Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Απορώ και κάτι ακόμα.


Πολλοί μιλάνε για το τέλος του κόσμου αυτη τη χρονιά. 
Ομως βάζω στοίχημα οτι και το 2012 θα πάει όπως τα άλλα χρόνια, δηλαδή απο το κακό στο χειρότερο κι εμείς του χρόνου θα λέμε πάλι "κάθε πέρσι και καλύτερα".
Και κάτι ακόμα, να δω με τι μούτρα θα κυκλοφορούν οι Μάγιας το Γενάρη του '13.

Διανύουμε για την ώρα, το Γενάρη του '12 και ακόμα δεν εχουν πάψει διάφοροι να γράφουν κατά της εφαρμοζόμενης πολιτικής, και να βρίζουν τον γαπ, όμως απορώ
που αυτα τα τσιτάτα κείμενα με χούντες κι ελικόπτερα, εξαφανίστηκαν μόλις έφυγε ο ΓΑΠ ενώ παρέμεινε και συνεχίζεται, η ίδια ακριβώς πολιτική.
Και κάτι ακόμα, την κριτική σε αυτην την πολιτική την κάνουν συνήθως αυτοί που δεν εχουν να αντιπροτείνουν κάποια διαφορετική, όσο οι υπόλοιποι σκέφτονται και δε μιλούν, σχετικά με το τι μπορεί να γίνει για να ισιώσει το πράγμα.

Δεν κρινω ευκολα τους ανθρωπους. Δεν ξερω τι λούκια τραβανε. Και όλοι τραβάνε κάποιο λούκι. Ετσι, είμαι πιο ελαστικός και υπομονετικός στην κριτική μου.
Απορώ όμως με όσους όλα θα τα γαμ...., θα τα διαλύσουν, θα τα κάνουν, θα τα βάψουν, θα τα κάψουν, θα τα αλλάξουν. Φιλε, κατούρα και λιγο.

Και κάτι ακόμα, κλάσε λίγο να δω κάτι.

Δύσκολες στιγμές έχουμε περάσει όλοι. Για ενα τρίχρονο, η δύσκολη στιγμή είναι οταν του πήρε ένα άλλο τρίχρονο τις μπογιές και δεν του τις δίνει πίσω.
Για άλλον, η δύσκολη στιγμή ειναι όταν τον τσακώνουν να κλέβει και προσπαθεί να υποκριθεί τον υπνοβάτη και για άλλον οταν λέει επιτέλους "παίρνω το καπελάκι μου και φεύγω", αφήνοντας εμβρόντητους τους μισητούς οχτρούς του, αλλα αναγκάζεται να επιστρέψει μετά απο 20λεπτά γιατι είχε πάρει λάθος καπέλο.
Απορώ, γιατι μερικοί θέλουν να δείχνουν οτι δεν είχαν δύσκολες στιγμές ;

Aυτη η μυστήρια μετάλλαξη Μερκοζί περιμένω να δω την εξέλιξή της, ξέρεις, ειναι κατι ζευγάρια που δείχνουν τόσο δύο σε έναν που αμέσως σκέφτομαι Ανναγιάννη, Κωσταμαίρη, Νικολένα, Εφηλία κλπ αλλα δε μπορώ να αποφύγω να σκεφτώ το διαζύγιό τους για λόγους παντελώς ηλίθιους.
Απορώ πώς στοδιάλο ταίριαξαν αυτα τα δύο πλάσματα.
Και κάτι ακόμα, σήμερα έμαθα οτι έπεσε φάπα στα ΑΑΑ της Ευρώπης, εκτός απο Γερμανία κι Ολλανδία. Τώρα φαίνεται επίσημα πλέον ποιός οφελήθηκε απο όλο αυτο το μπάχαλο. Δεν απορούσα ποτέ γι αυτο.

Πήγα το γιό ενός γνωστού να τονε γράψω στην ακαδημία μπάσκετ μιάς ομάδας.
Το παιδί εχει πολλή όρεξη για μπάσκετ και αν και δεν ειναι καν 15 ετων, εχει ύψος 1.92. Ολοι μου λέγανε μπράβο που εχω τόσο ψηλό παιδί και θα πάει 2.10 κλπ κλπ
Απορώ, αν τους είχα πάει ενα παιδί ίδιας ηλικίας  με ύψος 1,70 τότε θα μου μίλαγε κανείς ;
Και κάτι ακόμα, κάθε μα κάθε φορά  που πατάω σε γήπεδο μπάσκετ, νιώθω κι εγω εικοσάχρονος. Πρέπει να συνέλθω.

Ο πατέρας μου ειναι καλά.
Καλά μπορείς να πείς, αν αναλογιστείς πόσα θέματα υγείας έχει.
Προχτές είχε ξαπλώσει και επι ενα δίωρο, έβλεπε ΑΛΤΕΡ.
Απορώ, εχεις δει τι δείχνει το ΑΛΤΕΡ τελευταία ; ε, αυτό έβλεπε.

Και κάτι ακόμα, η μάνα μου δεν βλέπει τηλεόραση επειδη το τηλεκοντρόλ το έχει κατάσχει ο φάδερ.

Ξέρεις κάποιον, που διέσχισε όλη την δυτική Ελλάδα εν μέσω κακοκαιρίας αλλα δεν χρειάστηκε πουθενά να βάλει αλυσίδες, όμως έπρεπε να βάλει αλυσίδες για τα τελευταία 300 μέτρα ως το σπίτι του ; Τι εννοείς όχι ; Εγω ξέρω, εμένα, το 2002.
Απορώ, τι απόδοση θα είχε ενα τέτοιο στοίχημα ;
Και κάτι ακόμα, δεν παίζω στοίχημα αλλα ειμαι ικανός να βάζω όλη την ώρα απίθανα στοιχήματα με γνωστούς. Το πιο πρόσφατο, τι θερμοκρασία θα έχει στο Αιγάλεω στο Μπαρουτάδικο, το Σάββατο στις οχτώ. Παίζω 2 ως 20 ευρώ και το διασκεδάζω, χάσω, κερδίσω.

Απορώ γιατί δεν μπορούμε να έχουμε 40 ώρες ημέρα και 5 ωρες νύχτα, και απορώ γιατι έχω τόσες απορίες και κάτι ακόμα, μήπως οταν θα έχω όλες τις απαντήσεις, θα είναι πολύ αργά ; Mήπως μιά ζωή δεν ειναι ποτέ αρκετή για να τα μάθεις όλα ;

* Κείμενο γραμμένο για το διαδικτυακό αφιέρωμα με θέμα "ζωή στη γη" και έμπνευση τον @moloch82, εναν συνμπλόγκερ που μου θυμίζει πώς να βλέπω τη ζωή διαφορετικά και με κάνει να ελπίζω να έχω δύναμη οταν θα τη χρειαστώ.

15 σχόλια:

  1. Ο Αποστόλης μας έχει βοηθήσει όλους να δούμε τη ζωή διαφορετικά.!!
    Η αξιοπρέπεια και η δύναμη που αντιμετωπίζει τον καρκίνο...είναι νομίζω πιο δυνατός απ' όλους μας.....Μας στηρίζει περισσότερο απ' όσο τον στηρίζουμε.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαβάζοντας κείμενά του και απο τα λίγα που ξέρω για την κατάσταση που αντιμετωπίζει, έχει κάνει την σωστότερη επιλογή, να στέκει όσο γίνεται, όρθιος, δυνατός.
      Αυτο λέω, οτι μας μαθαίνει εκείνος πιο πολλά παρά εμείς.
      Επέλεξα να γράψω χιουμοριστικό κι ελαφρύ κείμενο επειδή θέλω ο κόσμος να χαμογελάει.
      Δε θέλω σκυθρωπούς,ουτε κι ο Αποστόλης θα θέλει, πιστεύω.

      Διαγραφή
  2. Ζήτημα 1ο: Σταμάτα να απορείς, γιατί κατά ένα περίεργο τρόπο οι απορίες αντί να γεννούν απαντήσεις γενάνε κι άλλες απορίες.

    Ζήτημα 2ο: Μακάρι να επαληθευθούν οι Μάγια, τουλάχιστον έτσι θα πάψουμε να χρωστάμε.

    Ζήτημα 3ο: Η μετάλλαξη Μερκοζί σε Σαρκέλ δεν θα βοηθήσει τις ευρωπαϊκές οικονομίες, θα έχει όμως ευεργετικά αποτελέσματα στη καταπολέμηση της πιτυρίδας και στην απολέπιση της φραγκόκοτας.

    Ζήτημα 4ο: Να πας να δώσεις ένα μεγάλο φιλί στο πατέρα σου που ασχολείται με το ΑΛΤΕΡ περισσότερο από τον Κουρή και τον Κουτρουμάνη. *

    Ζήτημα 5ο: Ξέρω πολλούς που φοράνε αλυσίδες μέσα στα σπίτια τους, με τη φτώχεια η βαρυχειμωνιά είναι μεγαλύτερη μέσα.


    * Ψάξε να δεις αν το τηλεκοντρόλ έχει μπαταρίες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο :) :) :) χαχαχαχ ωραίος.
      Δεν εχω να προσθέσω τίποτα, όχι τίποτ' άλλο, αλλα να μη γεννηθούν νέες απορίες :)

      Διαγραφή
  3. Τζονάκε πάει, τελείωσε, έγινες κι εσύ συστημικός. Δεν μπορεί να λες ότι όποιος κάνει κριτική σε όλα, το κάνει γιατί δεν έχει να αντιπροτείνει τίποτα. Σαν τον Αβραμόπουλο ακούγεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί δε μπορώ να το λέω αυτό ;
      Εχει κανείς απο όσους γκρινιάζουν και στοχοποιούν συνεχώς διάφορους, ακόμα και συμπολίτες απλούς, να προτείνει κάτι ουσιαστικό και πρακτικό ; Δε νομίζω, ή δεν εχω καταλάβει.
      Και θα έπρεπε να ακούς και όσους διαφωνείς μαζι τους, για να καταλάβεις πώς σκέπτονται,να ψάχνεις τα κοινά σου σημεία με αυτούς, αντι να ψάχνεις και συνεχώς να τονίζεις τις διαφορές.
      Ορισμένες εμμονές γίνονται πολύ κουραστικές και πραγματικά δε θέλω να το συζητήσω αυτό άλλο, αρκετά εχω πεί και τέλος.
      Αν επιμένεις δε να μου προσάπτεις ετικέτες στυλ "συστημικός" και άλλα, τότε καλύτερα να μην συνεχίσουμε εδω αλλα αλλού, πιο ιδιαίτερα, δε φταίει κανένας άλλος να τον πρήζουμε με ανοησίες.

      Διαγραφή
    2. Πολλοί από τους απλούς συμπολίτες, Τζονάκε, έβαλαν το χεράκι τους για να φτάσουμε εδώ. Συντηρώντας και συντηρούμενοι από την πολιτική καφρίλα που κι εσύ "εκτιμάς". Το "δικό" golden boy έχει διορίσει όλη την οικογένειά του. Αυτοί οι συμπολίτες διαμόρφωσαν και την αισθητική που εισπράτουμε καθημερινά στις πόλεις. Όλα τα άλλα, φίλε μου, είναι "απλές οδοντόκρεμες".

      ΥΓ. Τα "συστημικός και Αβραμόπουλος" ήταν χιούμορ, αλλά...

      Διαγραφή
    3. Εντάξει ε δεν το 'πιασα το χιούμορ.
      Οσο για το πόσο "εκτιμάω" τα ... γκόλντεν μπόϊς ... δεν ξέρω πού το είδες αυτο, ή αν είδες κάπου να λέω εδω ή σε οποιοδήποτε κείμενό μου σε όλο το διαδίκτυο να συγχαίρω ή να στολίζω με ωραίες κουβέντες τις οποιεσδήποτε κλίκες. Πλάκα κάνεις πάλι :)
      Σαν άνθρωπος, χαρακτήρας και επειδή ετσι ανατράφηκα, ήμουν, είμαι και θα είμαι εναντίον της οποιασήποτε συστημικής κλίκας και ακόμα και εχω ζημιωθεί απο πολλές κλίκες φέρουσες ψευδεπίγραφη ταμπέλα.
      Καλη σου μέρα :)

      Διαγραφή
    4. Μάθημα γραμματικής: Τα εισαγωγικά δίνουν στη λέξη που μπαίνουν την αντίθετη έννοια, εκτός αν παραθέτουν ακριβώς τα λόγια κάποιου.

      Διαγραφή
  4. Ο,τι πρόλαβες,πρόλαβες,ό,τι εφαγες,ό,τι ήπιες,τλεος πια,κι αν αποδειχθεί οτι οι Μάγιας έκαναν λάθος,δεν την γλυτωνεις απ'τους...Σκοπιανούς,το 2013 θα προσβάλλουν τη συνθηκη του Βουκουρεστίου,με την οποία η Θεσσαλονικη κατοχυρωθηκε στην Ελλάδα,και για την οποία συνθηκη ισχυριζονται ότι υπογράφτηκε με προοπτική ισχυος για εκατό μονο χρόνια!Άσε,ετοιμάζω σκοπιανο διαβατηριο:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. VAD αν γίνεις σκοπαινός τότε θα έρθουμε να σε επισκεφτούμε εκει στο... εξωτερικό :)
      Πλάκα δε θα εχει αρχές Δεκέμβρη του 2012 ; Ε ; Υστερία, πεθαίνουμε και λοιπά.
      Καλημέρα σου.

      Διαγραφή
  5. Νταξ, καλές οι απορίες, αλλά κι αυτές θέλουν μέτρο. Δεν χρειάζεται να διατυπώνουμε απορίες για τα πάντα όλα. Όσο για το τέλος του κόσμου το έχει προβλέψει ο Νεύτωνας και αργεί ακόμα χαρακτηριστικά. Μην έχεις έγνοια.

    Καλησπέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kantharos δε θα πάψω να έχω απορίες.
      Να πω εδω,κλέβοντας την ευκαιρία, οτι πρόσφατα εχω εκπληρώσει πολλούς στόχους, πολλά πράγματα που περίμεναν να κάνω κάτι γι αυτά, έγιναν και οκ πάμε για άλλα.
      Αυτο με κάνει να νιώθω καλά.
      Αλλα πάντα θα υπάρχει κάτι άλλο να γίνει και πάντα θα υπάρχουν απορίες.
      Να, σήμερα απορούσα, μετά απο 7 χρόνια στο μπλόγκινγκ, για πόσο ακόμα θα το κάνω αυτό :)

      Διαγραφή
    2. Αμάν ρε Τζόνυ όλες οι απορίες μαζεμένες σου'ρθαν!
      Κοίτα για το τέλος του κόσμου έχουμε ακόμα 10-11μήνες οπότε χαλαρώνουμε τώρα και κατά το φθινόπωρο ψάχνουμε για καταφύγια:))
      Συζητάν να φέρουν στο νησί τουρνουά Βόλευ τώρα ποιό μη με ρωτάς δεν γνωρίζω κύπελο θα'ναι κούπα ή ποτήρι:))

      Δώσε της μητέρας ένα 2ο τηλεκοντρόλ να βλέπει θα'χει χαζέψει η γυναίκα με τον Alter!

      Καλό βράδυ με θαλασσινά παγωμένα!

      Διαγραφή
  6. Για άλλον, η δύσκολη στιγμή ειναι όταν τον τσακώνουν να κλέβει και προσπαθεί να υποκριθεί τον υπνοβάτη και για άλλον οταν λέει επιτέλους "παίρνω το καπελάκι μου και φεύγω", αφήνοντας εμβρόντητους τους μισητούς οχτρούς του, αλλα αναγκάζεται να επιστρέψει μετά απο 20λεπτά γιατι είχε πάρει λάθος καπέλο.

    Χαχααχααααα!! με έκανες και γέλασα πάλι παρά τις πολύ πολύ σοβαρές ...απορίες σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

-πες οτι θες αλλα να σέβεσαι τους άλλους συνομιλητές-
Δεν συνηθίζω να απαντάω σε μη μπλόγκερς κρυμμένους πίσω απο σκέτο λογαριασμό google. Θα τα σβήνω.
Α, και είμαι υπευθυνος ΜΟΝΟ για οσα λεω... δεν ειμαι υπευθυνος για οσα καταλαβαινεις.
ΤΖΟΝ παπαρολόγος.

Tweet

Related Posts with Thumbnails

Do not clopy

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape