Αυτη η επιστολή προς τον Γ. Α. Παπανδρέου δημιουργεί κάποια νεα δεδομένα πάνω σε μάλλον παλιές διαφωνίες :
ΑΓΑΠΗΤΕ ΓΙΩΡΓΟ,
Με έκπληξη πληροφορήθηκα, ότι μετά από απόφασή σου το ΠΑΣΟΚ υποστηρίζει τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος για την κύρωση της Νέας Συνθήκης της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Διαφωνώ. Η πρακτική των κυβερνήσεων τόσο του πατέρα σου όσο και των δικών μου ήταν η κύρωση των Συνθηκών από τη Βουλή. Τούτο γιατί η Ελλάδα χρειάζεται να ισχυροποιήσει τη θέση της στην Ένωση και να είναι χώρα που επηρεάζει τις εξελίξεις. Μακρόσυρτες διαδικασίες κύρωσης όμως, όπως ένα δημοψήφισμα η έκβαση του οποίου θα εξαρτάται από την πολιτική συγκυρία, αποδυναμώνουν τη θέση της και την επιρροή της. Υπάρχει ο κίνδυνος να αποτελέσουμε σε έναν ακόμη τομέα πρόβλημα. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν γιατί πρέπει να αλλάξουμε την πάγια πρακτική των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ.
Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Κ. Σημίτης
υγ. θα δημοσιοποιήσω το γράμμα αφου το λάβεις.
Ποιό το νόημα να στείλει προσωπικό γράμμα με την σημείωση ( απειλή ; ) οτι θα το δημοσιοποιήσει ; Ποιο το νόημα καν της ίδιας της δημοσιοποίησης ;
Ο κ. Σημίτης άφησε και καλά πράγματα στο πέρασμά του απο την χώρα. Ωστόσο απο τα ΜΜΕ και την αντιπολίτευση του χρεώθηκαν υπερβολικά ορισμένα λάθη. Δεν λέμε οτι ηταν τέλειος.
Ομως το σημερινό ΠΑΣΟΚ εχει πέσει στην ίδια την παγίδα των ΜΜΕ και θέλει να ξεχάσει, να διαγράψει την περίοδο Σημίτη επειδή την θεωρεί βάρος ίσως.Αντι δηλ. να αξιοποιήσει υπέρ του τα οσα καλά έγιναν επι Σημίτη, παίρνει αποστάσεις και αντι να θέλει να επιταχυνθεί η κάθαρση με την υπόθεση Siemens, βάζει και βούτυρο στο ψωμί του Καραμανλή.
Την ίδια στιγμή που μεσα στο καλοκαίρι θα ψηφιστούν τόσοι νόμοι που θα πρέπει το ΠΑΣΟΚ να ειναι παρόν, την ίδια στιγμή που φαινόταν κάποιο αχνό φως, πάει πάλι και πέφτει σε μια άχρηστη, αυτοκαταστροφική δίνη.Ειλικρινά εγω τον Σημίτη τον συμπαθώ, αλλα δεν τον καταλαβαίνω, όχι.
Εδειξε σημάδια πολιτικής μοναξιάς ενω δεν φαινόταν να έχει ανάγκη να προβληθεί αλλα αντίθετα περίμενα να παραμείνει διακριτικά στρατευμένος στην παράταξη.Και τον Γιώργο τον συμπαθώ αλλα με παιχνίδια άμυνας θα φέρει το πολύ 0-0.
Τωρα θα δείξει αν ειναι ικανός γι αρχηγός, διαφορετικά θα τον νικήσουν τα στημένα γκάλλοπ και το παιχνίδι θα λήξει με αλλαγή του παίκτη - αρχηγού στο 85'
Εδω και τώρα ενότητα πρέπει και σύνεση.
Η αποπομπή του κ. Σημίτη απο την Κοινοβουλευτική Ομάδα του κόμματος ειναι σημείο κομβικό. Ενας πρώην πρωθυπουργός δύο τετραετιών αποπέμπεται.
Θα δούμε αν αυτό ειναι καλό ή όχι. Νομίζω πως όχι.
Η αποπομπή του κ. Σημίτη απο την Κοινοβουλευτική Ομάδα του κόμματος ειναι σημείο κομβικό. Ενας πρώην πρωθυπουργός δύο τετραετιών αποπέμπεται.
Θα δούμε αν αυτό ειναι καλό ή όχι. Νομίζω πως όχι.
Ειχα καιρό να γράψω κάτι καθαρά πολιτικό λόγω κάποιων προσωπικών μου υποθέσεων.
Και τωρα ακόμα που τα γράφω αυτά δεν ξερω πόσο μπορώ να ανταπεξέλθω σε μια συζήτηση στο θέμα αυτό που θα εχει μάλλον ποικιλία απόψεων και αντεγκλήσεων. Γι αυτο θα χαλαρώσουμε. Θα ασχοληθούμε με τους πολιτικούς όσο και εκείνοι μαζί μας.
Ιδωμεν φιλε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδω θα ειμαστε ετσι και αλλιως.
Καλησπερα.
그냥 카메라로 컬러스왑 ㅋㅋㅋ볼만하 네요 ㅋㅋㅋ 카메라 검정색도 나름대로 볼만
ΑπάντησηΔιαγραφή그냥 로 컬러 하네요스왑 검정색도 나름대로...
tzonako μου...
Αυτή είναι η άποψή μου κι είναι βολική, (μεταφράζεται όπως θες)...
Τώρα για τον εν λόγω κύριο...ξέρω ως Έλλην μόνο να χρεώνω...
(το ευχαριστώ των Ιμίων, τις 9000 μονάδες του χρηματιστηρίου, τη μετοχοποίηση των ΔΕΚΟ κ.α)
Αλήθεια, αυτός εξέφρασε ποτέ την πολιτική του ΠΑΣΟΚ;;;
Nομιζω οτι το ΠΑΣΟΚ τωρα χρειαζεται
ΑπάντησηΔιαγραφήολες του τις δυναμεις.
Δεν περισσευει κανεις!
Ειναι δυσκολες εποχες για τετοια.
Θεωρω λαθος την κινηση του
Γ.Παπανδρεου.
Ευχαριστω!
Καληνυχτα.
Καλά εκεί που μπλέκεις τα πολιτικά με τα ...αθλητικά (το 95-5 σε τι παιχνίδι αναφέρεται? Δεν κατάλαβα ποδόσφαιρο είναι ή μπάσκετ?) είσαι όλα τα λεφτά! Να σου πω την αλήθεια μλκια νομίζω έκανε ο Γιωργάκης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο περασμένο Σάββατο 07 Ιουνίου 2008, βραδινή ώρα, γύρω στις 22:00, ένας ασυνείδητος οδηγός παρέσυρε, τραυμάτισε σοβαρότατα και εγκατέλειψε στο δρόμο την ξαδέλφη μου Κατερίνα Τσιγαρίδα, καθώς εκείνη διέσχιζε την διάβαση της στάσης Μετρό «Μεγάρου Μουσικής» επί της Βασιλίσσης Σοφίας, στο ρεύμα καθόδου με κατεύθυνση το «Hilton».
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακαλώ θερμά την προώθηση του μηνύματος προς πάσα δυνατή κατεύθυνση για τον εντοπισμού του οδηγού.
Αν οποιοσδήποτε γνωρίζει ο,τιδήποτε, παρακαλώ να επικοινωνήσει με την Δ/νση Τροχαίας Καισαριανής ή στα τηλέφωνα 6944 469 667 και 6949 076 887.
Το περιγράφει αρκετά αυτο που λες αγαπητέ Κώστα, απο δήμαρχος, κλητήρας !
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα δούμε τι θα γίνει.
@ Αντώνη εδω θα μαστε, ναι. Θα δούμε πού το πάνε.
@ Χαχαχαχαχαχα Γελαστό Απόγευμα Κινέζικα ! LOL :)
Δεν εχεις άδικο, μα δεν ειπε κανείς ποτέ οτι ο Σημίτης ηταν κλασσικός Πασόκος. Πάντα ηταν διαφορετικός και τεχνοκράτης.
Κανεις δεν περισσεύει αυτο πιστεύ6τω κι εγω @ Λαμπηδόνα αλλα μάλλον θα αποφασίσω οτι στο ΠΑΣΟΚ θέλουν πολύ ακόμα χρόνο για να ωριμάσουν και να ωριμάσουν και να ωριμάσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ώριμο θα γίνει.
@ Λίλι έκανα μια αλληγορία με το ποδόσφαιρο. Κακή αλλα περιγράφει καλά τον Γιώργο σαν ποδοσφαιριστή σε αγώνα χαμένο.
@ spyros1000 θα το διαδώσω άμεσα όπου ειναι δυνατόν.
Μεγάλο λάθος, θα συμφωνήσω. Γινόμαστε και σούργελα πανευρωπαϊκώς. Τόσα χρόνια με ΤΟΟΟΣΟ σοβαρότερα ζητήματα και δεν έχουμε καταφύγει σε δημοψήφισμα και θα πάμε τώρα? Εκμετάλλευση των πολιτικών συγκυριών λέγεται αυτό και συνήθως ρίχνει τα νούμερα... Κρίμα :-(
ΑπάντησηΔιαγραφήξαναμπαινω στην κουβεντα για να σχολιασω καποια σχολια
ΑπάντησηΔιαγραφή@Συγνωμη, αλλά όταν μιλαμε για πολιτικη δεν είναι σχολιο αυτό που εκανε η Lily. Και όταν μιλαμε για τον αρχηγο της αξιωματικης αντιπολιτευσης (οποιος και αν είναι) είναι τουλαχιστον υποτιμητικο να αναφερομαστε λες και μιλαμε για τον πρωτο τυχοντα.
Ακου εκανε μαλακια ο Γιωργακης. Σιγα, κολληταρια ειστε;;;
@Mad, αυτο δηλαδη το θεμα δεν ειναι σοβαρο; Απο μενα μακαρι οι Ιρλανδοι να ψηφισουν οχι στο δικο τους δημοψηφισμα.
Η αντιφαση του Παπανδρεου ειναι οτι το ΠΑΣΟΚ απο τη μια ψηφισε χθες θετικα και ταυτοχρονα ζητησε δημοψηφισμα (αν εχω καταλαβει σωστα)
Οσο για το αν γινομαστε σουργελα, με τετοια "κυβερνηση" ειμαστε οχι σουργελα αλλά πολλά περισσότερα.
εγω πάλι βρίσκω λάθος την επιστολη Σημίτη. Την διαφωνια του επρεπε να την καταθέσει διαφορετικά. Αλλα και η διαγραφή με ξενίζει.Δεν ξερω . ειμαι ακριβώς στη μέση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντως πολύ καλο το αρθρο σου Τζονάκο.
Δεν υποστηριζω το Πασοκ, μπορω ομως να εχω μια διαμορφωμενη αποψη για τα πραγματα που συμβαινουν στα εσωτερικα του και πιστευω οτι δεν φαινεται καθόλου αυτη η ενοτητα που με τοσο κοπο προσπαθουν, στα λογια μονο δυστυχως, να φερουν στο εσωτερικο του κομματος. Υπαρχει αραγε καποιος εκει μεσα στο Πασοκ που να πιστευει οτι ο Γιωργακης ειναι ικανος για προεδρος ενος τοσο μεγαλου και ισχυρου κομματος? Υπαρχει κανεις Ελληνας πολιτης που να πιστευει οτι ειναι ικανος να κυβερνησει τη χωρα οταν δεν μπορει να τα φερει βολτα με τους ανθρωπους που τον εξελεξαν για προεδρο.?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Σημίτης ναι μεν άλλα έλεγε παλιότερα, αλλα για άλλη Συνθήκη @ MAD και πιστεύω οτι δεν ηταν απαραίτητη η αποπομπή του αλλα απο την άλλη η ιστορία θα δείξει αν ο ΓΑΠ έκανε καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύς κόσμος πιστεύει οτι έκανε καλά.
Θα δούμε.
Ποτέ δεν τον είχα σε καμμία εκτίμηση. Ήταν η αρχή του τέλους για το ΠΑΣΟΚ. Ένα ανθρωπάριο που εναγωνίως προσπαθούσε να γίνει ο αρεστός της Ευρώπης αποβλέποντας σε υψηλά αξιώματα της ΕΕ (που δεν του βγήκαν). Αυτός που έδωσε δεξιά στροφή στο ΠΑΣΟΚ και έχασε το κίνημα την επαφή του με τον μεσαίο χώρο. Αυτός που εμφάνισε στην πολιτική σκηνή της χώρας, πρόσωπα όπως ο Νεονάκης, ο Τσουκάτος κ.α. που δεν είχαν και δεν έχουν πλέον κανένα λόγο ύπαρξης στην πολιτική σκηνή. Αυτός που μίσησε όσο τίποτε άλλο το όνομα Παπανδρέου και όποιον κι αν έφερε το όνομα αυτό. Η "κοντή" πλευρά της ιστορίας του ΠΑΣΟΚ έρχεται τώρα, να ταράξει τα νερά μαζί με 5-6 άλλους μισαλλόδοξους κολλητούς του και θα πρέπει να τον ακούσουμε γιατί διετέλεσε πετυχημένος πρωθουπουργός της χώρας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγνώμη αλλά όπως και στους απλούς θνητούς έτσι και στους μεγάλους πολιτικούς ισχύει η ρήση "τα στερνά τιμούν τα πρώτα".
Μικρός στο μέγεθος, μικρός και στην ψυχή. Τίποτε άλλο...
Συνυπογραφω το σχολιο της zanzibar.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι να ρωτησω κατι, το πετυχημενος πρωθυπουργος της χωρας απο που βγαινει;
Και αν ηταν πραγματι πετυχημενος τοτε γιατι καταψηφιστηκε;
Συνόψισες την άποψη μου περίπου @ Νικο Λιολιόπουλε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπρεπε τουλάχιστον να ειχαν συνεννοηθεί διαφορετικά.
@ Μπουρμπουλήθρα πολλοί πιστεύουν οτι ο Γιώργος μπορεί να κάνει την διαφορά.
Πολλοί περισσότεροι απο όσο λένε οι δημοσκοπήσεις τις οποίες ποτέ δεν εμπιστευόμουν ως δικό μου κριτήριο.
Και εγω ο ίδιος τον στήριξα αλλα πρέπει τωρα να παίξει μπάλλα ο ίδιος.
Το πρόβλημα ειναι οτι αργεί.
Υπομονή δεν υπάρχει πολλή ακόμα.
Και στο μεταξύ κυβερνούν άλλοι ανενόχλητοι και πολύς κόσμος νομίζει οτι ακόμα κυβερνά το ΠΑΣΟΚ.
Πετυχημένος Αντώνη μου έμεινε στη συνείδηση των τεχνοκρατών, γιατί μπόρεσε η χώρα επί πρωθυπουργίας του να πιάσει τους οικονομικούς δείκτες που προέβλεπε η ΕΕ για την ένταξή μας στην ΟΝΕ. Ήταν πετυχημένος, γιατί τα εκδοτικά συμφέροντα και οι παρατρεχάμενοι επιχειρηματίες (χωρίς κομματική και πολιτική ταυτότητα πάντα) κάνανε άψογα τη διανομή του πλουτου στη χώρα υπέρ της τσέπης τους και εις βάρος του κοινου θνητού Έλληνα. Μόνο που κοινός θνητός Έλληνας όταν το κατάλαβε και ήταν έτοιμος να του πάρει το κεφάλι, ο κοντόψυχος παρίσταναι τον μεγαλόψυχο, δίνοντας το περιβόητο δαχτυλίδι στον ΓΑΠ που έτσι κι αλλιώς θα το έπαιρνε όποια εσωκομματική διαδικασία κι αν ακολουθούσαν τα όργανα. (βλ. και πιο πρόσφατα βέβαια την αναμέτρηση με Μπένυ).
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμφωνω απολυτα μαζι σου zanzibar!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ευχομαι απο εδω καλη αρχη στο blog-ακι σου.
:)
πολλές και ποικίλες οι απόψεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζονακο μου και από την μεριά τους
λίγο πολύ...ολοι έχουν κάποιο δίκιο
Ο Σημίτης δεν ανέβασε την παράταξη
και η παράταξη δεν ανεβάζει τον
Γιώργο
Αυτο το δεύτερο ειναι για μένα και
το πιο σημαντικό
Η στηρίζεις τον αρχηγό και τον "ανεβάζεις"
Η αλλάζεις αρχηγό και στην τελική
και παράταξη αν δεν σου αρεσει
Αν μπορουσα,μέσα σε ενα σχόλιο να
απαντήσω και να βρω την λύση σ ενα τέτοιο θέμα....θα το είχα κάνει
τσίου!!!
Απόλυτα κατανοητή η θέση σου @ zanzibar. Καταλαβαίνω το γιατί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτος των άλλων ηταν και αντιτηλεοπτικός, κοντός, με ελιές και χαμόγελο πιανίστα.
Ο κόσμος ειχε μοιραστεί σε όσους τον μισούσαν και όσους έλεγαν οκ δεν εχουμε κατι καλύτερο.
Πίστεψε οτι πρέπει να στρίψουμε ευρωπαϊκά και μας έπεισε γι αυτό. Κατάφερε ( @ ΑΝΤΩΝΗ ) να μας βάλει στην ΟΝΕ και να εχουμε χαμηλό πληθωρισμό στην πραγματικότητα και οχι λογιστικά όπως ειπαν μετά οι ΝΔ.
Αντιτάχθηκε σε ταμπού της Εκκλησίας και αυτη ηταν που τον έριξε.
Στον Χριστόδουλο οφείλουμε μια μεγάλη σκατούλα στον τάφο του με το συμπάθειο όλοι μας.
Καταψηφίστικε γιατι ο Ελληνας δεν του συγχώρεσε το Χρηματιστήριο και την αντίστασή του στον #$^#$*χριστόδουλο.
Σκεφτείτε τα αυτα και θα δείτε τι εννοώ.
Τζονι, εκτιμηση κανω οτι δεν μπηκαμε στην ΟΝΕ με αυστηρα οικονομικα-λογιστικα κριτηρια αλλά με πολιτικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟτι δεν τους χαλαμε τη μανεστρα και θελουν καποιο καλο παιδι για τις επιδιωξεις τους.
Πιστευω οτι ενα ηταν το Χρηματιστηριο, δευτερο η μεγαλη ακριβεια που υπηρχε και επι Σημιτη και τριτον η αναδειξη καιροσκοπων-φιλων του σε πολυ υψηλα αξιωματα και η πολλη μεγαλη επιδειξη και ο νεοπλουτισμος πολλων απο οσους αναδειχτηκαν επι της εποχης του Σημιτη.
Και δυο παραδειγματα, για να λεμε και ονοματα. Υπαρχει καποια πραγματικη διαφορα μεταξυ Παπαντωνιου-Αλογοσκουφη; Και ενα τελευταιο, ο αντιπαθητικος Γκαργκανας ηταν επιλογη του Σημιτη.
Τι ξενύχτι κι αυτό!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζονάκο μου με όλη την εκτίμηση που έχω στα γραφόμενά σου, θα μου επιτρέψει να σου πω δύο πράγματα ακόμη και θα σ΄αφήσω γιατί καταχράστηκα πέραν του επιτρεπτού ορίου το blog σου.
1. Όταν λες "ο Έλληνας" αντιλαμβάνομαι ότι αναφέρεσαι στον μέσο Έλληνα πολίτη, που προσπαθεί με την εργασία του, τις αρχές του και τον κόπο του να επιβιώσει. Αυτός ο Έλληνας λοιπόν στον οποίο αναφέρεσαι είναι ο άνθρωπος που θέλει να τον κοιτάς στα μάτια όταν του μιλάς. Έχεις δει ποτέ τον Σημίτη να κοιτάει άνθρωπο στα μάτια ακόμη κι αν του απευθύνει το λόγο; Λοιπόν αυτός ο παρολίγον νάνος, κοίταζε αυτόν τον Έλληνα από ψηλά. Ποτέ δεν μας έδωσε την εντύπωση ότι είναι ένας από μας και ένας που νοιάζεται για μας. Ήταν απο πάνω και προσπαθούσε με νύχια και με δόντια να καταξιωθεί στη συνείδησή μας, ως μεγάλος ηγέτης. Ε λοιπόν δεν ήταν! Πως να το κάνουμε;
2. Όσο για την κόντρα Χριστόδουλου, συγνώμη αλλά κολοκύθια με τη ρίγανη. Ο συγχωρεμένος ήταν πιο μάγκας από τους πολιτικούς. Γουστάριζε να πάει με τους ισχυρούς και μ΄ αυτους που διαισθανόταν ότι θα είναι οι επόμενοι. Έτσι όταν είδε ότι τραβάει ο Καραμανλής, έκανε
"κόνκσες".
Αυτά και άλλα με υγεία.
Την καληνύχτα μου.
Όπως λες, η κίνηση είναι σημείο κομβικό. Αναμένουμε τις αντιδράσεις του κόσμου. Προσωπικά δε μου άρεσε, καθότι θεωρώ ότι αυτό που δήλωσε ο Σημίτης είχε δίκιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά στο τέλος ο λαός θα κρίνει...
Δεν καταλαβαίνω γιατί έπρεπε να δημοσιοποιήσει την επιστολή και δεν το έλυνε το θέμα κατ'ιδίαν με το Γιώργο και το πολύ να κάνει καμμιά δήλωση άάαμα τύχει και όχι επί τούτου. Άρχισε ένα παιχνιδι επιστολών στη δημοσιότητα. Πάντως χοντρό από τη μία να τον στείλει, από την άλλη και ο Σημίτης πολύ τουπέ είχε στην επιστολή (μου φάνηκε ίσως).
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι αν έφαγε λεφτά ο Σημίτης όταν ήταν πρωθυπουργός.. ο πιο καλοταισμένος!
Aντώνη μου ανακατεύονται τα άντερα οταν μου βάζεις μεσα εδω τους Παπαντωνίου για τους οποίους η άποψή μου απο παλιά ηταν οτι δεν εχουν θέση στο κόμμα και δεν θέλω και ν ασχοληθώ με αυτούς τώρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αν μιλάμε για την ακρίβεια του Σημίτη, αναρωτιέμαι γιατι ειναι πιο σημαντική απο την ακρίβεια του Καραμανλή ;;;
Το ακούσατε οτι η ΔΕΗ τελικά θα αυξηθει +7% απο 01/07/08 και άλλα 8% απο 01/01/2009 ;
Αυτο με την επιλογή Γκαργκάνα το ξερω οτι ηταν επιλογή Σημίτη. Μαλακία.
@ Καραφλοκότσιφας το ξερω οτι δεν καλύπτεται τέτοιο θέμα με όλες του τις πλευρές με ενα-δύο σχόλια.
Καλημερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικα εχω πολυ περισσοτερες απαιτησεις για την αντιμετωπιση της ακριβειας απο τον οποιο Σημιτη σε σχεση με τον Καραμαν-αλη.
Το ανεφερα ως παραδειγμα.
Οσο για τον μιστερ κολγκεητ, ηταν υπουργος οικονομιας επι πρωθυπουργιας του Σημιτη. Και δεν εισαι ο μονος που δεν τον χωνεψε ποτέ.
* Με αυτούς εχω θεμα και οχι με σενα Αντώνη προς αποφυγή παρεξήγησης :)
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Zanzibar δίνεις τροφή για κουβέντα. Ξενυχτήσαμε λιγο χτες, πράγματι.
Το μπλογκ μου δεν εχει όριο οπότε πάμε να πούμε οσα θέλουμε.
Ναι, αναφέρομαι στον μέσο Ελληνα πολίτη που θα θελα να ειναι πιο ψηλά το επίπεδό του αλλα φεύ !
Το τεχνοκρατικό στύλ του Σημίτη φαινόταν ξένο σε πολλούς, σε μενα όχι. Επιτέλους είχαμε εναν πρωθυπουργό που δεν υπέκυπτε εύκολα σε λογικές σουβλατζή και κατίνας.
(Δεν εχω τίποτα με τον σουβλατζή αλλα εχω με την κατίνα επειδη ψηφίζει και αυτή)
Ο μέσος Ελληνα λοιπόν ειχε καλομάθει να βολεύει την κόρη στο Δημόσιο, να του κάνουν χάρες οι διάφοροι πολιτευτές και παπάδες και αυτο ο Σημίτης πήγε να το αλλάξει.
Μεχρι και εξωκοινοβουλευτικούς Υπουργούς έκανε.
Λάθος του που δεν έσκυψε απο ενα σημείο και μετά επάνω στον απλό πολίτη κοιτώντας αποκλειστικά σχεδόν τους Ευρωπαϊκούς στόχους.
Και τελος καταψηφίστηκε επειδή ο Ελληνας πίστεψε τα λόγια του χοντρού τα παχιά.
Τωρα τον καπελλωθήκαμε, πάει.
Ο Σημίτης ειχε δει οτι η Ευρώπη πάει πιο δεξιά και κοίταξε να πάει και αυτός.
Αυτο μερα με τη μερα το ζούμε ήδη απο καιρό και που σαι ακόμα !
Επι του θέματος, μέγα λάθος του να δημοσιοποιήσει προσωπική επιστολή.
...
Σαφώς και δεν εχει λάθος αγαπητέ kitsomitsos ο Σημίτης σε διάφορα θέματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε ενοχλεί όμως πλεον το οτι δεν φαίνεται να δέχεται όποια λάθη έκανε.
@ Griz συμφωνούμε αν και ο Σημίτης ο ίδιος πιστεύω οτι δεν "έφαγε" όσο μερικοί συνεργάτες του.
@ Αντώνη το ξερω οτι ηταν Υπουργός Οικονομίας τότε ο Γιάννος αλλα ξέρω και οτι ηταν μεγάλη συμπάθεια του Αντρέα ο κος Γιάννος !!!
Πάντως να προσέχουμε ρε παιδιά, δε μπορεί να μας εχει πηδ... η ακρίβεια σήμερα και να λέμε οτι το ΠΑΣΟΚ φταίει για όλα ! Στο τέλος αυτο θα ειναι που θα μας μένει στο μυαλό μετα απο τόση συζήτηση ;
Τζονι χαχαχαχαχα. Σιγα μην παρεξηγηθουμε κιολας ρε φιλε. Αλλωστε δεν ειμαστε στην Τηλο (που ελεγε και η cinderella).
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντως εχω την εντυπωση οτι παλι παιζονται παιχνιδια πισω απο την πλατη μας.
Mηπως εχει δικιο ο Σημητης?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημοψηφισμα για ποιους?
Αυτους που ψηφιζουν ΝΔ?
Αυτους που επιρεαζοντε απο την ΤV?
O κοσμος καποιες φορες δεν
μπορει να αποφασισει για πολυ
σοβαρα ζητηματα!Δεν ειναι οσο
πρεπει ενημερωμενος!
Ο Γιωργακης πολυ φοβαμαι οτι εχασε
το κεντρο και θα μεινει με το 20%
Αυτό που λέει ο zanzibar δεν είναι ψέμα: ο Σημίτης πέτυχε γιατί τον στήριξαν ΟΛΟΙ ακόμη και η Καθημερινή που έθαβε τον Εβερτ. Μην το ξεχνάμε αυτό! Με τέτοια στήριξη γιατί να μην πετύχει. Εγώ δεν ακυρώνω το έργο του και τον εκτιμώ ως άνθρωπο που έβαλε έναν στόχο και τον πέτυχε. Ομως, αυτό ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕ το Πασόκ διότι ταυτόχρονα ο Σημίτης δεν πρόσεξε τον απλό κόσμο. Είναι τελικά θέμα προτεραιοτήτων. Εμένα δεν με πείραξε το αν διαφοροποιήθηκε. Εμένα, ως πολίτη που ψηφίζει Πασόκ, ΜΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΣΦΟΔΡΑ το ότι διαφοροποιήθηκε σε ένα θέμα ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ. Οταν τα δελτία έπρεπε να παίζουν την είδηση ότι για 1η φορά το Πασόκ εμφανίστηκε σε δημοσκόπηση να είναι καταλληλότερο της ΝΔ στην αντιμετώπιση της ακρίβειας, εμφανίστηκε ο Σημίτης και "θάφτηκε" η είδηση και όλα τα δελτία έπαιζαν το θέμα που ανέκυψε. Ηταν μία εσκεμμένη "πατάτα" προκειμένου να μην φανεί ότι η τακτική του Γιώργου, για την ακρίβεια της ΝΔ, απέδιδε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζονακο κατεβαίνω στην πατρίδα σου σήμερα και φεύγω τη δευτέρα το πρωί. Θα σου απαντώ, όμως, από ... νετκαφέ :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου κάνει εντύπωση που ασχολείσαι ακόμα με αυτούς, Τζονάκο...Εγώ έχω απογοητευθεί εδώ και χρόνια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εγω εχω αυτην την εντύπωση φίλε Αντώνη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρεις πως κατι παίζεται και δεν ξέρεις ακριβώς τι αλλα προσπαθείς να καταλάβεις.
Αναρωτιέμαι αν ξέρουν τι κάνουν ...
@ Λαμοηδόνα ειναι νωρίς να πούμε πράγματα όπως "χάθηκε το Κέντρο".
Πώς ο Σημίτης μπορεί να εκπροσωπεί μεγάλη μερίδα "κεντρώων" και ποιοί ειναι οι περιβόητοι "κεντρώοι";
Θα δουμε, δεν αποκλείω και επανασύνδεση μετα απο ενα διάστημα.
@
Δε θα πάρω θέση..απλά θα σου ευχηθώ καλό τριήμερο και τα λέμε από Τρίτη..Καλησπέρες μακριά απ΄τη Βουλή..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνούμε Στέλιο αλλα μην ξεχνάς οτι η κόντρα υπέβοσκε μάλλον πολύ καιρό και ηταν σύμπτωση το να βγει στον αέρα τωρα που φάνηκε κάπως να ενισχύεται ο ΓΑΠ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα άλλα συμφωνώ κι εγω και θα μπορούσαμε πολλά και διάφορα να γράψουμε επ αυτού.
(*Θα μιλήσουμε με μέηλς )
@ Artanis στην πραγματικότητα δεν ηθελα να γράψω θέμα πολιτικό, όφειλα όμως επειδη στο παρελθόν εχω γράψει για πολιτικά θέματα.
Οσο αντέχω θα γράφω, το πόσο αντέχω δεν ξέρω.
@ Οναρ εύχομαι να περάσεις καλά.
Καλό απόγευμα καλοκαιρινό.
Ax Tzonako μου,
ΑπάντησηΔιαγραφήκι εγώ πραγματεύομαι και αυτό το θέμα, πλην άλλων, σήμερα. Πιστεύω ότι ήταν λάθος αυτή η κίνηση του Γιώργου. Δεν διαγράφεις ένα πρώην Πρωθυπουργό (τον οποίο ας σημειωθεί εγώ συμπαθούσα).
Μου κάνει εντύπωση ότι επιμένεις ακόμα και σήμερα ότι οι δημοσκοπήσεις είναι στημένες. Αυτή η θεωρία έχει προ πολλού αποδειχτεί λανθασμένη. Δυστυχώς το ΠΑΣΟΚ καταποντίζεται και γι' αυτό κυρίως φταίει ο Αρχηγός του. Δεν οφελεί να μη κοιτάμε την αλήθεια κατάματα...
Τζονάκο μου την καλησπέρα μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο περιεχόμενο του τελευταίου σου σχολίου προς εμένα θα σταθώ και θα σου πω ότι εν πολλοίς συμφωνώ, μόνο θέλω να θίξω δύο σημεία.
Και γω συμφωνούσα ως ένα σημείο με τη λογική το τεχνοκρατικού στύλ του Σημίτη αλλά η πράξη απέδειξε ότι η ίδια αυτή λογική τον έκανε να συμπεριφέρεται σαν Αυστριακός Πρωθυπουργός σε Έλληνες πολίτες. Ο άνθρωπος είχε χάσει την επαφή με τον κόσμο, γιατί ακριβώς δεν τον ενδιέφερε να την έχει, με μόνο στόχο του να καταξιωθεί ως μέγας πολιτικός στα μάτια των ευρωπαίων ηγετών, προκειμένου να ενσκύψει στο μέλλον εκεί.
2. Λες "Επιτέλους είχαμε εναν πρωθυπουργό που δεν υπέκυπτε εύκολα σε λογικές σουβλατζή και κατίνας" Μόνο που αυτές οι λογικές όλα τα χρόνια της βουλευτικής του θητείας, τον εξέλεγαν βουλευτή, μέχρι που έφτασε να γίνει Πρωθυπουργός.
Και ας μιλήσουμε άλλη φορά γιατί είναι μεγάλη κουβέντα, για το αν και ποιοι θα έπρεπε να ψηφίζουν στη χώρα μας.
Όσο για το μέσο Ελληνα που έχει καλομάθει να βολεύει την κόρη στο Δημόσιο, να του κάνουν χάρες οι διάφοροι πολιτευτές και παπάδες σε πληροφορώ ότι όχι μόνο δεν το μείωσε αλλά το αύξησε με τη θητεία του.
Όσο για τους εξωκοινοβουλευτικούς Υπουργούς που έκανε, ας μη το συζητάμε. Τα φιλαράκια του τα πανεπιστημιόπουλα βόλευε για να έχει την πλάτη του προφυλαγμένη από τις μαχαιριές, πράγμα που δεν απέφυγε ο Γιώργος, προσπαθώντας να συνθέσει όλα τα παραμάγαζα των πρωτοκλασάτων βουλευτών.
Kαλησπερα φιλε Τζονακο.Σχετικα με την Ηλεια:Εχεις αυτοκινητο?Αν ναι στηλε μου το τηλ σου με e-mail στο gatoylis1981@yahoo.gr η στηλε μου μυνημα στο 697 55 44 314 γραφοντας μου οτι εισαι ο Τζονακος,για να σου τηλεφωνησω.Ειναι επειγον!!!Περιμενω!
ΑπάντησηΔιαγραφήτζονακο δνε μου αρεσει να μιλαω πολιτικα ..για μενα ολα ειναι ενα παιχνιδι απλα αλλαζουν χρωμα τα πιονια μονο.. ολα τα αλλα ειναι ιδια
ΑπάντησηΔιαγραφήσε φιλω και ευχομαι να ξεκουραστεις να περασεις καλα
Bουτυρο στο ψωμι του χοντρου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μεινει στην ιστορια ως ο χειροτερος πρωθυπουργος που ομως θεωρουταν ο καταληλοτερος πρωθυπουργος...
Καλά , οι συνεργάτες πάντα τρώνε πιο πολύ από τους πρωθυπουργούς ! Και τώρα για παράδειγμα πιο πολλά τρώνε οι υπουργοί παρά ο Καραμανλής. Έτσι είναι αυτά , τι να κάνουμε ? :PP
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω πάρει χαμπάρι...θα ασχοληθώ από Δευτέρα που χαλαρώνω με τη δουλειά...μεγάλη γυφτιά του Σημίτη πάντως απ'ότι ακούω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΛες να ιδρύσει κόμα? Μπορεί να πάρει και το πληγωμένο αδέσποτο-Ταττούλη μαζί του!
...δυο λάθη έκανε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ενα οτι καταργησε την "Αλληλεγγυη", κι οποιος ξερει, ξερει.
Το άλλο οτι εισηγαγε τον ΑΣΕΠ.
Κι οσοι θεωρουσαν τον διορισμο κεκτημενο τους ως Πασοκων, την πάτησαν.
Κι οσοι θεωρουσαν το διορισμό ως εργαλείο τους για ψηφαλάκια, πάλι την πάτησαν.
Και δεν το ξεχασαν.
ΔΗΚΚΙ ψηφιζαν μαζικα οι ...μεγαλοστελεχοι επι Σημιτη, και ορισμενοι ΥΠΠΟΥΡΓΟΙ επίσης, και μην μου πει κανεις το αντιθετο, τον ΕΦΑΓΑ...
Παρά το ΠΑΣΟΚ εβγαινε Πρωθυπουργος, κι οχι εξαιτίας του.
Κι αν δεν εκανε και 5-10 υποχωρησεις θα σου λεγα εγω σε ποιά ΟΝΕ θα ημασταν...
Εδω τον Ακη τον ειχε ανταμειψει με το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΜΥΝΑΣ!!!
Τη λιγοτερη δουλεια, τα περισσοτερα/τα μονα μετα τον ΑΣΕΠ ρουσφετια, και τα περισοτερα κονδυλια...
Αν δεν το ειχε κάνει, θα επεφτε η Κυβερνηση το άλλο δευτερολεπτο, και θα ημασταν τωρα ελληνες πρόσφυγες στην Σλοβακια... (σσ ο ΑΚης ΔΕΝ εβγαινε πρωθυπουργος με την καμία...)
Που λες τζονακο, ας μην ειχε κανει αυτα τα δυο λάθη, και θα σου ελεγα εγω τι καλος που θα ηταν.
Και ΠΑΣΟΚ, και μια χαρα...
Αλλά στην ΟΝΕ ΔΕΝ θα ημασταν.
Και στην ΕΕ χλωμοτατο... θα επρεπε να δανειζομαστε απο αλλου για να πληρωνουμε τα προστιμα.
Οπως δηλαδη ετοιμαζομαστε να κανουμε τωρα.
Και σ οσους διαφωνουν με την ΟΝΕ, να το πουν στους αγροτες, μια μερα, ετσι για πλακα. "Αυριο βγαινουμε απο την ΟΝΕ". Να δουμε τι θα τους πουν.
Απο ενστικτο συμφωνω με το σχολιο του Κωστα. Οτι δλδ εχουν βαλει στοχο να διαλυσουν το ΠΑΣΟΚ. Και καποιοι ισως λειτουργουν σαν "δουρειος ιππος".
ΑπάντησηΔιαγραφή@Elate, ειπαμε οτι το ΑΣΕΠ εγινε νομος του κρατους επι πρωθυπουργιας Ανδρεα και με υπουργο προεδριας τον Πεπονη το 1994. Ο Σημιτης εγινε πρωθυπουργος το Γεναρη του 1996.
@ elate:
ΑπάντησηΔιαγραφήτι λες καλέ που θα βγούμε απο την ΕΟΚ Αντε δάγκωσε τη γλώσσα σου α-πα-πα-πα-πα
ιμις ιδο ι αγροτ ζαμι απ τν ιοκ !
Αμα φιβγουμ χαθκαμι.!!!!
Το περίμενα οτι θα πάρει έκταση το θέμα αυτό και πάλι καλά που δεν απλωθήκαμε σε 1000 πλευρές του αλλα επικεντρωνόμαστε σε μερικές μεν, αρκετές δε.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Meropi δεν τον διέγραψε, τον έβγαλε απο την ΚΟ του κόμματος.
Δεν ειναι το ίδιο.
Και ναι επιμένω οτι οι δημοσκοπήσεις ειναι στημένες. Αν όχι άμεσα, τότε σίγουρα μεσω διαμόρφωσης πρώτα της κοινής γνώμης απο τα ΜΜΕ και μετά τους ρωτάνε.
@
Εισαι εξαιρετικά επίμονη αλλα καλή στη συζήτηση zanzibar.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλύτερα, ετσι σκεφτόμαστε καλύτερα τι θα γράψουμε.
Στο πρώτο που λες ναι, το τεχνοκρατικό στύλ του Σημίτη ειχε κατι διαφορετικό και σίγουρο κι έδειχνε να ειναι αυτο που πρέπει.
Ταυτόχρονα ο μέσος ( και κατω του μέσου ) Ελληνας που δεν θελει να αλλάξει, είδε πάνω του εναν καθηγητή.
Αυτο το εκμεταλλεύτηκαν οι πολέμιοί του και οταν βρέθηκε ενας #$%^&$%^*στόδουλος έκανε τη βρωμοδουλειά με τα λάβαρα ! Απο τότε έσκαβε τον λάκκο το παπαδαριό και η δεξιά.
Δεν νομίζω οτι ειναι τόσο χαζός ο Σημίτης να μην ειχε δει οτι απομακρύνεται απο τον απλό πολίτη.
Απλά δεν μπορούσε να πολεμήσει άλλο πια.
Πιστεύω οτι αν έμενε και κέρδιζε τις Εκλογές του 2004 θα ειχαμε τωρα μια άλλη Ελλάδα σαφώς πολυ καλύτερη.
Το 2ο που λες για το ρουσφέτι, ο Σημίτης δεν το θελε με τίποτα !
Τον πίεζαν όμως δικοί του πολιτευτές να τους αφήσει να κάνουν χάρες αλλιώς θα έχανε ψήφους το κόμμα.
Ποιός φταίει λοιπόν ; ο Σημίτης ή ο ( κατω του μέσου ) μέσος Ελληνας που δεν θέλει να αλλάξει ;
( Και οι συνεργάτες του )
Τον υπερασπίζομαι σε ενα βαθμό.
Απο εκει και περα δεεν τον καταλαβαίνω, το είπα.
Τωρα στηρίζω Γιώργο, αυτος ειναι πάνω. Αμα ειναι άλλος, τον άλλο.
Τη δεξιά, ποτέ.
Θα μας κλείσει όχι μόνο το μπλογκ, αλλα και το σπίτι και δεν το χουμε καταλάβει.
Επρεπε να ειχα βάλει κατι αστείο, Σαββατοκύριακο μπροστά, αλλα ας ειναι.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ kvstask Οκ .
@ Σκουλήκι σε καταλαβαίνω.
Ειναι φορές όμως που δεν μπορώ να μη μιλήσω. Αλλα θα ξεκουραστώ, στο υπόσχομαι και το εχω ανάγκη.
Ακριβώς @ Ασημώνης.
Και ο "καταλληλότερος" ακομα δεν καταλαβαίνει πόσο μαλάκες μπορεί να ειναι οι άλλοι και πόσο περισσότερο ακόμα όσοι τον ψηφίζουν.
@ Griz ετσι ειναι αλλα δεν πρέπει να ειναι ετσι.
@ patsiouri ανεξήγητη συμπεριφορά του Σημίτη, περίεργη.
Γράψε κι εσυ απο Δευτέρα να δούμε και τη δική σου ματιά.
Εγω πιστεύω οτι ηταν κάπως τυχαία η χρονική στιγμή φιλε Κώστα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πρόβλημα υπήρχε απο καιρό και ηταν θεμα χρόνου να βγει. Βγήκε άγαρμπα όμως και αρχή καλοκαιριού.
Κάτι μου λέει οτι ψς το Σεπτέμβρη ακομα άκρη δεν θα χει βγει κι όχι τιποτ' άλλο αλλα παθαίνει το ΠΑΣΟΚ τωρα οτι ειχε πάθει η ΝΔ επι Εβερτ.
Κυβερνά χωρίς αντιπολίτευση συσπειρωμένη, ενωμένη και με την "αριστερά" να θέλει να φάει σάρκες του ΠΑΣΟΚ.
Εδω εχεις δίκιο, στόχος η διάλυση του Κόμματος και ίσως η ανασύστασή του. Δηλαδή τι ; Θα κουραστούμε κι εμείς.
Πόσο να περιμένουμε να κάνουν κατι να απαλλαγούμε απο την Δεξιά ;
Και αν ποτέ κερδίσει Εκλογες ξανα το ΠΑΣΟΚ που δεν το βλέπω πριν το 2015, θα παραλάβει ενα Κράτος που το ρίζωμα των δεξιών, των παπάδων και των χωροφυλάκων θα χει γίνει τόσο βαθύ που θα χρειαστεί δυναμίτης για να φύγει.
Και αυτο σημαίνει διάλυση της χώρας, αρα θα ΦΤΑΙΕΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ !
Εγραψε πιο πανω η zanzibar οτι ηταν σαν Αυτριακός καγκελάριος ο Σημίτης.
Αναρωτιέμαι μήπως θα μασταν καλύτερα με Αυστριακό πρωθυπουργό .... αυτο θα το πούμε άλλη φορά.
tzonako καλα κανεις και συμπαθεις τον σημιτη, κανεις δεν ειναι τελειος :)
ΑπάντησηΔιαγραφήως δεξιος τεχνοκρατης πραγματι πετυχε, ως σοσιαλιστης (και καλα) εφερε την συγχρονη δεξια στην χωρα μας. και αν τωρα το πασοκ εχει παρει την φορα κατηφορα παιζει και αυτο το ρολο του, μπερδευεται ο κοσμος, να διαλεξω πρασινα ή γαλαζια λαμογια, πρασινη ή γαλαζια δεξιά;
βεβαια η νδ ειναι οτι χειροτερο, δεν το συζητω, αλλα και το πασοκ δεν ειναι πια σοσιαλιστικο κομμα.
τωρα για τον σημιτη, θεωρω οτι καλα εκανε και τον εδιωξε, ή φτιαχνει ενα πασοκ αλλιωτικο και με αλλα στελεχη ή ας ετοιμαστει στις μεθεπομενες εκλογες να συναγωνιζεται με το τεταρτο κομμα!
βεβαια ολα αυτα ειναι ατακες, οι πολιτικες συζητησεις θελουν χρονο και αμεσοτητα
καλο βραδυ :)
Έτσι μπράβο τζονάκο μου
ΑπάντησηΔιαγραφή"Αυτός είναι πάνω". Τι να κάνουμε τώρα. Όσο κι αν δεν θέλουν να το δεχτούν οι παρατρεχάμενοι είτε του Μπένυ είτε του κοντόψυχου. "Αυτός είναι πάνω".
Και μην ξανακούσω από σένα ότι το 2004 θα κέρδιζε ο Σημίτης. Θα έχανε και θα έχανε εξευτιλιστικά για το χώρο μας. Θα ήταν 8 μονάδες πίσω απ΄τη Ν.Δ. Και γι΄ αυτο ο "μεγαλόψυχος" νάνος όπως σου ξανάπα παρέδωσε το περιβόητο δαχτυλίδι. Σιγά το δαχτυλίδι δηλαδή. Θηλιά στο λαιμό του ΓΑΠ και ακόμα την σφίγγει ο "Τάπερμαν" για να θυμηθώ και την ασύλληπτη Μαλβίνα.
Όσο για το ρουσφέτι που δεν ήθελε, και όπως μου το λες,μου ρχεται ο θάνατος ένα πράμα.
Ήθελε τζονάκο μου, τις μεγαλοσυμφωνίες για τα πρωτοπαλήκαρά του. Σιγά μην ασχοληθεί με τους μέσους μίζερους και΄"λίγους" ΄Ελληνες, ο Αυστριακός!! και τα ρουσφετάκια που ζητούσαν απ΄ τους βουλευτές του.
Κι έτσι για επίλογο, αν μ αφήσεις βέβαια, και δεν με τυραννήσεις κι άλλο για να αναγκαστώ να απαντήσω σε λίγο πάλι, θέλω να σου βάλω ένα ερώτημα. Δεν σου κάνει εντύπωση σήμερα 24 ώρες μετά απ΄ την απομάκρυνσή του, που εμφανίζονται τα "παροπλισμένα" παιδιά του και κάνουν δηλώσεις, ως come back, στην πολιτική σκηνή της χώρας;
Ουφ! μια ανάσα βρε αδελφέ.
Εχει δίκιο ο Αντώνης για το ΑΣΕΠ φίλε @ elate.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟμως ο Σημίτης ενίσχυσε τον ΑΣΕΠ και αυτο δείχνει καθαρά οτι δεν ηταν άνθρωπος του ρουσφετιού.
Ουτε ο Γιώργος τωρα ειναι.
Για την Αλληλεγγύη δεν κατάλαβα, αν θέλεις πες δυό λογια πλιζ.
Για την ΟΝΕ συνφωνώ και μόνο αυτος μπορούσε να μας βάλει. Ηξερε οτι πρέπει να στερηθούμε άλλα πράγματα αλλα μας έβαλε με το σπαθί μας στην ΟΝΕ. Σε αυτο τον παραδέχομαι.
Εδειξε οτι ειχε ενα όραμα.
Αντίθετα, ο Γιώργος δεν εχει χώρο να δείξει αν εχει και τι όραμα για τη χώρα αφου παλεύει μεσα να στρώσει την κατάσταση.
@ Αντώνη σωστός.
@ Νικο Λιλιόπουλε δεν πρέπει να λέμε και του στραβού το δίκιο ;
Μπήκαμε κακώς η καλώς σε μια κουβέντα σύγκρισης Σημίτη - ΓΑΠ και Καραμανλή.
Το θέμα δεν ειναι ακριβώς αυτο αλλα ισως ειναι θέμα λειτουργίας θεσμών.
Ενας πρώην πρωθυπουργός θεωρούμενος απο πολλούς ως πετυχημένος ( αλλα τα κανε μπιπ στο τελος ), αποπέμφθηκε.
Ενας ενας θα μείνουν μόνοι. Θα αποπέμποντια και θα τραβούν το δρόμο της Πολιτικής Μοναξιάς.
Δεν μπορώ να διαφωνήσω οτι ηταν ενας χμμμ κάπως δεξιός ο τεχνοκράτης Σημίτης αγαπητέ @ Φωκίων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι οι πολιτικές συζητήσεις τραβάνε πολυ κι ειναι και προχωρημένη η ώρα... :)
@ zanzibar αυτο το πάθος σου σχεδόν ξεσηκώνει. Οκ, να μη σε ταλαιπωρώ :
- Δεν ειπα οτι θα τις κέρδιζε το 2004. Ειπα "αν".
- Δεν μου κάνει εντύπωση που βγήκε ποιός ;;; πχ ο Κουλούρης !!! Χα-χα-χα ! Ο Κίμων ο αντε μη γίνω βρωμόστομος.
Σαν πολιτικά σαλιγκάρια, μόλις βρέξει σκάνε μύτη και κάνουν τα παληκάρια. Το περίμενα.
Ξέχασες τον Μπίστη!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι μ΄ άναψες την κασίδα μου και δεν μπορώ να πάω για ύπνο.
Θα με υποστείς μέχρι εσχάτων.
Άκουσες φαντάζομαι σήμερα ότι τον υπερασπίστηκαν Αλευράς και Νασιώκας.
1.Αλευράς, το παιδί των περιφερειακών οδών. Δεν είχαν τι άλλο να του δώσουν όταν κυβερνούσε το ΠΑΣΟΚ, και ως υιός του αυμνήστου κάτι έπρεπε να του δώσουν. Του δώσαν τους χωματόδρομους της χώρας.
2. Νασιώκας. Θυμάσαι κάτι γι΄ αυτόν, εκτός απ΄το ότι στο προσκήνιο βρέθηκε προς χάριν Σημίτη;
Αν μου απαντήσεις, θα επανέλθω.
Θέλω ν΄ αγιάσω και δε μ΄ αφήνουν οι διαβόλοι (δεν αφορά εσένα, την επαγγελματική διαστροφή μου αφορά).
Ναι ρε γμτ μου αυτούς τους ξέχασα γιατι δε θε να τους θυμάμαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκου Μπίστης, Νασιώκας, oh my Gawd !
Ονειρα γλυκά zanzibar απο αυριο το γυρνάμε σε πιο ελαφρά θέματα.
( Μάλλον )
Άντε με το καλό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα ξαλαφρώσουμε αύριο.
Ούφ!!
Την καληνύχτα μου.
Και εγώ πιστεύω ότι ο χρόνος θα δείξει τελικά αν ήταν καλή ή κακή απόφαση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και φοβάμαι ότι μάλλον δεν αποπέμπεται ένας πρωθυπουργός επί μία 8ετία έτσι απλά! Και μάλιστα σε περίοδο που το κόμμα χρειάζεται συσπείρωση και όχι διάσπαση...
Ας περιμένουμε!
Καλό ξημέρωμα φίλε.
ΑΓΑΠΗΤΕ ΤΖΟΝΑΚΟ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρχίζει σήμερα το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος (!?).
"Γι αυτο θα χαλαρώσουμε. Θα ασχοληθούμε με τους πολιτικούς όσο και εκείνοι μαζί μας."
Την καλημέρα μου :)
Το, πες ότι θες, με ...κεντρίζει,μα θα είμαι σοβαρή...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα απέριπτα συλλήβδην και επ'ουδενι ,μια οκταετία Πασόκ προεδρεύοντος του Σημίτη.
Παρ'όλο που το '96 και το 2000,ψήφισα ΠΑΣΟΚ και όχι Σημίτη,εκτός του ότι ποτέ δεν με ενέπνεε,έκανα εκείνο τω καιρώ,αυστηρή αυτοκριτική,δεχόμενη πως όποιος κιαν ήταν μετά τον Ανδρέα,θα φαινόταν από χλωμός έως λίγος....
Αυτός και "χλωμός"απεδείχθει και μίζερος και λίγοςκαι χωρίς "αύρα"και λες πως είχε κατάλοιπα με το Πασοκ(παρ'όλο που ήταν από τα ιδριτικά στελέχη),το δεξιοποίησε μια χαρά,κανοντάς το έρμαιο των ΜΜΕ των νταβατζήδων γενικότερα ξεχνώντας τι σημαίνει κοινωνική πολιτική,που αυτή ήταν και η σημαία του Πασόκ!!
Επέστρεψε δια των λόγων του και των πράξεών του,να το διαλύσει.'Οτι δεν κατάφερε ο βαγγέλης επιβάλετο από το κατεστημένο να το κάνει το βαρύ πυροβολικό ,κατ'αυτούς,που είναι ο πρώην πρωθυπουργός.
Εδώ σε θέλω τώρα μάστορα....
Κατ' εμέ θα πρέπει τώρα ΟΛΟΙ οι φίλοι τα μέλη οι συμπαθούντες να στηρίξουμε το πρόεδρο που ψηφίσαμε,που είναι ο μόνος που βρίσκεται μακρυά από ίντριγκες και συμφέροντα,για ένα δυνατό και νέο Πασόκ όπως το θέλουμε και το απαιτούμε.Σε όποιον ΔΕΝ αρέσει τα ...κουβαδάκια του και σε άλλη παραλία!!!
kaithpan
ΑπάντησηΔιαγραφήΝ αγιάσει το στοματάκι σου κορίτσι μου.
Έτσι, όποιος δε γουστάρει τα κουβαδάκια του κι αλλού, γιατί μας κρύβει και τον ήλιο...
Αυτο που συνέβη μας ξάφνιασε όσο και το πώς συνέβη @ marianaonice.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ συσπείρωση ειναι ενα σημαντικό ζητούμενο, συμφωνώ.
@ Το τέρας της αμάθειας, πράγματι, δεν εχω να πώ πολλά ακόμα πάνω στο θέμα και θέλω να χαλαρώσουμε. Ευκαιρία το τριήμερο.
@ kaithpan καλως ηρθες απο εδω και χαίρομαι που βλέπω σε σενα και σε πολλούα άλλους τις ίδιες πάνω-κάτω σκέψεις, με διαφοροποιήσεις βασικά μόνο ως προς το αν εκανε καλά ο ΓΑΠ και ποια ηταν η ιστορία του Σημίτη.
Οι γνώμες διίστανται, ωστόσο μενει αταλάντευτη η πίστη μας οτι θα τα καταφέρει η αντίπαλη φωνή κατα της δεξιάς να ορθοποδήσει σημαντικά.
Και εγω εξακολουθώ να στηρίζω τον τωρινό πρόεδρο.
Αν πάψουμε να τον στηρίζουμε, τότε θα εχει αλλάξαι κατι σημαντικό σε εμάς τους ίδιους. Γιατι εμείς έχουμε σημασία.
Καλη σου μερα.
@ zanzibar ξύπνησες ; :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρες :) Πάμε θάλασσα σήμερα.
Το 94 ψηφίστηκε ο Νόμος ΠΕΠΟΝΗ. Το ΑΣΕΠ λειτούργησε πολύ αργότερα. Αλλά αν ενθυμείστε αμέσως μετα, όχι μόνο ασχολούμασταν με τα Σκόπια, όχι μόνο ο Ανδρέας ασθενούσε, όχι μόνο κουμάντο έκανε η Λατρευτή του σύζυγος και ο "κυβερνών εκπρόσωπος" Βαγγέλης Βενιζέλος που είχε αλλού το μυαλό του και οχι στο να γίνει ΑΝΤΙ-δημοφιλής, αλλά και ουσιαστικά ΔΕΝ υπήρχε ΑΣΕΠ, αφού ΟΥΤΕ διαγωνισμοί γίνονταν, ΟΥΤΕ ειχε γινει απόπειρα να ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ η ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ - στους εκπαιδευτικούς ας πούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι το οποίο έγινε το 1997.
Αν δεν ειχε γίνει, οι ηδη ευρισκόμενοι στην επετηρίδα ηταν ΥΠΕΡ αρκετοι για να ΥΠΕΡκαλυψουν τις αναγκες στο Δημόσιο για τα επόμενα 20 χρόνια και βάλε.
Το να θεσμοθετείς ΑΣΕΠ, αλλά να ΜΗΝ τον εφαρμόζεις επι του πρακτέου, ειναι ...πανέυκολο. Και δεν εχει και κανενα κόστος.... Εξαλλλου αν οι προσήψεις γινονταν μεσω ΑΣΕΠ απο το 94, ΓΙΑΤΙ επρεπε να ερθει ο ΓΕΝΑΡΗΣ 1996 για να καταργηθει η ΑΛΛΗΛΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΦΤΕΡΙΑ ΤΗΣ??? Τι την χρειαζονταν?? Να κανουν προξενια???
Τεσπα... ΕΔΩ:
" Τον τελευταίο βέβαια καιρό έχει κάνει την εμφάνισή του ο θεσμός του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ) , τον οποίο οφείλουμε στο ανεπτυγμένο αίσθημα ευθύνης έναντι της πολιτείας που επέδειξαν ορισμένοι πολιτικοί μας και αφού ξεπέρασαν... μύρια όσα εμπόδια. Χωρίς αμφιβολία το ΑΣΕΠ, παρά τη δυσκαμψία που παρουσίασε σε ορισμένες περιπτώσεις και τις όποιες δυσλειτουργίες του μειονεκτήματα θεραπεύσιμα κατά το μάλλον ή ήττον έχει τη δυνατότητα να βάλει φραγμό στη μάστιγα της ρουσφετολογίας και να τονώσει την αξιοκρατία στον τόπο μας, έννοια που ορισμένοι πατέρες του έθνους μας τη θέλουν να υπάρχει μόνο στα λεξικά. Πρόκειται, ως επί το πλείστον, για πρόσωπα που οφείλουν την παρουσία τους στην πολιτική σκηνή του τόπου όχι τόσο στην αξία τους όσο στα κάθε λογής ρουσφέτια στα οποία είναι επιρρεπή.
Ετσι αντιμετωπίζουν το ΑΣΕΠ ως εξολοθρευτή της εκλογικής πελατείας τους και ως καταλύτη της δικής τους πολιτικής σταδιοδρομίας και επιζητούν την αχρήστευσή του. Αριθμητικά δεν είναι και λίγοι, αφού συχνά διαβάζουμε στον ημερήσιο Τύπο για προσπάθειες υπονόμευσης, ανατροπής, παράκαμψης ή περιορισμού του περίφημου πλέον «νόμου Πεπονή», ενός νόμου που γέννησε τον θεσμό του ΑΣΕΠ. Εναν θεσμό που αν στηριχθεί μπορεί να συμβάλει αποφασιστικά στο ξεσκούριασμα της κρατικής μηχανής."
ΤΟ ΒΗΜΑ- Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2000 - Αρ. Φύλλου 12838
http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=12838&m=B14&aa=1
ΚΙ ΕΔΩ:
"Σωτήριον έτος 1998 , μήνας Φεβρουάριος, δεύτερος πανελλήνιος διαγωνισμός του ΑΣΕΠ , ένας θεσμός επαναστατικός για εκείνη την εποχή, που έχει στόχο τη διαφάνεια στις προσλήψεις, κάτι που για πρώτη φορά έχει θεσμοθετήσει με νόμο λίγα χρόνια πριν ο Αναστάσης Πεπονής."
Ελευθεροτυπία,
03 - 11 - 2004
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=03.11.2004
Άλλες πηγές, ετσι πρόχειρα...
http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,dt=20.05.2005,id=33283016,23185864
http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=12647&m=A40&aa=1
http://www.tovima.gr/print_article.php?e=B&f=12413&m=A41&aa=1
ΚΙ ΕΔΩ:
Επεκτείνεται με σχέδιο νόμου το υφιστάμενο καθεστώς στον τομέα των προσλήψεων
«Νόμος Πεπονή» στις τράπεζες και στους δήμους
Ετσι, σύμφωνα με το σχέδιο νόμου που αποκαλύπτει σήμερα «Το Βήμα», ο ν. 2190/94, γνωστός ως «νόμος Πεπονή», επεκτείνεται και στις τράπεζες και στις δημοτικές και κοινοτικές επιχειρήσεις ώστε να κλείσουν τα «παράθυρα» των ανεξέλεγκτων προσλήψεων.
Παράλληλα επέρχονται σοβαρές τροποποιήσεις στην οργάνωση των πανελλήνιων διαγωνισμών, αλλάζουν οι προϋποθέσεις για την πλήρωση θέσεων ειδικού επιστημονικού προσωπικού, θεσπίζονται νέα κριτήρια για την πρόσληψη τακτικού προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου και μεταβάλλεται το καθεστώς λειτουργίας του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού. Ειδικά κριτήρια θεσπίζει το σχέδιο νόμου και για την επαναπρόσληψη των απολυμένων από επιχειρήσεις και οργανισμούς του δημόσιου τομέα που αναμένεται να καταργηθούν ή να συγχωνευθούν.
Ειδικότερα, όπως προβλέπεται στο άρθρο 1 του σχεδίου νόμου υπό τον τίτλο «Τροποποίηση και συμπλήρωση διατάξεων του ν. 2190/94 για τις προσλήψεις και το ΑΣΕΠ», ο «νόμος Πεπονή» επεκτείνεται στις τράπεζες, «στις οποίες η κυβέρνηση διορίζει τον διοικητή ή υποδιοικητή ή το διοικητικό συμβούλιο», καθώς επίσης και στις δημοτικές επιχειρήσεις στις οποίες οι δήμοι διατηρούν το 50% συν 1% των μετοχών. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι το προσωπικό για την πλήρωση των κενών θέσεων στις τράπεζες και στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης δεν θα προσλαμβάνεται κατ' επιλογήν όπως συμβαίνει σήμερα , αλλά θα εντάσσεται στο σύστημα των πανελληνίων διαγωνισμών που προβλέπονται από τον «νόμο Πεπονή». "
Το ΒΗΜΑ, 26/01/1997 , Σελ.: A41
Κωδικός άρθρου: B12413A411
ID: 4512
http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=12413&m=A41&aa=1
...στους καθηγητές δηλαδή ΔΕΝ ισχυε,
στις τράπεζες ΔΕΝ ίσχυε,
στους Δημους ΔΕΝ ίσχυε μέχρι τότε...
ΠΟΥ ισχυε δηλαδή???
Κωστα, αν θελεις σε παρακαλω κανε μου μια λιστα με το ποιους ειχε διαγραψει ο Κωστας Σημιτης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠότε, και γιατι.
Και μετα θα σου κανω εγω μια λιστα με το τι εσωκομματικη αντιπολιτευση ειχε. Και ποτε. Και γιατί.
...για να δουμε ποσο μας δουλευουν ψιλο γαζι οι των ΜΜΕ... οχι τιποτε άλλο...
ΑπάντησηΔιαγραφήα, δεν διέγραψε...
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι γω κατι τετοιο ηξερα.... οσο για την αντιπολίτευση που υφίστατο, γιατί μιλάμε για του Σημίτη τα πάθη οχι αστεία, δεν χρειάζεται νομίζω να μιλήσω...
ολοι σπρώχνονται να ...υπερηφανεύονται που δεν τον αφηναν να κανει τη δουλειά του,
και που τον σιχαίνονται "αποεξαπανεκαθεν"...
...με καλυψες...
Οι προβληματισμοί σου είναι ουσιαστικοί και ο καθαρά πολιτικός λόγος σου δεν είναι φανατισμένος. Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο. Δεν μπορώ να αντιληφθώ την ουσία της κίνησης Παπανδρέου. Εκτιμώ οτι κάνει συνεχή σφάλματα που δεν χαρακτηρίζουν το πόσο σημαντικός πολιτικός είναι για τη χώρα μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαιρετικά τα σχόλια και της elate και του vrakas kostas.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ elate πιστεύω οτι ο Σημίτης δεν ηταν υπέρ του ρουσφετιού και αυτο του στοίχισε.
Ισως άκομψα προσπαθώντας να επιβιώσει χαλάρωσε και άφησε διάφορους γύρω του να χειριστούν καταστάσεις ωστε εκείνος να στρέψει την προσοχή του στα ευρωπαϊκά θέματα.
Να θυμήσουμε στον κόσμο οτι με το ΑΣΕΠ ειχε διοριστεί και κόσμος που δεν ψήφιζε ΠΑΣΟΚ ουτε ψήφισε ΠΑΣΟΚ μετά τον διορισμό.
Κώστα η συμπεριφορά του με κάνει να συμπεραίνω οτι ειναι άπειρος σε μαγειρέματα και κόλπα και γι αυτό άκομψος και ...περίεργος.
Τον πίστεψα τον Σημίτη και τον παραδέχτηκα σε πολλά, δεν ξέρει όμως να ελίσσεται και ο κόσμος θεωρεί μάγκα αυτον που μπορεί να το κάνει, γι αυτό και ο Ανδρέας ακόμα θεωρείται "θεός".
Μη σου πω κιόλας οτι και ο Καραμανλής θεωρείται μάγκας απο πολλούς επειδη ενω ειναι ανίκανος κυβερνά δεύτερη τετραετία !!!!
Ω μάη γκώντ !
Σου λέει ο Ελλην, αυτος μάγκας θα ναι για να καταφέρνει να τον ψηφίζουν !
Αμ δε, αντίθετα οι ψηφοφόροι ειναι μακάκες και πιστεύουν οτι πούν τα ΜΜΕ δηλ. κυρίως η τιβι.
...που μας δουλεύουν φυσικά.
Προσπαθώ να μην φανατίζομαι γιατι ετσι αποκλείω τον εαυτό μου απο το να σκεφτεί άλλες εκδοχές και προτάσεις φιλε John.
ΑπάντησηΔιαγραφήKαι χαίρομαι που ο προβληματισμός μου σε βρίσκει σύμφωνο.
Ξέρεις, το να μοιράζεσαι εναν προβληματισμό, τον ίδιο με κάποιους, ειναι πιο σημαντικό απο το να συμφωνείς με αυτούς σε όλα.
Μόλις διάβασα τις απόψεις των παιδιών και θέλω να συπληρώσω και εγώ οτι συμφωνώ με τον vrakas kostas ότι τίποτα δεν γίνεται τυχαία όσον αφορά τη πολιτική. Η διάσπαση του ΠΑΣΟΚ μπορεί όντως να είναι στον ορίζοντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεωρώ οτι η διακυβέρνηση Σημίτη ήταν απο τις σημαντικότερες στον τόπο σε αρκετά επίπεδα. Ακόμα και η χειρότερη του περίοδος δεν συγκρίνεται επ ουδενί με την περίοδο που διανύει η χώρα απο το 2004 και μετά.
Οι εξωκοινοβουλευτικοί σε υπουργικές θέσεις είναι απο μονη της σαν πράξη μια καινοτομία σημναντική.
Όπου παρουσιάσθηκαν φαινόμενα σφαιτερισμού της εξουσίας σε κυβερνητικό επίπεδο είχε τα κότσια να κόψει κεφάλια. Είμαι σε θέση να γνωρίζω προσωπικά ότι ο Σημίτης είναι απο τους πιό έντιμους πολιτικούς της χώρας. Όπως και ο Γιώργος Παπανδρέου επίσης.
Για μένα προσωπικά η ουσία είναι αυτή. Η εντιμοτητα τους.
Χάνω τη μπάλα όμως όταν βλεπω και απο τις δύο πλευρές άστοχες κίνησεις. Την ευθήνη όμως τη φέρει πάντα αυτός που απο ενεργή θέση ασκεί εξουσία.
Ο Σημίτης παρόλο το δεξίο προφίλ που του φιλοτεχνούν αρκετοί είναι ο απο τους λίγους πολιτικούς της χώρας που ξέρουν τι θα πεί δημοκρατία και ουσιαστική διακυβερνηση της. Δυστηχώς τα μέτωπα που άνοιξε με στρατούς όπως η εκκλησία δεν μπορεσε να τα κατακτήσει.
Φίλε Τζονάκο,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην δικη μου γνώμη αναλυτικά την έχεις διαβάσει και αλλού. Θα είμαι περιληπτικός γιατί έχει εξαντληθεί το θέμα τουλάχιστον προς το παρόν.
Η επιστολή Σημίτη ήταν λάθος. Είναι πρώην Πρωθυπουργός και αρχηγός του ΠΑΣΟΚ επί 8 χρόνια. Αν εγώ έχω διαφωνίες με τον ΓΑΠ θα τις γράψω στο blog μου ή θα τις αφήσω και θα πάω για μπύρες. Ο Σημίτης έπρεπε να πάρει απλά ένα τηλέφωνο και να τελειώσει εκεί το θέμα. Ο τρόπος που επέλεξε ήταν τέτοιος που δεν άφηνε άλλα περιθώρια. Απλά βασιζότανε στο ότι ο ΓΑΠ δεν είχε κάνει ποτέ τίποτα με τους διαφωνουντες. Ισως ο χαρακτήρας του, ίσως οι απόψεις του, δεν ξερω. Πάντως κάποτε θα έφτανε η στιγμή που θα αντιδρούσε.
Από εκέι και πέρα (όπως είναι αναμενόμενο φίλε Τζονάκο) συμφωνούμε σε όλα όσα γράφεις τόσο στο ποστ όσο και στα σχόλια. Να μην συνεχίσω γιατί ήδη με το θέμα το έχουμε παρακάνει!