Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

Tα blogs και οι πρωτιές


Από το 2007 η Google είχε αναφερθεί στη ανατομία του Clickbot.A!
Το ζήτημα την ενδιέφερε διότι το ρομποτάκι χτυπούσε στις διαφημίσεις του AdSense, που όπως είναι γνωστό λειτουργούν με "Pay per Click".
Τους έπιασαν πολύ γρήγορα και τα χιλιάδες clicks βγήκαν άκυρα.
Στη παραπάνω μελέτη βοήθησαν δύο επιστήμονες.

Ο Νίκος Δράκος, που παλαιότερα δίδασκε στο πανεπιστήμιο του Leeds και ο Αυστραλός μαθηματικός Ross Moore, που διδάσκει στο Macquarie University, του Sydney.

Το 2006 τα περισσότερα προγράμματα Anti-Virus, δεν είχαν καταλάβει περί τίνος επρόκειτο.
Τούτη τη στιγμή το Click Bot χτυπάει σελίδες(;) για να αυξήσει τον αριθμό των επισκεπτών. Αυτό μπορεί να το κάνει κάποιος, ώστε να αυξήσει τις κρατικές επιδοτήσεις που δεν ύφίστανται στα Blogs, ή για να πουληθεί ένα Blog;

Εκτός από αυτά, παρατηρούμε πως ορισμένοι Bloggers, παθιάζονται για να είναι πρώτοι και σε κάθε περίπτωση δείχνουν ότι η AGB του Internet τους καίει. Όποιος καίγεται "μπορεί" να χρησιμοποιήσει το Click Bot.
Οι άνθρωποι δεν αλλάζουν και σίγουρα κάποιοι Bloggers, είναι η φωτογραφία των ΜΜΕ και της Ελληνικής κοινωνίας.
Μιάς κοινωνίας που είναι εθισμένη στην πρωτιά του επιδειξιακού αυνανισμού και της απαξείωσης της ουσίας.
Τελικά είμαστε σίγουροι πως για όλα τα κακά της Ελλάδας φταίνε τα "τζάκια" και οι περί αυτών κομματικοί παρατρεχάμενοι;

Το θέμα αναρτήθηκε στο blog info press στις 16.Φεβρουαρίου.2009.
Δείχνει καθαρά αυτο που ο καθένας υποψιαζόταν, οτι δηλαδή η μανία κάποιων να φαίνονται πρώτοι τους οδήγησε να χρησιμοποιούν ρομπότ για να αυξάνεται πλασματικά η δημοτικότητά τους, είτε για χρήμα, είτε για δόξα, ειτε για ...λόξα.

Οταν θα ξεσπάσει ο πόλεμος κατά των μπλόγκς, οι κύριοι αυτοί να μην ζητήσουν την συνδρομή των απλών μπλόγκερς. Για εμάς, αυτοί δεν ειναι μπλόγκερς.
Μια ματιά στα "μπλογκς" τους και θα δείς πόσα ανώνυμα και πόσα χυδαία υβριστικά σχόλια υπάρχουν.
Δεν ειναι περίεργο μερικά απο τα πρώτα 100 μπλογκς -κατάταξη Sync- να έχουν σχολιασμό κυρίως απο τόσους πολλούς ανώνυμους ;
Αν ήταν πράγματι τόσο δημοφιλή, γιατι δεν βλέπω επώνυμους μπλόγκερς στον σχολιασμό τους ;
Τι εξυπηρετούν άλλο, εκτός απο τον 'επιδειξιακό αυνανισμό' τους ;
Ποιός θα προστατέψει τον απλό αγνό παραδοσιακό μπλόγκερ απο την επίθεση που δέχθηκε ο χώρος των μπλόγκς απο τα σκουπίδια ;

Στην τελική ποιός θα με προστατέψει ωστε να εχω το δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζομαι και να εκφράζομαι ; Δικαίωμά μου. Εγω όμως θα το ασκήσω, εγω θα κριθώ. Δεν θα με κάνει το κάθε σκουπίδι κι εμένα σαν τα μούτρα του επειδή ετσι γουστάρει.

Οι κλίκ-bots bloggers να πάνε να αυνανιστούν.
Οποιος θέλει ας ρίξει μια καλή ματιά και σε ενα θέμα περι δημοσιογραφικών μπλόγκς εδω.
Ολα αυτά κάπως συνδέονται και θα βρούμε μπελάδες.
Update : Kι άλλο θέμα, σχετικό εδώ, περι zougla.gr και επισκεψιμότητας.


* Στο θέμα αυτο για ευνόητους λόγους θα ειμαι ιδιαίτερα αυστηρός στα σχόλια που τυχόν δημοσιευθούν, εξηγούμαι προς αποφυγή παρεξήγησης.

Update 12/08/2009 : http://taxalia.blogspot.com/2009/08/blogs_11.html
Reblog this post [with Zemanta]

53 σχόλια:

  1. καλημερα,συμφωνω απολυτως
    επιτέλους,ας μιλήσουν και οι εκτος ποικίλων παιχνιδιών,μπλογκερς
    στο θεμα αναφερθηκα στην αναρτηση μου ''μπόχα στη μπλογκόσφαιρα''

    http://pentanostimi.blogspot.com/2009/02/blog-post_21.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα συμφωνώ και εγώ ότι δεν είναι σωστό να αποκτούμε πρωτιές με πλάγιους τρόπους αλλα αυτό που δεν κατάλαβα είναι για πια blog μιλάμε και αν μπορούμε να κάνουμε κάτι εμείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα..δεν το κατεχω το θεμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα.
    Η μποχα που θελουν να μεταφερουν και εδω (οπως πολυ ευστοχα εχει γραψει η πεντανοστιμη) ας γυρισει σε κεινους που χρησιμοποιουν τετοια μεσα.

    Η γνωμη μου ειναι οτι τα δημοσιογραφικα μπλογκς θα επρεπε να εχουν καποιες αλλες ρυθμισεις σε σχεση με ολα τα υπολοιπα οσον αφορα το θεμα της εμφανισης τους. Και μαλλον θα επρεπε να ξερουμε με ποιους δημοσιογραφους ή "δημοσιογραφους" εχουμε να κανουμε.
    Εγω πχ ειμαι ο Αντωνης που εχω ενα blog και γραφω οτι μου κατεβει, ας το πουμε ετσι απλοϊκα.
    Ομως τα μεγαλα blogs, κυριως τα ειδησεογραφικα, εγω θα προτιμουσα να ξερω ποιος τα γραφει.

    Δεν ξερω πως μπορει να προβλεφθει κατι τετοιο, αλλά δεν ειμαστε ολοι το ιδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγω παντα ειμαι της αποψης οτι προκυται για μια προσωπικη σελιδα οπου αναγραφω απο σκεψεις μεχρι πολιτικες και κοινωνικες αποψεις

    η πρωτεια δεν κολλαει πουθενα στο σκεπτικο μου

    και βεβαια χαιρομαι να με διαβαζουν αλλα δεν ειναι αυτοσκοπος και στοχος

    στοχος ειναι η δικη μου "γαληνη" του να βγαζω συναισθημα

    θα συμφωνησω με τον Αντωνη λεγοντας οτι τα δημοσιογραφικα μπλογκς θα επρεπε να εχουν σελιδες και οχι μπλογκς διοτι μπερδευομαστε ετσι ολοι

    καλημερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Pentanostimi καλημερα.
    Διάβασα το θέμα σου και συμφωνούμε.
    Αφησα ενα σχόλιο εκεί.
    Καλό θα ηταν να διαβαστεί και το δικό σου θέμα, κι όπως εχω δει εχεις καλούς σχολιαστές.
    Το θέμα βρωμάει.
    Μπόχα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γράφω, γράφεις, γράφουμε, διαβάζω, διαβάζεις, διαβάζουμε, επικοινωνούμε μέσω του μέσου. Οι πρωτιές είναι γι αυτούς που θέλουν να είναι πρώτοι. Εμένα μ' ενδιαφέρει να έχω κάτι δικό μου να πω και να ακούσω κάποιον που έχει να πει κάτι δικό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Palirroia μιλάμε για κάποια μπλογκς δημοσιογραφικού τύπου τα οποία περιέργως ανέβηκαν απότομα και υπερβολικά στην κατάταξη που τηρεί τουλάχιστον to sync.
    Ειναι προφανές οτι χρησιμοποιούν ρομπότ για να ανεβάζουν την επισκεψιμότητα του μπλογκ τους.
    Επιπλέον οι ιδιοκτήτες τους δεν ειναι σαν και μενα και σαν κι εσένα. Δεν εμφανίζονται σχεδόν ποτέ, δεν πατάνε να σχολιάσουν σε άλλα μπλογκς και δεν συμμετέχουν καν στις συζητήσεις στα δικά τους μπλογκς στα οποία ο σχολιασμος ειναι ελεύθερος σε "ανώνυμους" και το 90% των σχολίων ειναι απο ανώνυμους.
    Ετσι μπορεί κανεις εύκολα να υποθέσει και μια άλλη τεχνητή αναβάθμιση / προώθηση που μπορεί να κάνουν σε συγκεκριμέα θέματα που ανεβάζουν.
    Να φαίνεται δηλ. ενα θεμα να εχει 125 σχόλια άρα ειναι ενδιαφέρον (;) ... καλά, οκ, και ετσι προωθούν κάποια συγκεκριμένα θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νομίζω ότι το σκουλήκι και ο αντώνης με κάλυψαν...Κι εγώ θα προτιμούσα αυτοί που "ισχυρίζονται" ότι διατηρούν ενημερωτικά-δημοσιογραφικά blog να τα μετέτρεπαν σε ιστοσελίδες και να μην έγραφαν ανώνυμα...Ή τουλάχιστον τα στοιχεία τους να ήταν διαθέσιμα σε οποιονδήποτε τα ζητούσε...

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. gregory καλημερα.
    Παρακολούθησε τον σχολιασμό του θέματος και θα καταλάβεις.

    Ο Αντώνης θίγει ενα πολυ σημαντικό θέμα.
    Αυτο του διαχωρισμού του είδους των ιστολογίων.
    -Ποιός θα κάνει αυτον τον διαχωρισμό και με ποιά ακριβώς κριτήρια ;
    -Αρση ανωνυμίας για ΟΛΟΥΣ όσους διαθέτουνε ενα μπλογκ μας λέει κατι ;
    Είμαστε ΟΛΟΙ το ίδιο ; Εκείνοι που χρησιμοποιούν κόλπα, δημοσιεύουν πληροφορίες που μόνο δημοσιογράφος μπορεί έγκυρα να κατέχει, εκείνοι που δεν τους ξέρουμε σαν συνμπλόγκερς στον σχολιασμό των δικών μας θεμάτων εκείνοι που πρώτιστα επιδιώκουν την προβολή τους και τα θέματα που ανεβάζουν εχουν σκοπό την δημοσιοποίηση και προβολή και οχι απλα το μοίρασμα και την συζήτηση όπως οι κοινοί απλοί μπλόγκερς... εκείνοι δεν μπορούν να ειναι σαν εμάς.

    Μήπως όμως ζητάμε μόνοι μας να παρέμβει κάποιος, δηλ. μάλλον η πολιτεία ;
    Πόσο εμπιστευόμαστε την Πολιτεία να το κάνει αυτό ;

    Πόσο θα σεβαστεί την ανωνυμία μας η Πολιτεία και δεν θα θελήσει να ελέγξει τους πάντες ;
    Πόσο θα μας βάλει στο ίδιο τσουβάλι με την λογική "πονάει-χέρι-κόψει" ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η αλήθεια είναι πως πάντα απορούσα για το ποιά είναι τα κριτήρια με βάση τα οποία κάποια blogs συγκαταλέγονται στα "καλυτερότερα"...
    Εκπλήσσομαι από τις πληροφορίες που δίνεις πως χρησιμοποιούνται ακόμη και robots προκειμένου να επιτευχθεί η "πρωτιά" και το θεωρώ απαράδεκτο!!!
    Η θέση μου είναι πως το blogging δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείται ούτε από επαγγελματίες δημοσιογράφους, ούτε από πολιτικούς αφού αυτοί θα έπρεπε να διατηρούν στο διαδίκτυο ιστοσελίδα (μιλάμε για επαγγελματίες).
    Το blogging αποτελεί ένα είδος ανταλλαγής άυθόρμητης πληροφόρησης που όμως δεν μπορεί να βασίζεται ακόμη και αυτό στο χρήμα. Ελεος πια!
    Σε γενικές γραμμές με βρίσκει αντίθετη ακόμη και η καταχώρηση Διαφημιστικών καταχωρήσεων στο blog με την μορφή των κλικ με σκοπό τα έσοδα. Και πάλι σε αυτή τη περίπτωση θα μπορούσε να δημιουργηθεί ιστοσελίδα και όχι blog.
    Σίγουρα όπως λες δεν είναι εύκολο να διακρίνεις ποιοί bloggers είναι δημοσιογράφοι και εξυπηρετούν συγκεκριμένα συμφέροντα και ποιοί όχι.
    Δεν γνωρίζω με ποιόν τρόπο θα μπορούσαμε να απομονώσουμε τα συγκεκριμένα blogs. Αυτό που πιστεύω πως μπορούμε να κάνουμε είναι να μην υιοθετούμε άκριτα και να μην αναμεταδίδουμε μια πληροφορία χωρίς να την ελέγξουμε αφού οι καιροί φαίνεται πως είναι πονηροί.
    By the way τι είναι η ΕΕΧΙ?
    Καλημέρες πολλές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπραβο ρε Τζονάκο εξερετικό Πόστ. Για να μπαίνουν τα πράγματα στη θέση τους... είναι πολύ ουσιαστικά κείμενα σαν αυτό. Πολλά Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Tzonako,

    εμένα έπαψαν να με ενοχλούν πια, τους περνάω γρήγορα στο greader, τις περισσότερες φορές κοιτώντας μόνο τους τίτλους.

    Νομίζω ότι όποιος ασχολείται έστω και λίγο με το blogging ξέρει πολύ γρήγορα να διαχωρίζει την "μπόχα" από τα ορθά στοιχεία.

    Βέβαια οι εντυπώσεις από την 100αδα μένουν.
    Αλλά όλα καλά, απλά γίνονται και τα blogs σιγά σιγά σχεδόν ακριβές αντίγραφο της κοινωνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρίχτα χύμα Τζονάκο! Κυνηγούν τη δόξα οι μωροί. Δες όμως και κάτι που σ' ενδιαφέρει ΕΔΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Tα καλάμια τους, δεν ξέρω που παρκάρουν να πάω να τους βάλω φωτιά, αλλά δεν βαριέσαι, ο καθ' ένας παίρνει ότι αξίζει. Κ
    αι τελικά μένουν τα "λίγα, καθώς πρέπει κι εκλεκτά". Νάσαι σίγουρος. Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο καθένας εισπράττει μιά ικανοποίηση skouliki μου οταν βλέπει να τον διαβάζουν στον βαθμό που νιώθει αποδεκτός και οσα θέλει να μοιραστεί βλέπει να τα δέχονται οι άλλοι.
    Αλλο αυτο όμως και άλλο να επιδιώκεις να φαίνεσαι πρώτος και ενω διαθέτεις μια ιστοσελίδα τύπου "μπλογκ" που καμμία σχεδόν σχέση δεν εχει με τα κοινά απλά μπλογκς του κάθε πολίτη.
    Ετσι οταν θα επιχειρηθεί η όποια παρέμβαση της πολιτείας απέναντι σε αυτά τα "μπλογκς" ειναι πολυ πιθανόν να μας τα βαφτίσουν όλα "μπλόγκς" και να μας συμπεριλάβουν σε ρυθμίσεις που θα γίνουν ειδικά για αυτούς, τους επαγγελματίες που όπως λένε εδω στα σχόλιά τους μερικοί απο μας, θα έπρεπε να διαθέτουν επαγγελματική σελίδα και όχι μπλογκ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν το ηξερα καν αυτο οτι υπαρχει και για να ειμαι ειλικρινης ουτε πολυκαταλαβα πως λειτουργει.
    Οπως, δεν πολυκαταλαβαινω πως λειτουργει και το μυαλο ολων αυτων που το χρησιμοποιουν. Απο οσο γνωριζω τα μπλογκς ειναι προσωπικα ημερολογια, προσωπικοι ιστοχωροι, οπου ο καθενας μπορει να ανταλασσει αποψεις και ενα κομματι του εαυτου του ΑΝΩΝΥΜΑ. Εφοσον λοιπον, κανεις δεν ξερει τη Χριστινα, αλλα την Πεταλουδα, ποιος ο λογος να γινει ολο αυτο το πανηγυρακι με την επιπλαστη επισκεψιμοτητα; Για να φανει πιο δημοφιλες ενα προσωπειο; Εγκο ντεν καταλαμπενι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ελα μωρεεε! λες και κερδίζουν τίποτα! χαχαχα

    μεταξύ μας ξέρουμε ποιοι είναι κυριλέ :-P

    *και ποιος είναι ο πρωθυπουργός μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαχαχα, α βρε MAD :)
    Ξέρουμε, κάτι ξέρουμε.
    Οχι όλα αλλα μερικά ειναι ολοφάνερα :)
    Κα με λίγο ψάξιμο βρίσκεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μόνο αν εχεις οικονομικά οφελη καιγεσαι για τις πρωτιες...οι πιο πολλοι τα μπλογκς τα έχουμε για το κεφι μας...ακομη κι αν δεν υπαρχουν σχολια το μπλογκ συνεχίζει να προχωρά...τα ανωνυμα σχολια με ενοχλουν,τα σιχαινομαι, οταν εχουν βρισιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευχαριστούμε για την αναδημοσίευση Τζονάκο.
    Το θέμα παιδιά, δεν λύνεται με νομοθετική ρύθμιση διότι το Ελληνικό δημόσιο δεν μπορεί να επιβληθεί σε com.
    Όποιος νόμος και να ψηφιστεί είναι ανεφάρμοστος.
    Αυτό που επιδιώκουν κυρίως οι δημοσιογράφοι bloggers (τους οποίους γνωρίζουν οι αρχές), είναι μιά καλύτερη δουλειά και ίσως να βγάλουν τα απωθημένα τους στα πρώην αφεντικά τους.
    Ίσως κάποιοι από αυτούς τους bloggers να εκβιάζουν καταστάσεις ή πολιτικούς ή ότι άλλο βρουν μπροστά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συμφωνώ απόλυτα! Παρότι δεν έχω περισσότερο από ένα χρόνο που μπήκα στο blogger και γενικά στο χώρο του ιντερνετ, από την αρχή θεώρησα ότι τα blogs είναι προσωπικές σελίδες ανώνυμων ή επώνυμων απλών πολιτών που θέλουν να εκφραστούν και να ανταλλάξουν σκέψεις, απόψεις και συναισθήματα μεταξύ τους! Αυτός ήταν και ο δικός μου σκοπός όταν μπήκα εδώ μέσα! Τα δημοσιογραφικά γενικά blogs είτε ανώνυμων είτε επώνυμων δημοσιογράφων εγώ προσωπικά τα θεωρώ επαγγελματικές ιστοσελίδες και δεν τα κατατάσσω στα blogs, αφού εκεί ούτε καν ανταλλαγή απόψεων γίνεται, ούτε σχολιασμός παρά μόνον από ανώνυμους συνήθως υβρεολόγους!
    Η πολιτεία δεν νομίζω ότι θα μας λύσει το πρόβλημα! Αντίθετα θα βρει τρύπα αν την καλέσουμε για να κάνει αυτό που λες: πονάει κεφάλι κόψει κεφάλι!!
    Μόνοι μας πρέπει, όπως λέει και ο Matrix να εντοπίσουμε και να απομονώσουμε αυτά τα δήθεν blogs και να τα τοποθετήσουμε εκεί που ανήκουν!
    Δεν μας αφορούν και δεν πρέπει να τα συγκαταλέγουμε στις @γειτονιές μας!
    Βέβαια υπάρχουν και αξιοπρεπή οιονεί δημοσιογραφικά blogs, όπως π.χ. είναι το infopress που μέχρι τώρα τουλάχιστον εγώ εντοπίζω αναρτήσεις με πάσης φύσεως θέματα, εκτός από δημοσιογραφικά καθαρά και η συμπεριφορά του στο σχολιασμό είναι παρόμοια με το σχολιασμό στα κανονικά blogs αφού τηρείται η σοβαρότητα και η αξιοπρέπεια και ο αλληλοσεβασμός από όλες τις πλευρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εμείς να κάνουμε αυτό που μας αρέσει κι αυτοί ας καλιεργούν το ψώνιο τους...
    Νομίζουν πώς κάτι καταφέρνουν...
    Καλησπέρα Τζονακο μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ***
    Ψάχνω το θέμα με τους χαμένους αναγνώστες στα μπλογκς του Blogger.
    Θα επανέλθω στον σχολιασμό του θέματος εδω μόλις ξεμπλέξω με αυτό.
    ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φαινεται πως ολους μας απασχολησε το θεμα που πολυ ευστοχα εθεσες. Οτι δηλαδη καποια μπλογκς, δεν ειναι πλεον μπλογκς. και παραπολλα απο αυτα που ισχυριζονται εκκατομυρια επισκεπτως εχουν ελαχιστα σχολια και παντα ανωνυμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κοίτα τωρα που αποπροσανατολίστηκε η σκέψη μου με κείνο το θεμα, οκ ας επανέλθουμε.

    ΑΘΛΙΟΙ ετσι κι αλλιώς τα "νορμάλ" μπλογκς ειναι ετσι όπως τα λες. Συζητάμε, μοιραζόμαστε.
    Ολα τα άλλα ειναι κατι άλλο.

    Τρελοτουρίστες συμφωνώ κι εγω με αυτό αλλα πώς θα εφαρμοστεί κατι τέτοιο ; Ειναι δύσκολο θεμα.
    Δεν υπαγόμαστε σε ελληνική νομοθεσία.
    Πως θα υποχρεωθεί ο κάθε πρεςς-γρ και τρωκτικά να αλλάξουν σε .gr ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. dyosmaraki οι περισσότεροι απο μας εχουν αντιληφθεί το blogging όπως το λες. Αυθόρμητη επικοινωνία και έκφραση.
    Κάποιοι άλλοι το εχουν πάρει αλλιώς.
    Το να ειναι δημοφιλές ενα μπλόγκ επειδη πολλοί μπλόγκερς αναφέρονται σε αυτό εχει μιά λογική, αλλα όσοι επιδιώκουν την προβολή τους το παράχεσαν με το συμπάθειο !

    ΕΕΧΙ ειναι ενωση Ελλήνων Χρηστών Ιντερνετ και εχει μέλη εναν Βασιλάκο και τη γυναίκα του που δεν εχουν εκλεγεί απο κανέναν και θέλουν να μας εκπροσωπούν κιόλας.
    Ο Βασιλάκος ειναι αυτος που εχει μια εκπομπή στην ΕΡΤ και μιλάει για Διαδίκτυο, υπολογιστές κλπ. Αν αντέχεις να τον δείς.
    Εγω να τονε πλακώσω στις φάπες θα θελα :)
    Εγω φταίω ; Αφου για φάπες ειναι το άτομο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σ ευχαριστώ πολυ Lily μου.
    το θέμα το ειδα στο μπλογκ info press και ζήτησα να το αναδημοσιεύσω. Πρόσθεσα και δικά μου.
    Πρέπει τέτοια θέματα να βγαίνουν στον αέρα.

    Matrix δεν χρησιμοποιώ καν τον reader.
    Την παρακολούθηση ιστολογίων ναι.
    Ομως δεν παρακολουθώ ποτέ μπλόγκια σαν αυτα που καίγονται για πρωτιές.
    Δεν ενδιαφέρονται να κάνουν μπλόγκινγκ αλλα να προβάλλουν συγκεκριμένα θεματα, συγκεκριμένους δημοασιογράφους ισως και να δείχνουν οτι ειναι δημοφιλείς ανάμεσα σε μπλόγκερς.
    Δεν ειναι όμως μπλόγκερς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Swell, ελήφθη !

    Zουζούνα σου χρωστάω κατι αλλα αντε να δω πότε θα βρω τον χρόνο να το φτιάξω.
    Τα καλάμια τους να τα βάλουν εκει που ξέρουν οι "πρώτοι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύς κόσμος δεν υποψιαζόταν καν οτι υπάρχουν τέτοια κόλπα αγαπητή Butterfly.
    Oσο όμως υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι θα βρίσκουν τέτοια κόλπα.
    Ναι, για να γίνει πιο πρώτη μούρη ενα προσωπείο κάνουν τέτοια. Και πόσα άλλα που δεν ξέρουμε.
    Το μπλογκ ξεκίνησε βασικα ως προσωπικό ημερολόγιο.
    Ε, να που κάτι ζουγκλοτρωκτικά την είδαν αλλιώς. Κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ σωστά μπήκες στην μπλογκόσφαιρα marianaonice και πολυ σωστά συνέχισες.
    Ετσι έκαναν οι περισσότεροι.
    Το 2005 δεν υπήρχαν τέτοια φαινόμενα.
    Μετά την αμαλία Καλυβίνου, οι δημοσιογράφοι και οι "δημοσιογράφοι" ανακάλυψαν μια εναλλακτική και τσάμπα κατάσταση και μερικοί απο αυτούς μαζι και με μερικούς πρώην απλούς μπλόγκερς εξελίχθηκαν σε σκουπίδια.
    Δεν μπορώ να μην τους θεωρώ σκουπίδια.
    Προσπάθησα πέρισι να διαβάσω μερικά απο αυτά τα μπλογκς. Δεν διαβάζονται.
    Μετά, τα ειδα πρώτα σε κατατάξεις.
    Παραξενεύτηκα και δεν ειχα άδικο.
    Τόσα χρόνια στο νετ εχω κι ενα ένστικτο.
    Πολλοί έκαναν ίδιες σκέψεις με μενα.
    Δεν εχει σημασία η κατάταξη αφου οπως εχουμε πει αλλού την αναγνώριση την εχουμε μεσα στις καρδιες των συνμπλόγκερς αλλα δεν μπορεί να αφήνονται να κάνουν τέτοια κόλπα...
    Τελος πάντων δε θελω να συνεχίσω γιατι μου ερχεται στο μυαλό να γράψω πράματα που δεν πρέπει και ξεφεύγουν απο τον σκοπό για τον οποίο εχω το μπλογκ.
    Η αξιοπρέπεια και η σεμνότητα διαβάζονται, δεν μετριούνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Να, ορίστε, με τούτα και με κείνα μου διέφυγε να πώ ενα γειά στην αγπαητή Artanis που τόσο εχω παραμελήσει να σχολιάσω τις υπέροχες αναρτήσεις της απο την Νέα Ζηλανδία.
    Καλημερα Artanis, εχεις δίκιο, κάνουμε αυτο που μας αρέσει και οι άλλοι ας κουρεύονται.
    Οχι όμως οτι δεν τους εχουμε πάρει χαμπάρι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ας ελπίσουμε πως τα blog δεν θα γίνουν η τηλεόραση του αύριο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Για μένα, σημασία έχει να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου.. Σε κάθε θέμα.. Αν όσοι κυνηγούν πρωτιές με ανάξιους τρόπους νιώθουν καλά, πάω πάσο.. Παντού και πάντα θα υπάρχουν τέτοιοι.. Και αφού το ίντερνετ (και τα blogs) είναι πλέον κομμάτι της καθημερινότητας πολλών, η μπόχα έφτασε κι εκεί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Να γράφεις τα δικά σου είναι το θέμα. Ασφαλώς με χαροποιεί αν διαβάζονται, εκτιμώ τα σχόλια αλλά μέχρι εκεί. Τα περί πρωτιάς και τα σχετικά είναι για άλλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ας το ελπίσουμε Ταχυδρόμε αυτό.

    Γιώργο σωστός.
    Αν νιώθεις καλά με οτι κάνεις εισαι οκ.
    Ομως δεν γίνεται να μην επισημανθεί η ανάξια συμπεριφορά κάποιων που κυκλοφορούν ανάμεσά μας και περνάει στον κόσμο μετά οτι ετσι ειναι όλοι οι "μπλόγκερς" !!!
    Οταν κάποιος γνωστός μου άκουσε οτι εχω μπλογκ τρόμαξε ! Ειχε ακούσει τις ιστορίες με εκεινον τον καραγκιόζη παλιότερα και κατι εκβιασμούς και τέτοια και ειχε στο μυαλό του οτι όποιος εχιε μπλογκ μπορεί να κάνει τα ίδια και χειρότερα !
    Δηλαδη κινδυνεύεις εσυ κι εγω να κακοχαρακτηριστούμε μόνο και μόνο επειδη έχουμε μπλόγκ ;;; Μην τρελαθώ τωρα.

    Ειναι σαν να λέμε οτι όποιος ειναι αθλητής παίρνει ντόπες ή όποιος ειναι διαιτητής τα παίρνει για να σφάζει ομάδες, ή όποιος ειναι παπάς ειναι σαν τον Ευφραίμ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πρωτιές και μ@λ@κίες,τι μέτρο σύγκρισης θα βάλεις αναμεσα σε Τζονάκο(μην το πάρεις επάνω σου,παράδειγμα εφερα:))) και σε κάθε ειδους τρωκτικό;Βάλε δυο ξεχωριστές λίστες να μετρηθούμε...αν και ο λόγος που ειμαστε εδώ μέσα δεν ειναι καμιά πρωτιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Κάθε ένας μπήκε στην διαδικασία του blogging για τους δικούς του λόγους..
    Άλλοι γιατί επιθυμούν να μοιραστούν σκέψεις, άλλοι γιατί επιθυμούν να βρούν ένα βήμα για να μιλήσουν και άλλοι επιθυμούν να προβληθούν μέσω αυτού..
    Δεν είμαστε όμως "τόσο" αδαείς, είναι στην ευχέρεια του καθενός να ξεχωρίσει και επιλέξει μέσω των πολλών αυτά που του κεντρίζουν το ενδιαφέρον.
    Σελίδες όπως αυτές που περιγράφεις καλέ μου τις αναγνωρίζει κανείς αμέσως και συνήθως τις "αγνοεί"..
    Οι bloggers που έχουν κάτι σημαντικό να πουν ενδιαφέρονται για το περιεχόμενο, την ουσία, και δεν ασχολούνται καθόλου με πρωτιές και "χτυπήματα" επισκεψιμότητας και διαφημίσεων..
    Και αυτό γίνεται εύκολα αντιληπτό και από τους φίλους-σχολιαστές τους..

    *Την καλημέρα μου tzonako μου:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πράγματι και'γω δεν το ήξερα ας είσαι καλά που μας ενημερώνεις.Νομίζω αυτοί που κυνηγάνε την πρωτιά το ίδιο κάνουν και στην προσωπική τους ζωή θέλουν να φαίνονται και να ξεχωρίζουν τώρα εξαρτάται πως ξεχωρίζεις!!Και η Πετρούλα ξεχωρίζει λέμε τώρα!!Εχω εντωπίσει 3λογιών Blogg στο λίγο διάστημα που είμαι.Τα δημοσιογραφικά που βάζουν μόνο ειδήσεις και τίποτα άλλο χωρίς να δίνουν και μεγάλη σημασία στους αναγνώστες τους και τα σχόλιά τους, στα τύπου ημερολόγια και προσωπικά όπου κάθε blogger βγάζει τον ευατό του και τα "καλλιτεχνικά" όπου παρουσιάζουν ποίηση,πεζά,ζωγραφική,μουσική και ότι έχει να κάνει με την τέχνη.Όλα είναι αξιοσημείωτα και το καθένα έχει το χαρακτήρα του που το καθορίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τεστ. Προσπαθώ να αφησω σχόλιο και κολλάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Το πήρε το σχόλιο οκ.

    Λοιπόν Vad πολυ σωστά τα λες.
    Οι λόγοι που είμαστε εδω ειναι άλλοι.
    Ομως πρέπει να φανούν και οι "μπλόγκερς" ανάμεσά μας που δεν ειναι σαν εμάς.

    Πράγματι Λίνα μου οι περισσότεροι έχουν τον τρόπο να ξεχωρίζουν αυτά που πρέπει.
    εγω τουλάχιστον δεν μπαίνω καν σε κάποια απο τις σελίδες αυτες που τόσο καίγονται να ειναι πρώτες και χωρίς να το αξίζουνε κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. zoyzoy το πόσα είδη / κατηγορίες μπλόγκς υπάρχουν επίτρεψε μου να σου πώ οτι ειναι περισσότερα απο τρία.
    Το δικό μου ας πούμε δεν ειναι μονοθεματικό μπλογκ αλλα σε τι κατηγορία θα το έβαζες ;
    Εχω πολλά και διάφορα θέματα, απο χιούμορ μεχρι μπινελίκια, και πολιτική μεχρι αθλητικά, φωτογραφίες και ακόμα και κείμενα ιστορίες που γράφω, σκέψεις, στίχοι.
    Εχω χαρακτήρα πιστεύω, όπως οι περισσότεροι έχουν απο ενα στυλ, μια κατεύθυνση γενική τουλάχιστον.
    Αλλα δεν κάνω τα κόλπα που κάνουν κάποιοι.

    * Προσπαθούσα να αφησω σχόλιο σε σενα το μεσημεράκι και δεν μου το έπαιρνε. Ισως πρέπει να αφαιρέσεις την λεκτική επαλήθευση ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ασχετο, άρχισαν να εμφανίζονται πάλι οι αναγνώστες σιγα σιγά. Τους είχαν απαγάγει ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τζόνυ κι εμένα άρχισαν να εμφανίζονται ένας ένας, πάλι!!
    Μεγάλη πλάκα έχουν!!
    χαχαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τζονακο δεν παρακολουθω τετοια μου φαινονται
    πολυ βαρετα.
    Καληνυχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλημερα.
    Οι αναγνώστες εμφανίζονται πάλι όσοι μπήκαν και άλλαξαν την κατάστασή τους απο "Ανώνυμος" σε "Δημόσιος".
    Το έκανα και εγω για μένα και απ οτι ειδα εμφανίζομαι πάλι.

    Καλημερα Λαμπηδόνα.
    Να σου πω την αλήθεια κι εγω τα βαρέθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Tempting, αλλά ευχαριστώ δεν θα πάρω. Πρωτιμάω λίγους και καλούς σχολιαστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @tzonakos,
    σωστές όπως πάντα οι επισημάνσεις σου, αλλά δεν θίγεις καθόλου τους αναγνώστες!
    Δεν έχουν ευθύνη;
    Δεν έχει ευθύνη ο μανιώδης κυνηγός μπουτιών;
    Το taxalia είναι ένα ομαδικό blog, ένας "συνεταιρισμός" από καθαρούς και έντιμους bloggers.
    Κάποια φορά λοιπόν πριν από 6-7 μήνες, ανεβάσαμε ένα άρθρο για τη Φαίη Σκορδά.
    Εδώ κι έξη μήνες είναι στα πρώτα σε αναγνωσιμότητα συνεχώς!
    Και στο search analysis μας η πρώτη φράση σε αναζητήσεις εδώ κι ένα χρόνο είναι "φαιη σκορδα γυμνες φωτογραφίες".
    Και δεν είναι μόνο ...αυνάνες !
    Προφανώς ειναι και μέλη του συναφιού των bloggers.
    Το κοινό θέλει μανιωδώς μπούτι. Μπόυτι και βυζί, αχόρταγα.

    Η επισκεψιμότητα των blogs είναι απολύτως ασήμαντη, μπροστά στην επισκεψιμότητα των τσοντο-σάιτ και των celebrities themes.

    Αν ο zougla δεν είχε τα "κοινωνικά" και τα "κουτσομπολιά" για τη Μενεγάκη, (που "διακινεί" το μισό ελληνικό ιντερνετ) δεν θα κάναμε λόγο σήμερα για "μεγάλο portal".

    Όλοι έχουν δικαίωμα να διαμορφώσουν το blog ή το site τους όπως θέλουν.
    Μπορεί να το κάνει κανείς, απλό ημερολόγιο και να ανεβάζει 1 ανάρτηση τη βδομάδα, μπορεί να το κάνει portal και να βάζει 100 αναρτήσεις την ημέρα.

    Σε τελική ανάλυση, όπως έγραψα πολλές φορές στο taxalia, δεν μας υποχρεώνει κανείς να διαβάσουμε ένα blog.

    Επομένως, ας διαβάσουμε αυτά που εκτιμούμε, που μας προσφέρουν κάτι κι οι δημοσιογράφοι, ας κάνουν ό,τι θέλουν.

    Εγώ σε εκτιμώ, σε διαβάζω τακτικά και ..αθόρυβα και πέραν τούτου, δεν χρειάζονται περισσότερα λόγια.
    Σάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Εχεις δίκιο για τήν ποιότητα των αναγνωστών, αλλα αυτο το θέμα αφορά καθαρά τα "χτυπήματα" και πώς κάποιοι τα πειράζουν για να φαίνονται μεγάλοι και τρανοί.
    Δεν τους θεωρώ μπλόγκερς αυτούς, με την κοινή έννοια του όρου.
    Δεν τους διαβάζω καν.
    Γι αυτό και αδιαφόρησα παντελώς για την υπόθεση Τρωκτικό.
    Σε άλλα θέματα μου εχω γράψει για τους αναγνώστες, τους σχολιαστές και τους πονηρούς που άλλους σκοπούς έχουν παρά να ενημερωθούν και να συνομιλήσουν σαν απλοί άνθρωποι για διάφορα θέματα.

    Επίσης ειχα ανεβάσει ενα θέμα το 2007 την άνοιξη αν θυμάμαι, που έγραφα χιουμριστικά συγκρίνοντας τα πλεονεκτήματα για εναν άντρα αν πρέπει να επιλέξει ανάμεσα σε μπύρα και μουνί.
    Ε, ξέρεις, αυτη η λέξη ειναι πρώτη στις αναζητήσεις που φτάνουν εδω.
    Γεμίσαμε α-γαμίκουλες.

    Καλη σου μερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Kάπου θα ζει και θα κάνει νέες πλαστικές επεμβάσεις ... ασχετο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

-πες οτι θες αλλα να σέβεσαι τους άλλους συνομιλητές-
Δεν συνηθίζω να απαντάω σε μη μπλόγκερς κρυμμένους πίσω απο σκέτο λογαριασμό google. Θα τα σβήνω.
Α, και είμαι υπευθυνος ΜΟΝΟ για οσα λεω... δεν ειμαι υπευθυνος για οσα καταλαβαινεις.
ΤΖΟΝ παπαρολόγος.

Tweet

Related Posts with Thumbnails

Do not clopy

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape