται με παιχνίδι. Οταν πρέπει να πας στη δουλειά και γενικότερα όταν η μέρα σου επιβάλλει μετακινησεις, είναι ότι χειρότερο. Μια φορά που χιόνισε στο Λονδίνο αναγκάστηκα να πάω στη δουλειά με τα πόδια γιατί σταμάτησαν το μετρό. Πάντως αν δεν πας στη δουλειά, καλό παιχνίδι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτή την απόλυτη ησυχία που επικρατει ατα τη διαρκεια της χιονοπτωσης, ξέρεις πόσο την απόλαυσα....
    Μέχρι πολύ-πολύ αργά έξω ήμασταν.
    ΟΛΑ μα ΟΛΑ ΑΣΠΡΑ.
    ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΛΕΥΚΟ!!!

    Σήμερα δουλειά δεν πήγα... να 'ταν κι' άλλο Τζονάκο μου.
    Μήπως να κάνουμε παράκληση να ρίξει κι' άλλο για να λείψουμε καμιά βδομάδα;
    ;-)))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. συγγνωμη,αποφασισα να βγαλω τη μαπα μου στην οθονη και δεν σχολιασες????ελεος εισαιαιαιαι...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Απολαυστικό το χιονοπαιχνίδι σήμερα ειδικά με τοσο ήλιο !
    Να ταν κι άλλο, καλά λες Γλαρένια ! Φιλί :)

    Κουφό ε ; Σαλόνικα δεν ειχε χιόνια MAD και Αθηνα είχε !

    Βάσσια τον πάγο τον τρέμω λέμεεε !
    Επικίνδυνος !

    mad2luv δολοφόνε θα σε σχολιάσω πριβέ εσένα, και κρύψε τα μπαστούνια του γκόλφ !

    karaflokotsifas θα σου μείνει το "τσίου" ως σήμα κατατεθέν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. τι εννοας πριβε??προστυχε?χαχαχα...οσο για τη φωτο....μια απλη φοιτητρια ειναι,ψιλομπαζολα,αλλα εκανα και μια φωτογραφιση για το max τον προηγουμενο μηνα...(εννοειται οτι σε δουλευω..χαχα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. You douleveiς emena me ?
    Dropi.
    Πάντως καλή η φωτογραφία χωρίς πλάκα.

    Την αποθήκευσα και θα την κάνω στόχο για τα βελάκια μου. Θα τα ρίχνω με τόξο του έρωτα, χαχαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ααα...κανονισε να με κανεις ρομπα...-ποσο ακομα???...ααα,εχω και αλλες..οπως αυτη του προφιλ...τελικα το photoshop κανει δουλεια...χαχα...πλακα κανω...΄βαλε και συ ρε...κωλωνεις...χαχαχα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Επιτελους!
    Κυκλοφορειτε κι εσεις, οπως σας πρεπει!
    Με αλυσιδες!!!

    Καλη βδομαδα Τζον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χαχαχαχα Κώστα, σωστός για τις αλυσίδες είμαστε :)
    Καλή βδομάδα να έχουμε όλοι.

    mad2, ειμαι ήδη διάσημος και σελέβριστης και δε θέλω να φαίνομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. καλα..σας αφηνω..αν ολα πανε καλα 6 τα ξημερωματα ξεκιναω για χαλκιδα..αν πεθανω στον δρομο,σας αγαπω,αν ζησω τα λεμε μεσα στη βδομαδα...θα μου λειψεις τρελε εραστη μου,καυτο αγορι...πολλα ζουμερα φιλια...(παω να αγορασω μπαστουνια..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλή εβδομάδα tzonako, άντε να δούμε κι άλλα χιόνια στο Αθενς σίτι και ας παραλύσει η Αθήνα για λίγο....Δεν παθαίνουμε και τίποτε ντεεε.....
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τζονάκο μου,
    κι εγώ δεν πήγα στη δουλειά σήμερα. Έκατσα σπίτι και δεν το κούνησα καθόλου. Φοβάμαι τα κατάγματα. χαχαχα!
    Δεν μου λες βρε Τζονάκο μου, το χιονάνθρωπο τον έβγαλες Κυριάκο για την Κυριακή ή προς τιμήν του Κυριάκου Μητσοτάκη;; Τώρα πώς μου ήρθε αυτό;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλή εβδομάδα χωρίς κατάγματα απο ούπςςς πέσιμο στον πάγο.
    Απαπα !
    Πάω να αγοράσω όλα τα μπαστούνια της Αθήνας, αμάν έρχεται νότια η σούπερ μαδ2luv :)

    mania η αλήθεια ειναι οτι ο Κυριάκος Μητσ. έχει φάτσα χιονάνθρωπου.

    Πάω να ανεβάσω καμμια πιο φρέσκια φωτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ομορφα.. Ωραια η ΑΘηνα με τα χιονια ..αλλα το χαος επικρατησε ξανα.. :) ειμαστε για γελια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Έπρεπε να 'σουν στο καραμανλοχωριό να 'βλεπες. Τα προβλήματα στην Αθήνα οφείλονται στο ότι είναι οργανωμένη πόλη, όπως κι ολόκληρη η Ελλάδα άλλωστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Είναι πολύ όμορφη η εικόνα της χιονισμένης Αθήνας, ειδικά για μας τους φοιτητο-επισκέπτες που δεν την έχουμε συνηθίσει έτσι τουλάχιστον τα τρία τελευταία χρόνα. Το πιο ωραίο της υπόθεσης όμως είναι ότι ο κόσμος κάθεται μέσα οπότε όσοι αποφασίζουν να βγουν το βραδάκι είναι βέβαιο πως θα βρουν άδειους τους δρόμους ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πράγματι σε πολλά σημεία ειναι όμορφη η Αθήνα με χιόνια. Ασυνήθιστη πάντως σίγουρα.

    Swell εκει έριξε πολύ πράμα μάλλον.
    Να προσέχεις μη γλυστρήσεις, εγω έφαγα μερικές γλίστρες αλλα τη γλύτωσα ! Ούφ.

    roadartist το χάος ειναι αναμενόμενο σε μία πόλη που οπως γράφω ΔΕΝ εχει σχεδιαστεί για τέτοιες καταστάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μπορει να μου εξηγήσει κανείς γιατί ΣΗΜΕΡΑ αποφάσισαν να κινητοποιηθούν όλοι για να καθαρίσουν δρόμους , πεζοδρόμια και στέγες??? Και χτές λιακάδα είχε, έπρεπε δηλαδή ντε και καλά να αφήσουμε το χιόνι να παγώσει για να έχουμε να λέμε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Έριξε λίγο χιόνι και αμέσως μιλάνε για την αότομη αλλαγή του κλίματος...ρε δεν πάμε καλά λέω εγώ....Φοβερές φώτο φίλε...έβγαλα και εγώ μερικές...θα στις δείξω από κοντά....τελείωσε η εξεταστική και είμαι πιο ελε΄θερος πλέον...

    Σι γιου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ωπ ! τέλειωσες ; Ωραίος, χαίρομαι.
    Απο υπερβολές, άλλο τίποτα.
    Δεν μπορει κανεις να μιλά για κλιματικές αλλαγές αν δεν συμβούν πολλές μαζί.
    Εντάξει, χιόνισε χειμωνιάτικα τι άλλο να κάνει δηάδη ; χαχαχα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μιας και γίνεται λόγος για φωτογραφίες, θα σου στείλω μια και καλή που έβγαλα, γιατι έχω βαρεθεί να βγάζω πλέον κάθε χρόνο...,αν θες ανεβασε την και στο blog σου!!! Τα λέμεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

-πες οτι θες αλλα να σέβεσαι τους άλλους συνομιλητές-
Δεν συνηθίζω να απαντάω σε μη μπλόγκερς κρυμμένους πίσω απο σκέτο λογαριασμό google. Θα τα σβήνω.
Α, και είμαι υπευθυνος ΜΟΝΟ για οσα λεω... δεν ειμαι υπευθυνος για οσα καταλαβαινεις.
ΤΖΟΝ παπαρολόγος.

Tweet

Related Posts with Thumbnails

Do not clopy

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape