Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2008

Miesens και της Βουλής το κάγκελο


Δεν μπορώ να καταλάβω τι παιχνίδι παίζεται, δηλαδή εγω είμαι χαζός ή αυτοί με δουλεύουν ;
Ζητά το ΠΑΣΟΚ εξεταστική για την λαδο-Ζήμενς, όχι λέει η νουδού και μάλιστα λένε οτι τα πιο πολλά έγιναν 2002-3 επι ΠΑΣΟΚ δηλαδή. Κι εδω μπερδεύομαι !
Μα το ίδιο το ΠΑΣΟΚ το ζητάει να ψαχτεί το θέμα ακόμα και αν κάποιοι της τότε κυβέρνησης ειναι λαδιάρηδες. Τι άλλο θέλει η ΝΔ ; Τι κρύβεται πίσω απο την άρνηση σύστασης εξεταστικής επιτροπής ; Θα μάθουμε ποτέ ;

8 σχόλια:

  1. Και εγω με το φτωχο μου το μυαλο την ιδια απορια ειχα.
    Υποτιθεται οτι η εξεταστικη επιτροπη της βουλης δεν βγαζει ποτε αποτελεσμα. Ειδαμε και τη δικαιοσυνη ποσο τυφλη ειναι, οπότε μαλλον δεν θα μαθουμε.
    Και ζησανε αυτοι καλα και εμεις...ακομα αναρωτιομαστε, φιλε Τζονακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε συ θα μας τρελάνουν ;
    Ηθελα να γράψω αυτη την απορία και μάλιστα να διακωμωδήσω την κατάσταση αλλα δεν μου βγήκε σε αστείο.
    Μήπως δεν αντιλαμβάνομαι το χιούμορ αυτου του μορφώματος που αποκαλείται ελληνική πολιτική ;
    Διαφάνεια ;
    Κάθαρση ;
    Τι έγιναν αυτά ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μην ανησυχεις, θα τα φτιαξει ολα ο Τσιπρας
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από ότι πήρε το αυτί μου, η σύμβαση με την Siemens ήταν από τα πρώτα πράγματα που επαναδιαπραγματεύτηκαν επί ΝΔ. Λίγο πριν τους Ο.Α 2004. Επομένως προφανώς θα φοβούνται ότι θα αποκαλυφθούν οι διαφορές στις τιμές και οι (νέες) μιζες.

    Το ΠΑΣΟΚ πάλι ζητάει εξεταστική επιτροπή δια στόματος ΓΑΠ. Δεν είμαι σίγουρος αν την επιθυμούν πολλά στελέχη που ήταν στα "πάνω" τους εκείνη την εποχή. Πάντως μακάρι να βγει το τι έγινε για να καθαρίσει λίγο το πολιτικό σκηνικό. Τουλάχιστον ας ελπίσουμε...τσάμπα είναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. auto apodikneiei oti h N.D kserei gia tis mizes pou eixame parei san pasok (kai magkia mas kiolas) kai oti exei kai auth euthnh pou den apetrepse to pasok apo to na to kanei.

    alla me to malaka gia proedro pou ekleksate me vlepw na pigainw suriza.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λοιπόν, ή η Νουδού πήρε τα πιο πολλά σε λιγότερο χρόνο, ή το ΠΑΣΟΚ, κι έχει καλύψει τα ίχνη του.
    Πάντως εγώ δεν τα πήρα παιδιά, το ομολογώ!
    :-)

    Τώρα, για το εάν η αλήθεια λάμψει, διατηρείστε ελπίδες όσο βρίσκεται στη γερμανική δικαιοσύνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα μας πει ο Βρακάς που ζεί στη Γερμανία τι ακούγεται εκει για το θέμα.
    Το όνομα Τζονάκος πάντως δεν θα ακουστεί. Δεν τα πήρα !
    Αντίθεται, ειχα κινητό μάρκας Siemens και οταν έκελισε η Siemens Hellas δεν έβρισκα μπαταρία κι ετσι αναγκάστηκα να πάρω άλλο. Ενα που χάρισαν εχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε διακόπτω...ξέρω αλλά μπορεί και να σε ενδιαφέρει η ανάρτησή μου..αξίζει τον κόπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

-πες οτι θες αλλα να σέβεσαι τους άλλους συνομιλητές-
Δεν συνηθίζω να απαντάω σε μη μπλόγκερς κρυμμένους πίσω απο σκέτο λογαριασμό google. Θα τα σβήνω.
Α, και είμαι υπευθυνος ΜΟΝΟ για οσα λεω... δεν ειμαι υπευθυνος για οσα καταλαβαινεις.
ΤΖΟΝ παπαρολόγος.

Tweet

Related Posts with Thumbnails

Do not clopy

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape