Τα δικά μου σχόλια ειναι με έντονη γραφή και χρώμα.
Οι νέοι Δήμοι πρέπει :- Μέχρι τις 10 Δεκεμβρίου 2010 να ρυθμίσουν την καταβολή των αποδοχών των υπαλλήλων για τον Ιανουάριο του 2011. Μουαααχαχαχαχαχ ... Με εγκύκλιό του το υπουργείο αναμένεται να διευθετήσει τις λεπτομέρειες Γιατί ; Την "Διαφάνεια" του ΥΠΕΣ την εφάρμοσαν όλοι σωστά ως όφειλαν ; Πώς περιμένουν να εφαρμοστούν οι υπόλοιπες εγκύκλιοι ; κε Ραγκούση ξύπνα !
- Μέχρι τις 3 Ιανουαρίου θα πρέπει να έχουν δημιουργηθεί οι φάκελοι των υπαλλήλων που εθελοντικά μετατάσσονται από τις νομαρχίες στους δήμους. Τώρα σώθηκες ! Βλέπω παράταση μέχρι Δεκ.2011
- Μέχρι τις 10 Ιανουαρίου θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η κατάταξη των υπαλλήλων των καταργούμενων δήμων στους νέους ΟΤΑ. Επίσης σώθηκες ! Παράταση επ' αόριστον.
- Μέχρι τέλος Ιανουαρίου θα πρέπει να αποφασίσουν τα δημοτικά συμβούλια για τη μεταφορά πλεονάζοντος προσωπικού των επιχειρήσεων που προσαρμόστηκαν. Μπουααααχαχαχαχαχ
- Μέχρι τις 2 Φεβρουαρίου οι δήμοι μπορούν να υποβάλουν ύστερα από απόφαση του δημοτικού συμβουλίου αίτημα για μετάταξη πρόσθετου προσωπικού από τις καταργούμενες νομαρχίες.
Η σφαγή, ο διαγωνισμός διαγκωνισμού, οι πιο δικοί μας απο τους δικούς μας και απ έξω οι άλλοι.
Αντίστοιχα στις Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις η μεταφορά και η κατάταξη μονίμων υπαλλήλων των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων καθώς και όσων εργάζονται με σχέση εργασίας αορίστου χρόνου θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις 10 Ιανουαρίου. Ξανα-μπουαααααχαχαχαχαχ
... κάτι λέει για δικηγόρους μετά, δεν μας ενδιαφέρει αυτη η ράτσα.
Στον «Οδικό Χάρτη» που καταρτίστηκε με πρωτοβουλία του υπουργείου σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης και την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης και θα παρουσιαστεί αναλυτικά από αύριο στους νέους αιρετούς, περιλαμβάνονται εκτός από τις προαπαιτούμενες άμεσες δράσεις και οι μεσομακροπρόθεσμες ενέργειες με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Δώστε νόμους στους άρχοντες και θα τους τηρούν !
Σύμφωνα με τον «χάρτη» δήμαρχοι και περιφερειάρχες θα κληθούν να ασχοληθούν με επτά σημαντικά θέματα που είναι: Τα επτά κακά της μοίρας μας :)
1. Συγκρότηση οργάνων και ανάθεση των αρμοδιοτήτων, δηλαδή θα πρέπει να εκλέξουν προεδρεία, να ορίσουν αντιδημάρχους και αντιπεριφερειάρχες αντίστοιχα να συγκροτήσουν επιτροπές, να επιλέξουν Συμπαραστάτη του Δημότη κ. ά. Συμπαραστάτη του Δημότη ;;; Ααααχαχαχαχαχαχ :)
2. Οργάνωση - λειτουργία των υπηρεσιών τους και διοικητική μέριμνα (π. χ. στέγαση των υπηρεσιών, γραμματειακή υποστήριξη, προμήθεια σφραγίδας).
3. Οικονομική διαχείριση - Επιχειρησιακός σχεδιασμός. Η σημαντικότερη προθεσμία είναι η 28η Φεβρουαρίου, καθώς μέχρι τότε θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η απογραφή πάσης φύσεως περιουσιακών στοιχείων του ΟΤΑ, καθώς και των υποχρεώσεων και απαιτήσεων των νέων δήμων αλλά και των διαθέσιμων χρημάτων.
Επιπλέον μέχρι τις 30 Μαΐου πρέπει οι νέοι δήμοι να αρχίσουν τις διαδικασίες κατάρτισης απολογισμού και ισολογισμού των συνενούμενων δήμων και κοινοτήτων.
Αντίστοιχα, οι περιφέρειες καλούνται να αρχίσουν μέχρι 31/3/2011 τις διαδικασίες κατάρτισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Εξυγίανσης.
Για τα 1,2,3 : Ρε παιδιά μην τους πιέζετε τόσο θα κουραστούν και δε θα μπορούν να κάνουν τον επόμενο προεκλογικό αγώνα !
4. Διαχείριση αρμοδιοτήτων - Πληροφόρηση δημοτών. Οι νέες αρμοδιότητες θα ασκούνται άμεσα, ενώ μέχρι 31/3 θα εγκριθεί χάρτα δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των δημοτών, ενώ θα εκδοθεί και θα μοιραστεί ο Οδηγός του Δημότη σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή. Θέλω και εγω να τυπώσω τον Οδηγό του Δήμαρχου, μπορώ ;
5. Λειτουργική Ενοποίηση και Μετάπτωση Πληροφοριακών Συστημάτων. Για παράδειγμα, μέχρι τις 31/3 θα πρέπει να συνενωθούν οι βάσεις δεδομένων των δημοτολογίων και να υπάρξει ενιαία αρίθμηση των οικογενειακών μερίδων. Παράταση επ' αόριστον !
6. Συγχώνευση και κατάργηση Νομικών Προσώπων και Επιχειρήσεων των δήμων αλλά και των νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων. Μέσα σε δύο μήνες από την ανάληψη των καθηκόντων τους δήμοι και περιφέρειες θα πρέπει να προχωρήσουν με αποφάσεις των συμβουλίων τους στις απαραίτητες συγχωνεύσεις π. χ. σχολικών επιτροπών, λύσεις και εκκαθαρίσεις επιχειρήσεων.
Μέσα σε δύο μήνες ;;; Είστε σίγουροι ; Δεν θα δώσετε παράταση δύο ετών ;
7. Εποπτεία - Ελεγχος.
Μέσα σε 15 ημέρες από τη συνεδρίαση των συλλογικών τους οργάνων, δήμοι και περιφέρειες θα πρέπει να αποστείλουν τις αποφάσεις τους για έλεγχο νομιμότητας στην Αυτοτελή Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ. Πσσσσστττ.... έλεγχος νομιμότητας στην Ελλάδα ! Να δώ να διώκεται δήμαρχος με κυβερνητικό χρίσμα ή να εκπίπτει του αξιώματός του για παρανομίες και παραιτούμαι απο πολίτης !
Πάλι ιλαροτραγωδία θα παρακολουθήσουμε Τζονάκο. Λες και το κάνουν επίτηδες ώστε να νευριάζουμε συνέχεια, να παθαίνουμε εγκεφαλικά και να πεθαίνουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤις προηγούμενες μέρες σκεφτόμουν ότι την απεργία των ΟΤΑ την είχε υποκινήσει η κυβέρνηση. Με στόχο να συνηθίσουμε τα σκουπίδια, δηλαδή την κυβέρνηση.
Είμαι σίγουρη ότι η πραγματικότητα για άλλη μία φορά θα ξεπεράσει την φαντασία.
ΑπάντησηΔιαγραφήO Swell δεν έχει κι άδικο. Μπορεί και αυτό να σκεφτούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντα καίριος και επίκαιρος τζονάκο.
Εγω εχω και μία άλλη ερώτηση προς πάντες :
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφου οι νέοι δήμαρχοι ( με νέους ανεβασμένους μισθούς παρακαλώ ) θα αναλάβουν απο 01/01/2001, πώς ζητάει το Κράτος απο αυτούς να κάνουν όλα αυτά μεσα σε αυτές τις προθεσμίες ;
Μας δουλεύει η Κυβέρνηση ;
Θα πει μετά οτι
"εγω τους εδωσα προθεσμίες και αυτοί δεν τα έκαναν" ;;;
Oχι 2001, αλλα 01/01/2011, σόρρι λάθος. Τότε αναλαμβάνουν καθήκοντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάλι καλά να λέω δηλαδή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρες! :)
Xαχαχαχ ... καλό Ταχυδρόμε :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρεις πόσες υπουργικές αποφάσεις πρέπει να εκδοθούν για να λειτουργήσει ο Καλλικράτης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΆστο καλύτερα Τζονάκο.
Eνα σωρό υπουργικές αποφάσεις, μου ειπε κάποιος οτι περίπου 100 θα χρειαστούν ! Ολε !
ΑπάντησηΔιαγραφήVery hi speed !