Δευτέρα 8 Ιουνίου 2009

Ευρωκατάντια

Ας βάλουν κάτω τα μυαλά τους, ας ακούσουν τις φωνές της λογικής και να πάρουν θέσεις μάχης όλα τα κόμματα στην Ευρώπη που δεν ανήκουν στην Δεξιά.
Δεν υπάρχει "νίκη" αν δεν φύγει η Δεξιά !
Αν σκεφτεί κανεις οτι σε Ευρωεκλογές με αποχή-ρεκόρ ( Πανευρωπαϊκή συμμετοχή 43.55 % ) ηγείται της ΕΕ εδω και χρόνια ο κ.Μανουέλ Μπαρόζο, δεξιότατος, τότε τι σημαίνει το γεγονός οτι η ευρωπαϊκή Δεξιά βγαίνει ενισχυμένη φέτος ;
Να σκεφτώ οτι ενω ο κόσμος εχει αηδιάσει και απέχει, κερδίζει η Δεξιά ...!!! ωραία πράγματα !
Δηλαδη την αποτυχία της Δεξιάς την εξέφρασαν οι Ευρωπαίοι με αποχή και όμως αυτο την ενίσχυσε !

ΚΑΤΑΝΤΙΑ !

Η αλλιώς ... καταλάβετέ το, η αποχή δεν συμφέρει άλλους παρα αυτούς, που ηγούνται της Ευρώπης εδω και μερικά χρόνια και θα εξακολουθούν να το κάνουν.

Γι αυτο μην ακούσω για τίποτε πανηγύρια πασόκοι και αριστεροί και λοιποί.
Δεν κερδίσαμε και απο αύριο πάλι δουλειά, πιο εντατικά, πιο σωστά.
Εμεις θα είμαστε εδω, να στηρίζουμε αλλα και να διορθώνουμε όπου χρειάζεται, να κατακρίνουμε ή να επιβραβεύουμε ανάλογα τα οσα θα γίνουν για εμάς απο εσάς που ψηφίζουμε.

40 σχόλια:

  1. Και ενα αλλο σημειο

    Ενω οι φιλελευθερες πολιτικες (απο συντηρητικα & σοσιαλδημοκρατικα κομματα) εχουν φερει αυτη την παγκοσμια οικονομικη κριση, ο κοσμος ανεβαζει τα ποσοστα των δεξιων κομματων!!!
    Αυτο μαλλον δειχνει τη φτωχεια της αριστερας σε ολη την Ευρωπη.

    Καλημερα φιλε, καλη βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλημέρα Αντώνη, καλή εβδομάδα.
    Το ίδιο πράγμα λέμε.

    Δεν εστιάζω στην "Αριστερά" η οποία φυσικά και πρέπει να αναδιοργανωθεί και να ανασυνταχτεί.
    Δεν το κάνω γιατι το τι ειναι "Αριστερά" εχει χιλιοσυζητηθεί και άκρη δεν βγαίνει. Οπότε προτιμώ να λεω "μη-Δεξιά".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μήπως τελικά ψηφίζουν μόνο οι δεξιοί? αυτοί κόπτονται για το κόμμα τους και οι υπόλοιποι αδιαφορούν.
    Δεν είχα άδικο που φώναζα "πόσο Μακάκας είσαι" τελικά πολλοί μακάκες ρε παιδί μου γέμισε η Ελλάδα η Ευρώπη όλόκληρη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαθήκαν τα οράματα κι έπεσε σκοτάδι μαύρο σ΄Ανατολή και Δύση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ας ψάξει το Θ-π-ΑΣΟΚ πού έχασε 500.000 ψήφους!

    πάντως, φίλε, εμείς κερδίσαμε!

    http://environmentfood.blogspot.com/2009/06/blog-post_07.html

    και για του λόγου το αληθές, στα μέρη που ζω...οι Οικολόγοι Πράσινοι ανέβηκαν κατά 500% και 1200% αντίστοιχα!!!

    στη Νέα Φιλαδέλφεια

    ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ

    2009
    4.42 % 504 ψήφοι


    ενώ το 2004
    0.76 % 107 ψήφοι




    στην Εύβοια, στο Δήμο Στυρέων
    2009
    3.88 % 71ψήφοι

    ενώ το 2004
    0.28 % 6ψήφοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και το πιο ανησυχητικο ολων, ειναι πως παντου η ακροδεξια ανεβασε τα ποσοστα της! 7% ο Καρατζαφερης;;;;!!!
    Καλημερα Τζονακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ Ασημώνη, καλη σου μερα και σενα.

    Γιάννη Ζαμπετάκη εγω δεν πιστεύω οτι πρέπει κάποιος να πανηγυρίζει για κάτι, οταν βλέπουμε την Δεξιά να συνεχίζει να ειναι πρώτη και πανευρωπαϊκά.
    Με χαροποιεί το "παρών" που δηλώνουν οι υπόλοιποι αλλα δεν υπάρχει κάποια 'μεγάλη' νίκη και οπως εχω ξαναπεί δεν με ενδιαφέρει ΚΑΘΟΛΟΥ όμως, ποιό κόμμα θα δώσει λύσεις σε περιβαλλοντικά θέματα.
    Εγω απαιτώ λύσεις και θα φωνάξω και γι αυτό όπου μπορώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προς το παρών πανηγυρίζουν (ένας θεός ξέρει τι)!
    Όσο για τους εγχώριους οικολόγους, διατηρώ ακόμα επιφυλάξεις. Ίδωμεν.
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ωρα για σοβαρή δουλειά και οράματα.. επικοινωνία με ανθρώπους απολιτικ αλλά βαθιά χαμένους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε ποιά Δεξιά αναφέρεσαι Τζονάκο; Ρωτώ γιατί στην Ελλάδα εκπροσωπείται από τρεις παρατάξεις και τρεις οικογένειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είτε ψηφίζεις με το αριστερό είτε με το δεξί χέρι το πρόβλημα βρίσκεται πάντα στη μέση..στο κεφάλι...70% πάλι η οικογενειοκρατία..η ΚΑΤΑΝΤΙΑ μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μας προβληματίζει η άνοδος των ακροδεξιών κομμάτων περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο ζήτημα Τζονάκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Swell αν το ΠΑΣΟΚ ειναι κόμμα Δεξιό τότε ειμαι Δεξιός.
    Οσο για την οικογενειοκρατία θα ηθελα να μου πεις γιατι δεν μας ενοχλεί η οικογενειοκρατία αλλού, όπως πχ κόρες και γιοί βουλευτών, δικηγόρων, δικαστικών κλπ κλπ, ο γιος των Κόκκαλη, Αγγελόπουλου, Γιαννακόπουλου κλπ κλπ.
    Δεν διαφωνώ οτι αυτες οι οικογένειες που υπονοείς το παράκαναν αλλα οχι να εξισώνουμε ( παύλα ισοπεδώνουμε ) αυτην την Δεξιά των Μητσοτάκηδων και Καραμανλήδων με οτιδήποτε άλλο.
    Δηλαδη πιστεύεις οτι το σόϊ Παπανδρέου ειναι το ίδιο Δεξιό με τα άλλα ;
    Δικαίωμά σου να το πιστεύεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν ξερω για το ποιος θεωρειτε ο νικητης, αλλα ο μεγαλος ''ηττημενος'' ειναι ο λαος.

    din

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Α,σε παρακαλώ,ο Μπαρόζος εχει ενα αριστερό παρελθόν,νααααα(με το συμπάθιο)!Στα νιάτα του θήτευσε στην εξωκοινοβουλευτική αριστερά,άρα μη φοβάσαι,δεν κυβερνάει η Δεξιά την Ευρώπη:))

    Καλημέρα από Ελλάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. H kεντροδεξιά με τα μοντελάκια της πάλι ελένχει την ευρωβουλή και μάλιστα σε εποχή κρίσης του φιλελευθερισμού που μας έφερε την οικονομική κρίση.
    Ανάθεμα και αν καταλαβαίνω .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μ' αυτούς τους πολιτικούς, όλοι ηττημένοι είμαστε...
    Καλησπέρα απο ΝΖ, Τζονάκο μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρες.
    Εδω θίγω το θέμα του οτι η Δεξιά που επικρατεί στην Ευρώπη ειναι αυτη που επι των ημερών της έχουμε αυτην την κατάσταση με την ανεργία, την οικονομική κρίση και τόσα άλλα ενω εμεις έχουμε επίσης δεξιά Κυβέρνηση και πάμε απο το κακό στο χειρότερο.
    Τωρα πώς γίνεται μερικοί εξαίρετοι σχολιαστές και αναγνώστες μου που @γνωριζόμαστε τόσο καιρό να εστιάζουν σε οικογένειες και άλλα δεν το καταλαβαίνω.

    info press κι εμένα με ανησυχεί αυτό ιδιαίτερα.

    habilis ακριβώς αυτο λεω.
    Ανάθεμα κι αν καταλαβαίνω !

    Αρτάνις μου φιλιά εκει μακριάααα χαχαχα :)


    ΚΑΠ-ΚΟΥΜ για εξήγησε το λιγάκι αυτό περι απολιτίκ γιατι πρέπει να το συζητήσουμε αυτο σε κάποιο προσεχές θεματάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φασιστοποιηθήκαμε Τζονάκο!
    Ολοι οι ακραίοι δεξιοί και μη συσπειρώθηκαν και οι υπόλοιποι παραλία για να απέχουν με την ψήφο τους, αντί να πάνε και να δείξουν κατάμουτρα την ουσία.
    Αλλά είπαμε, έτσι είναι οι άνθρωποι. Διαφορετικές γνώμες αλλά σεβαστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εγώ συμφωνώ με Ασημώνη.
    Πιο πολύ απ'όλα με ενόχλησε το ποσοστό του ΛΑΟΣ και επίσης η ανησυχητική αύξηση σε ψήφους των Χρυσαυγιτών και των κυνηγών (στις Κυκλάδες βγήκαν τρίτοι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εμένα πάλι με ανησύχησε το ποσοστό των οικολόγων γιατί αυτό σημαίνει ότι οι μη δεξιοί ψήφισαν ό,τι τους είπε να ψηφίσουν η τηλεόραση!

    Η άνοδος του ΛΑΟΣ γιατί ήταν έκπληξη? Δείτε τι συμβαίνει εδώ και χρόνια στην υπόλοιπη Ευρώπη με τα ακροδεξιά κόμματα. Λογικό ήταν κάποια στιγμή ν'ακολουθήσουμε εμείς.
    Άλλωστε ψήφισαν κυρίως μεγαλύτερες ηλικίες που απ'τη μία νοσταλγούν τις "παλιές καλές εποχές" που δεν υπήρχαν λαθρομετανάστες, διαζύγια, αλλόθρησκοι, Μπαρόζοι, "ταραξίες" κτλ κι απ'την άλλη φαντασιώνονται ότι πρέπει να'ρθει ένας καλός νοικοκύρης και να βάλει μια τάξη σε όλους εκτός απ'τους ίδιους γιατί αυτοί δεν κάνουν κ τίποτα κακό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. -Paperflowers:
    Α χα χα!!
    Εχω ένα θείο που το ρίχνει ΛΑΟΣ και μας φωνάζει (σοβαρολογώντας) σε όλα τα ανύπαντρα ξαδέρφια ότι θα έπρεπε να υπήρχε νόμος σαν την Αρχαία Σπάρτη όταν κλείσεις τα τριάντα να σε παντρεύει (και γκαστρώνει) το κράτος υποχρεωτικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ωραίος ο θείος Patsiouri! Χαχαχαχα! Το πρόβλημα είναι ότι τα πιστεύει κιόλας... κ δεν είναι ο μόνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αστροσυμμορίτες το τράβηγμα προς δεξιά μπορώ να το ερμηνεύσω μόνο με φοβική αντίδραση πολιτών και κίνηση διαμαρτυρίας, που ειχε αυτο το αποτέλεσμα. Δεν μπορώ να το ερμηνεύσω αλλιως στα γρήγορα ή πρέπει να κάτσω να γράψω κατεβατά και με χαλάει να κάτσω ν' ασχολούμαι μ αυτούς.

    Πατς τωρα οι καρατζαφέρηδες θα μας κουνάνε και στα μούτρα τα ποσοστά που πήραν ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το σχόλιό σου paperflowers ειναι απο τα καλύτερα που εχουν γραφτεί ποτέ σε αυτο το μπλογκ και ξέρεις μιλάμε για πάνω απο 20.000 σχόλια ως τωρα.
    Περιγράφεις σύντομα και εύστοχα την ψυχοσύνθεση του πληθυσμού μεγάλης ηλικίας που συνήθως θεωρεί οτι οι άλλοι φταίνε.
    Επίσης αυτο με την τηλεόραση ειναι πολυ ανησυχητικό. Οτι πει ο κάθε ΄λαζόπουλος και οτι τους φανεί ξεχωριστό κι άντε και πανηγυρίζουν για 500% άνοδο οι ΟικολόγοιΠράσινοι λες και η άνοδος προήλθε λόγω του προγράμματος δράσης τους ! Μη γελιόμαστε, εισέπραξαν την ψήφο διαμαρτυρίας άλλων πράγμα που δείχνει οτι ο κόσμος δεν πείθεται απο κάποιο άλλο κόμμα τόσο πολυ πια.
    Μιλώ για ποσοστά και αποτελέσματα ως να μην υπήρχε αυτη η μεγάλη αποχή αφου όσοι απείχαν σαφώς και απεμπόλησαν το δικαίωμά τους να έχουν άποψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. patsiouri και μη χειρότερα !
    Μα να σου κανει ολα αυτά τα αδιανόητα το ανύπαρκτο Κράτος μας, να σε γκαστρώνει κιόλας ;
    Οκ ακόμα δεν ειδα προκήρυξη για δημόσιους υπάλληλους ...γκαστρωτές επιβήτορες ! Πάλι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γέρο μου, καλά, εσύ βλέπεις και διαβάζεις τι έχεις γράψει;
    Γιατί εγώ δε βλέπω χριστό, αν δε "μαυρίσω" με τον κέρσορα το κείμενο.
    Ή έγώ παραγέρασα και δε βλέπω ή το φόντο σου είναι χάλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Tanila μου κατ αρχήν χαίρομαι πολυ που σε @βλέπω εδω, σοβαρά βρε, χαίρομαι.
    Για ξανακοίτα τωρα αν μπορείς να διαβάσεις, άλλαξα κατι στις ρυθμίσεις με τα χρώματα, μην τα πάρω και τα κάνω ασπρόμαυρα όλα.
    Α, και ο τόνος στην λήγουσα παρακαλώ γερός και όχι γέρος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πριν ήταν μαυρομπλέ το φόντο σου, ενώ τώρα κατακίτρινο, παππού. Μπράβο.
    Η αλήθεια είναι ότι η σελίδα σου μου πέφτει πολύ βαριά και και πολλές φορές «λήγει» πριν καν ανοίξει. Συνήθως δε μπορώ να μπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ok θα την ελαφρώσω όσο μπορώ, εχεις δίκιο.
    Απ' οτι βλέπω στο άβαταρ κι εσυ γιαγιά δείχνεις ;)
    Γι αυτο ειχες χαθεί ; Δεν σου άνοιγε το κ*λομπλόγκ μου ;

    Πάω να το ελαφρώσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Thanks Τζονάκο.
    Αυτό με τους οικολόγους νομίζω ότι είναι κάπως πιο περίπλοκο.
    Παρατήρησα ότι εδώ κ δύο περίπου χρόνια τα ΜΜΕ πουλάνε την ιδέα της κατάργησης του δικομματισμού, ενώ ταυτόχρονα λένε ότι:
    Η ΝΔ απογοήτευσε τον λαό.
    Το ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να πείσει.
    Με ΚΚΕ κ ΛΑΟΣ δεν πολυασχολούνται ούτε υπέρ ούτε κατά.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ ενώ τον Γενάρη ήταν στο 15% έχει καταποντιστεί και άρα είναι αποτυχημένος.
    Και ξαφνικά λίγους μήνες πριν τις εκλογές, εμφανίζουν τους Οικολόγους ως τη νέα δύναμη!
    Από πού κι ως πού, αφού μέχρι τότε ή δεν τους ήξερε σχεδόν κανείς ή νομίζαμε ότι εννούσαν το Βεργή.
    Και από το πουθενά, μπαίνουν στην Ευρωβουλή, είναι καλεσμένοι παντού ως η εναλλακτική δύναμη και φυσικά δεν τους ρωτάει κανείς ούτε τι πρεσβεύουν, ούτε ποιες είναι οι θέσεις τους και τι έχουν να προτείνουν σε σχέση με καίρια θέματα.
    Και δεν λέω, μπορεί να είναι μια χαρά οι άνρθωποι αλλά όλο αυτό το σπρώξιμο, εμένα δεν μου πολυαρέσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δεν αποκλείεται καθόλου να ηταν μεθοδευμένη όλη αυτη η ιστορία απο τα ΜΜΕ που θέλουν να ελέγχουν την εξουσία σε βαθμό κατάχρησης της δύναμής τους.
    Πραγματικά απο τη μία ο κόσμος διψάει για έργα για το περιβάλλον, πράξεις και οχι αερολογίες, αλλα απο την άλλη οι διάφοροι λαζόπουλοι έσπρωχναν τον κόσμο στην αποχή και στην ψήφο "αλλού".
    Τσίμπησαν πολλοί το δόλωμα, δεν μπορεί όλοι όσοι απείχαν να ειχαν τόση ανάγκη απο ενα παραπάνω μπανάκι.
    Δια περιπάτου ο Τρεμόπουλος στην Ευρωβουλή, άρα ειναι εξ αποτελέσματος ο νικητής αυτων των Εκλογών.
    Θα περάσει μερικά χρονάκια στην Ευρωβουλή "μαχόμενος" ... οκ ας ειμαι καλόπιστος, θα προσπαθήσει να κάνει κατι εκει, οτι μπορεί και στην πορεία θα τον πλησιάσουν άλλα κόμματα για πιθανή συνεργασία στις βουλευτικές.
    Εδω και 2 χρόνια και βάλε, το παραμύθι των ΜΜΕ οτι "ο Γιώργος δεν τραβάει" το εχουν καταπιεί πολλοί και ειναι κρίμα γιατι ετσι θάβεται η ανικανότητα της τρέχουσας κυβέρνησης και εξακολουθεί να πιάνει τόπο η ατάκα "Φταίει το ΠαΣοΚ" ! Ελεοςςςς !

    Παρ ολα αυτά ευχομαι καλή συνέχεια στους Οικολόγους. Εστω και αν ζμπρώχτηκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μόνο που ο θείος μου το Λαζόπουλο τον θεωρεί κάτι σαν τελειωμένο αναρχικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. tzonakos καταρχήν σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, κατά δεύτερον αναφέρομαι στην οικογενειοκρατία ανεξάρτητα από το επίθετό της.
    Δεν με απασχολεί ο οποιοσδήποτε Παπανδρέου,Καραμανλής,Μητσοτάκης ή όπως αλλιώς μπορεί να ονομάζεται. Με απασχολεί όμως ο τρόπος σκέψης και τα κριτήρια επιλογών ψήφου. Θεωρώ αδιανόητο το 70% των ψήφων να πηγαίνει σε "κώματα" αλλά και πρόσωπα τα οποία αποδεδειγμένα πλέον όχι μόνο δεν προσφέρουν το παραμικρό σε αυτόν το τόπο αλλά αντιθέτως ζουν πλουσιοπάροχα εις βάρος των ίδιων των ψηφοφόρων, του ιδίου 70%!!
    Για τις ικανότητες των "πολιτικών επαγγελματιών" δεν θέλω να σχολιάσω τίποτε απολύτως.Για όσους αντιλαμβάνονται τα πράγματα πίσω από σημαίες και χρώματα είναι νομίζω σαφές ότι πριν από εμάς όλοι αυτοί γνωρίζουν από μόνοι τους αν είναι ή όχι ανίκανοι πολιτικά. Εξάλλου αυτό φαίνεται από τις επαναλαμβανόμενες εσωκομματικές "κωλοτούμπες".
    Και επειδή πάντα πιστεύω ότι κάποιος τα έχει "πει" καλύτερα από εμένα παραθέτω και καληνυχτίζω.

    "Το γεγονός ότι ο κόσμος θεωρεί τις στολές και τους τίτλους πραγματικά στοιχεία της ικανότητας, δεν είναι κάτι που συμβαίνει από μόνο του. Όσοι κατέχουν αυτά τα σύμβολα εξουσίας, και όσοι επωφελούνται από αυτή την κατάσταση, πρέπει να αμβλύνουν την πραγματική, δηλαδή την κριτική σκέψη των ανθρώπων που καταπιέζουν και να τους κάνουν να πιστέψουν αυτό το παραμύθι. Όποιος έχει σκεφτεί το ζήτημα, ξέρει καλά τι μηχανεύεται η προπαγάνδα, ποιες είναι οι μέθοδοι που καταστρέφουν τη κρίση, πώς το μυαλό αποκοιμίζεται με κοινοτυπίες, πώς οι άνθρωποι γίνονται κουτοί γιατί εξαρτιόνται από άλλους και δεν πιστεύουν πια ούτε στα μάτια τους ούτε στη κρίση τους. Είναι τυφλοί μπροστά στη πραγματικότητα, γιατί πιστεύουν στα παραμύθια."

    Εριχ Φρομ

    http://thekatantia.blogspot.com/2009/04/blog-post_27.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χαχα ΚΑΤΑΝΤΙΑ συνονόματη με σενα :)
    Εμ... καλά δε λέω ;
    Ομως εσυ εστιάζεις αγαπητέ μου στα εσωτερικά ενω εγω έγραψα εδω για την ευρώπη. Βλέπει κανεις οτι η Δεξιά ζει και βασιλεύει στην Ευρώπη.
    Αυτο ειναι καλό ;
    εγω λεω πως οτιδήποτε άλλο δεν θα ηταν χειρότερο αν και πιστεύω οτι θα ηταν πολυ καλύτερο.
    Συμφωνώ μαζι σου οτι οι εκάστοτε κυβερνώντες χάρη στα προνόμια και τις ασυλίες που οι ίδιοι έδωσαν στους εαυτούς τους ζούν πλουσιοπάροχα σε βάρος μας που τους ψηφίζουμε.
    Θεωρώ προτιμότερο να αγωνιστούμε μεσα σε ενα πλαίσιο, εστω κομματικό αν θες, εγω δεν κάθομαι κάτω απο καμμία "σημαία" και χρώμα, για να βελτιωθεί το ίδιο το πλαίσιο και να βελτιώσει με τη σειρά του το Σύστημα.
    Δεν ειμαι κομματόσκυλο κανενός, ειμαι πιστεύω βαθιά δημοκράτης αλλα τελευταία εχω φτάσιε κι εγω στα όριά μου με μερικά πράγματα απαράδεκτα.
    Θα έχουμε την ευκαιρία να τα πούμε αυτα και άλλα πιο αναλυτικά και ξέρεις πόσο εκτιμώ την κριτική αλλα και δημιουργική σκέψη σου.

    Α, και πάμε να παίξουμε κανα μπάσκετ επιτέλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μπασκετάκι εεεε; Έχω τόσο καιρό να παίξω tzonako...δεν ήξερα ότι είσαι του αθλήματος!! Βλέπεις κάποια Ούρσουλα τα ΚΑΛΑ δεν τα λέει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. "Για όσους αντιλαμβάνονται τα πράγματα πίσω από σημαίες και χρώματα ...."

    ....δεν αναφέρομαι σε κανέναν προσωπικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Για τις σημαίες κλπ δεν το πήρα προσωπικά.
    Πες στην Ούρσουλα να κλείσει αγώνα μπάσκετ και θα δεις τι είμαι.
    Δεν ειμαι της σημαίας.
    Ουτε του χρώματος.
    Ειμαι ενας απλός πολίτης, ενας καταντημένος ευρω-πέος, ενας απλός απλώς\.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

-πες οτι θες αλλα να σέβεσαι τους άλλους συνομιλητές-
Δεν συνηθίζω να απαντάω σε μη μπλόγκερς κρυμμένους πίσω απο σκέτο λογαριασμό google. Θα τα σβήνω.
Α, και είμαι υπευθυνος ΜΟΝΟ για οσα λεω... δεν ειμαι υπευθυνος για οσα καταλαβαινεις.
ΤΖΟΝ παπαρολόγος.

Tweet

Related Posts with Thumbnails

Do not clopy

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape