Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2008

OTI NA 'NAI

Δεν έχω όρεξη για χαβαλέ. Με πιάσαν τα σοβαρά μου κι έγραψα κείμενα να ανεβάσω που ειναι στενόχωρα αρκετά. Για πολιτική και διεθνή διπλωματία, για μας και τον κόσμο, για μένα και για τις αναζητήσεις μου. Απλά τα αποθήκευσα. Στον πάγο.
Γι αυτό πάρτε δύο φωτογραφίες μου.
Η πρώτη είναι ενα Τοπίο απο χειμωνιάτικη βόλτα μου στη θάλασσα με λιακάδα.
Γράφτε ότι νά ναι.
Τι ψηφίζει και πόσο χρονών ειναι το ... Τοπίο, ύψος, βάθος, και τι έχει να πεί.
Μαντέψτε με τι μοιάζει η δεύτερη που την έφτιαξα με επεξεργασία.
Για να δούμε πόση φαντασία έχουμε.

38 σχόλια:

  1. Καλημέρα Τζονάκο μου καλέ,
    κατ' αρχάς ήθελα να σε προειδοποιήσω για το πρώτο μήνυμα. Μου φαίνεται ότι είναι από αυτά που διασπείρουν ιούς. Την έπαθα με ένα τέτοιο μήνυμα στο μπλογκ του Αλέκου Μάρκελλου. Η γνώμη μου είναι να το ΣΒΗΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΟΙΞΕΙΣ.
    Τώρα σχετικά με τις φωτογραφίες. Η πρώτη φωτογραφία ωραία. Μου άρεσε.....Όσο για τη δεύτερη τι μου θυμίζει;; Το τραγούδι του Χατζηγιάννη "τα χέρια ψηλά"
    Να σαι καλά Τζονάκο μου και να πηγαίνεις ωραίες βόλτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα με περάσεις για τρελλή, αλλά όταν έγραψα το πρώτο μήνυμα υπήρχε και ένα άλλο, το οποίο ως δια μαγείας έφυγε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλημέρα Meropi, όχι, εισαι μια χαρά. το διέγραψα μόλις το ειδα.
    Βρήκαν τωρα τρόπο να στέλνουν ιούς στα blogs.
    Γι αυτο, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει κανείς ειναι να ανοίξει να δει το προφίλ του αποστολέα. Αν δεν εχει μπλόγκ ή έχει κάτι ύποπτο, τότε διαγραφή μηνύματος.
    ΜΗΝ ΤΑ ΑΝΟΙΓΕΤΕ !
    Επι του θέματος, ανάρτησα δύο εικόνες μου για σχολιασμό επι παντός δηλαδη οτι νά ναι.
    Το έκανα για να μην ανεβάσω κάτι τόσο βαρύ όσο αυτά που έγραψα το βράδι χτες και να κάνουμε λίγη πλάκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τζονάκο στη φωτό είσαι δεξιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεξιός εισαι και φαίνεσαι ρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η τύπισσα πάντως δεν είναι πόντια. Αυτός που την συνοδεύει ίσως να είναι.
    Τώρα για την άλλη φωτο τι θέλεις να ακούσεις. Κοντεύω μήνα δίχως σεχ και όλα μου μοιάζουν...κάπως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τώρα εγώ γιατί δυσκολεύομαι να πάρω τα μάτια μου και να διαβάσω το κείμενο ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωχ... τώρα διάβασα και τη συνέχεια... ελπίζω να μην παραφέρθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εγώ γιατί νομίζω ότι είναι η ίδια φωτογραφία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καμμιά φορά χρειάζεται και το οτι να ναι :-) Θα συμφωνήσω με την Έλλη.Ή έστω αν δεν είναι η ίδια φωτό πρέπει να είναι και σ'αυτή 2 άνθρωποι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το πρώτο μπλε από αριστερά μου κάνει σαν εξωγήινο ανθρωπάκι :Pppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λοιπόν,
    για το 1ο "τοπίο", δεν έχω να πω τίποτα μιας και αυτό που με ενδιαφέρει είναι...κομμένο!Ρατσιστή!

    Όσο για το 2ο, εμένα μου φαίνονται 2 γυναίκες. Αριστερά είναι μια μεγάλη γυναίκα, γιαγιά και χορεύει και δεξιά είναι μια γυναίκα έγκυος!
    Αυτά είδα, αυτά λέω!
    Ελπίζω οι ψυχολόγοι να μη βγάλουν στη φόρα το απωθημένο μου να γίνω μάνα!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φοβερο το τοπιο!Παντα με μαγευε η θαλασσα με τους...κυματισμους της!
    Ετσι μουρχεται ..να βουτηξω!
    Οσο για την δευτερη φωτο,ειναι η... κατασταση ναυτιας!Σιγουρα!
    Καλησπερα Τζον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εμενα μου θυμιζει δυο ανθρωπους -εναν αντρα και μια γυναικα- να χορευουν σε ντισκο με φωτορυθμικα κτλ.
    Την καλημερα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το τοπίο άσχολίαστο, καθώς πέφτει... παντόφλα (καλό είναι, μεταξύ μας...;p)!

    Η δεύτερη εικόνα μου κάνει για photoshopped χλοοτάπητα γηπέδου (το πρασινοκίτρινο κομμάτι)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Περιττό να πώ οτι έχω λιώσει στα γέλια και κρύβομαι πίσω απ την οθόνη να μην με βλέπουν :))

    zealotape δεν ειναι πόντια ;)
    Το σχόλιό σου για την άλλη εικόνα συμφωνώ γιατι θυμήθηκα ανάλογες εποχές δικές μου που τα πάντα έμοιαζαν με ενα μεγάαααλο μ.... :)

    gerasimos κοίτα όσην ώρα θέλεις !

    ellie μου δεν ειναι ή ίδια φωτογραφία :)

    Ελένη δανείστηκα το Ο,τι νά ναι απο εσάς ! Εσεις ειστε το οτι νά ναι ! Δεν ειναι δύο άνθρωποι στην δεύτερη εικόνα.

    Griz ομολογώ οτι ναι, μοιάζει με ούφα γαλάζια ! :LOL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Axm! Τζονάκε το Τοπίο το πρωτοείδα ως έκφραση στον (χαμένο κυριολεκτικώς) Προεδροσκίουρο. Λόγω της ελαφράς διάθεσης του ποστ θα αναβάλω την ανάλυση για τις σεξιστικές συνδηλώσεις του. Η δεύτερη φωτό φαίνεται σαν δύο Τελετάμπις πάντως :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τζονάκο, αυτό το δεξί πόδι είσαι εσύ;
    :-) :-)

    Έτσι όπως είδα τα κάγκελα στη φωτο, νόμισα ότι είναι από το λιμάνι της χώρας μου, χε χε.

    Τη δεύτερη, δεν......
    Δεν πιστεύω να είναι από αυτές που αλλοιθωρίζεις και βλέπεις τι είναι;

    Καλά το σχόλιο του zealot-ape, με έπιασαν τα γέλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τελετάμπις ;;; χαχα καλό και αυτό :) Κοίτα ο Σκίουρος μας δίδαξε την τέχνη του Τοπίου ειναι αλήθεια doratsirka.
    Ειπα να βάλω κάτι ελαφρύ μην βαραίνω το κλίμα συνέχεια, να χαβαλεδιάσουμε λιγάκι !

    Ενεσούλα δε μπορείς να πεις, σούπερ τοπίο, ε δεν χωρούσαν όλα μεσα στο κάδρο ντε :)
    Για την 2η εικόνα εχεις φαντασία για συνέχισε !

    Κώστα ευτυχώς σου αρέσει το Τοπίο μου ! Την άλλη μην την κοιτάς κι εγω ζαλίζομαι !

    butterfly μοιάζει, πράγματι !

    Pure_Evil πες βρε. Μπορείς να σχολιάσεις χρώμα, φωτισμό, καδράρισμα, γωνία κλπ κλπ.
    Το άλλο θα μπορούσε να ειναι και παραμορφωμένο ποδοσφαιρικό γήπεδο.
    Δεν ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ωραίο το τοπίο σου Tzonako ο καλύτερος συνδυασμός,βουνό και θάλασσα...

    Οσο για την δεύτερη τι να πω...εσύ είσαι αριστερά...δεξιά δεν ξέρω ποια ειναι

    τσίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Και τώρα μπορείς να βγάλεις απο τον πάγο τα πολιτικά κείμενα;;
    Οχι τίποτα άλλο αλλά γιατί αρκετά ασχοληθήκαμε με τη πολιτική του σώματος και μάλιστα ως τοπίο ή ως αίνιγμα...;;)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η δευτερη φωτο ειναι μια λεωφορος,με τα φωτα αυτοκινητων αναμενα.
    Αν το βρηκα κερνας ρετσινουλα,αν οχι..κερνω εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν το βρήκες Κώστα αλλα έπεσες μέσα για τα φώτα.
    Θα αναγκαστώ να επανέλθω στην τάξη με πολιτικά και κοινωνικά κείμενα υπο την απειλή της φίλτατης tractatus :)

    Kotsifas ναι όντως ωραίο τοπίο, όμορφος συνδυασμός :)

    Πάντως ας το πάρει (λίγο) το ποτάμι, στην 2η φωτό δεν ειμαι μεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μου θυμίζει αυτόυς τους δυο ανθρώπους παραπάνω και αυτό που βλέπουν, το παιχνίδι της θάλασσας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τοτε ειναι τα φωτα καποιας φωτιστικης στηλης που αντικατροπτιζονται στα κυματα της θαλασσας!
    Καλημερα Τζον!
    ΥΓ η επομενη επισκεψη μου,θα ειναι στο επομενο σου ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Βρε Τζονάκο καλημέρα,
    είχα κάμποσες μέρες να σου έρθω και να μαι σήμερα που είναι Σάββατο και έχω καιρό να φαν και οι κότες.
    Το ...Τοπίο μια χαρά μου φαίνεται, τώρα τι ψηφίζει;; ΣΥΝ. Έπεσα μέσα;;;
    Η δεύτερη τώρα.... μας βάζεις δύσκολα. Μήπως δύο μπαλαρίνες που χορεύουν;;; Χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημερα mania και Κώστα και όλοι.
    Το θέμα ηταν να φρανταστούμε οτι μπορούμε, κοιτώντας δύο εικόνες.
    Αν αφήσεις την φαντασία ελεύθερη μπορεί να δεις πράγματα που δεν πίστευες.
    O Kostas βλέπει φώτα και δεν εχει κι άδικο. Ομολογώ οτι εγω αν δεν ήξερα απο τι εικόνα προήλθε θα έβλεπα δυό ανθρώπινες φιγούρες φωτισμένες.
    Το μπλόγκ αυτο άνοιξε με άλλο σκοπό πριν τρία χρόνια, έμεινε στον πάγο ενα διάστημα και επανήλθε με σκοπό να ειναι ενα διαδικτυακό ημερολόγιο που αν το διαβάζουν και άλλοι, σχολιάζουν και λέμε και καμμία κουβέντα, τοτε ακόμα καλύτερα.
    Ισως αυτες οι δύο εικόνες αντιπροσωπεύουν δύο συστατικά μιάς ζωής που θα πρεπε να ζούμε :
    Με φώς, ομορφιά, φύση και φαντασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ωραιες φωτογραφιες!
    Εγω στη δευτερη βλεπω μια κλεψυθρα,που μολις αρχισε να μετρα αντιστροφα.Θα μπορουσαν να ναι και νυφαδες χιονιου,ωστοσο.
    Ποιο ειναι το πορισμα γιατρε μου;
    btw σ εχω προσκαλεσει σ ενα BlogoΠαιχνιδακι,εαν δεν εχεις ηδη ανταποκριθει σε καποιον αλλον για το ιδιο,θα χαρω να το κανεις,επειτα απο προσκληση μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μοναδικος ο τροπος που το νερο αγγιζει το βραχο....μ αρεσει και η θεα της Αιγινας στο βαθος στην δευτερη φωτο....(το παρακανα,ναι?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εντάξει δεν το παράκανες πολυ penthesila. To νερό γλείφει τέλεια τον βράχο στην πρώτη φωτό αλλα στην δεύτερη δεν υπάρχει Αίγινα !

    armia καλό, αλλα δεν ειναι κλεψύδρες.

    Iatridis συμφωνούμε για το τοπίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Το δεύτερο μου μοιάζει με προβολείς βράδυ, σε κάποιο δρόμο με δέντρα, ή σε βαμμένο πράσινο χειρουργείο (!)...

    Όσο για το πρώτο, το συμπέρασμα που βγάζω είναι ότι:
    αν όντως εσύ είσαι αριστερά,
    κι Εκείνη ...απ' την άλλη
    ( καθότι η αλυσίδα στη μέση την αποκλείει από πάσα ΔΑΠίτικη οργάνωση),
    ...ή πολύ μακριά χέρια έχεις,
    ή πολύ ...στενούς φίλους!!!

    :-DDD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ομολογώ οτι μοιάζει με αυτο που λές.
    Και φώτα υπάρχουν και βράδι είναι.

    Το άλλο... δεν ειναι ΔΑΠίτισα, αριστερά της δεν ειμαι εγω, αλαλ ενας φίλος και θα ήθελα να είμαι κάπου μαζί της αλλα ανήκει σε φίλο μου και του φίλου δεν του πειράζουμε τίπουτις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. αυτό λέω... κάποιος θα έπρεπε να τραβήξει τη φωτογραφία...

    ..αν εσύ -> μακριά χέρια..
    αν άλλος -> στενός φίλος...

    Τελικά είσαι εσύ ο "στενός φίλος"!!!! Χιαστί που λέμε...

    ...Βρε μήπως να το χτυπήσω τελικά εκείνο το μεταπτυχιακό στην ...Παραψυχολογία, "κληρονομικό χάρισμα - βρίσκω τα παντα" κι έτσι?

    :-DDD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Λοιπόν αυτήν την κοπέλα στη δεξιά φωτογραφία την ξέρω σίγουρα, μόνο που τη θυμάμαι λίγο-ελάχιστα πιο λεπτή.
    Η δεύτερη φωτογραφία δείχνει μια μάσκα. Μηχανής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χαίρομαι που έχουμε κοινές γνωστές (;) βοιωτέ :)
    Το άλλο δεν ειναι μάσκα, αποκαλύπτω τωρα οτι ειναι ενα φωτιστικό δωματίου με μπλέ μικρά φρωτάκια.

    Δεν ξέρω τι με έπιασε και ανέβασα αυτο το θέμα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

-πες οτι θες αλλα να σέβεσαι τους άλλους συνομιλητές-
Δεν συνηθίζω να απαντάω σε μη μπλόγκερς κρυμμένους πίσω απο σκέτο λογαριασμό google. Θα τα σβήνω.
Α, και είμαι υπευθυνος ΜΟΝΟ για οσα λεω... δεν ειμαι υπευθυνος για οσα καταλαβαινεις.
ΤΖΟΝ παπαρολόγος.

Tweet

Related Posts with Thumbnails

Do not clopy

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape