ΚΟΚ = Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας.
Πρόσφατα αναβαθμισμένος, εκσυγχρονισμένος, σχεδόν ενας
ΚΑΚ = Κώδικας Απαγορεύσεων Κυκλοφορίας !
Εγω λέω πως πάλι λάθος κάνουν ! Δεν είναι ΚΟΚ η σωστή ονομασία.
Το σωστό είναι ΚΟΣ = Κώδικας Οδικής Συμπεριφοράς.
Και εξηγούμαι :
Εγω πχ. που φοράω ζώνη εδω και πάνω απο 17 χρόνια ανελλιπώς, και έχω γίνει κακός με τη θεία που δεν έβαζε ζώνη στο πίσω κάθισμα, δεν πέρναγα με κόκκινο παρα μόνο πολύ σπάνια σε άδειο δρόμο και με προσοχή, δεν έτρεχα πάνω απο 140 κι αυτό σε άδειο και ανοιχτό δρόμο όπως η Εγνατία, πάντα είχα αλυσίδες, δεν κόρναρα για πλάκα με το παραμικρό, δεν έβαζα ποτέ παιδιά μπροστά και χωρίς ζώνη στην αγκαλιά της μάνας τους ( ! ), με εχουν τρακάρει 17 φορές και έφταιξα μόνο σε μισό ( 50% συνυπευθυνότητα ), δεν κάνω κόντρες, δεν κάνω ζιγκ-ζάγκ, βγάζω φλάς, δουλεύουν όλα τα φώτα μου, σέρβις πάντα ανελλιπώς, παραχωρούσα προτεραιότητα σε πεζούς, και όλα αυτά επι 450.000 χιλιόμετρα ως τώρα με μία μόνο κλήση για παρκάρισμα, όταν συλληφθώ πχ σε ευθεία χωρίς κανένα άλλο αμάξι γύρω, με όριο 120 να πηγαίνω με 142 θα μου αλλάξουν τα φώτα !
Ναι, ο πρότερος έντιμος βίος δεν μετράει εδώ !
Ολα αυτά δεν γίνονται για να αλλάξουμε συμπεριφορά απλώς. Γίνονται για λόγους
- εισπρακτικούς
- Απαγόρευσης
- Επίδειξης δύναμης
Και να με αναγκάσουν να αγοράσω άλλο κινητό αφου το μοντέλο εχει αποσυρθεί, για να πάρω το $^&^&* bluetooth.
Θέλουν να πηγαίνω Αθήνα - Μουδανιά σε 12 ώρες αντί σε 7 με το χάλι του δρόμου και τα λάθος όρια, την λάθος σήμανση και τον ελλιπή έλεγχο κυκλοφορίας.
Δεν με σταμάτησε ποτέ ενας τροχονόμος για να μου κάνει μια σύσταση !
Ναι δεν υπάρχει η σύσταση στο λεξιλόγιό τους. Πρέπει να σε γράψουν, να κοπεί πρόστιμο.
Α, όχι, με σταμάτησαν για έλεγχο χαρτιών 2 φορές, τη μια ηταν συνοριοφύλακες.
Φυσικά δεν έπινα οταν οδηγούσα, αν και νεότερος έκανα 2-3 -χικκκ- αταξιούλες.
Ε, τώρα απλά θα γίνομαι μπέκρος cocooning ! κατοικίδιος.
Θέλουν να ζούμε σε καθεστώς απαγόρευσης αντι να μας μάθουν πώς να είμαστε σωστοί.
Ειναι θέμα Συμπεριφοράς προς εμάς και προς όλους τους άλλους.
Αν κορνάρω με το παραμικρό, ενοχλώ, ειναι λάθος αυτό, δεν απαγορεύεται ! Ειναι απλά Λάθος Συμπεριφορά !
Ας το καταλάβουν οι ανευθυνο-υπεύθυνοι ηγέτες της ελλαδίτσας οτι δουλειά σε αυτό τον τόπο γίνεται με το καλό και όχι με απαγορεύσεις. Με το να μάθουμε ποιό ειναι το μέτρο.
Μήπως δεν απαγορεύεται να έχουμε διεφθαρμένους πολιτικούς και κουμπάρους ;
Εχουμε όμως.
Το θέμα λοιπόν είναι να καταλάβει όλος ο κόσμος ποιό ειναι το σωστό και όχι ποιό απαγορεύεται πρώτα ! Σαν να μας θέλετε κλεισμένους σε κλουβιά. Φασίστες !
Στην οδική συμπεριφορά αναφέρεται, οπότε πολύ σωστά επισημαίνεις, πρέπει να είναι Κ.Ο.Σ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα, έλαβα και το ακόλουθο μήνυμα:......
ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ
Οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ: 200-1200 ευρώ αφαίρεση άδειας οδήγησης μέχρι 6 μήνες.
Παραβίαση STOP: 700 ευρώ
Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη: 700 ευρώ, αφαίρεση άδειας οδήγησης για δύο μήνες.
Αφύλακτη σιδηροδρομική διάβαση: 700 ευρώ
Μη χρήση ζώνης ασφαλείας: 350 ευρώ, αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες.
Μη χρήση κράνους: 350 ευρώ, αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες.
Χρήση κινητού στη διάρκεια της οδήγησης: 100 ευρώ, αφαίρεση άδειας οδήγησης ως 30 ημέρες.
Άσκοπη χρήση «μεγάλης» σκάλας φώτων: 20-700 ευρώ.
Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα: 200 ευρώ.
Παραβίαση προτεραιότητας: 200 ευρώ.
Στάθμευση σε χώρο για άτομα με ειδικές ανάγκες: 151 ευρώ.
Ανάλυση Κόστους Ωφέλειας:
Αν φύγεις από το "Βοτανικό" σουρωμένος (1200), με αναμμένους προβολείς (700) και περάσεις ανέμελα τη διασταύρωση Κων/πόλεως-Ιεράς Οδού (3Χ700=2100+200), χωρίς να φοράς ζώνη ή κράνος (350) και μιλάς στο κινητό (100),παρκάρεις για τσιγάρα στο απέναντι περίπτερο (200), στη θέση για ΑΜΕΑ μπροστά στην τράπεζα (151) και σε σταματήσει μπάτσος, συμφέρει να ...τον σκοτώσεις επιτόπου. Η εξαγορά ποινής για ανθρωποκτονία είναι φθηνότερη...
To "άσκοπη χρήση μεγάλης σκάλας φώτων " είναι για να μην ειδοποιούμε τους απέναντι οδηγούς οτι έχει μπλόκο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγα μη το καναν για το καλό μας.
Για ακόμα μία είσπραξη κατα την κρίση του "οργάνου της τάξεως" το έκαναν.
Οσο γι αυτό που σου έστειλαν Γλαρένια, αν κάποιος τα κάνει όλα αυτά μαζεμένα, ε τι να πώ τότε...
Για μια ακόμα φορά, συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με αυτά που έγραψες Τζονάκο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι θέμα συμπεριφοράς και το έκαναν θέμα εισπράξεων!
Έλεγχοι γίνονται μόνο για να τα πάρουν χοντρά, σε μέρη με λάθος σήμανση (που ξέρουν πχ ότι δε θα πηγαίνεις με 60χιλ στην εθνική,όπως λέει η ταμπέλα παρακάτω) ή περιόδους εορτών.
Μια διαφωνία έχω μόνο.
Στα 19 περίπου χρόνια που οδηγώ αυτοκίνητο και μηχανή με έχουν σταματήσει αρκετές φορές και κάποιες από αυτές μόνο για ενημέρωση.
Ευτυχώς δεν τους έδωσα ποτέ τη χαρά να με γράψουν!
Επίσης έχω λάβει sms στο κινητό με μηνήματα από το ΥΔΤ, με συμβουλές για χρήση κράνους, ζώνης και αποφυγή λήψης αλκοόλ και οδήγηση.
Είναι θέμα παιδείας, κυρίως και η προσοχή τους θα έπρεπε να στραφεί στη διαμόρφωση της οδικής συμπεριφοράς σε μικρές ηλικίες.
Θυμώνω πολύ όταν σκέφτομαι, όμως, ότι θα "τσεκουρώσουν" κάποιον σαν εμάς για κάποιο οδικό ατόπημα και ο κλασικός Κρητικός αρχοντολαλάκας θα τη γλυτώσει, γιατί έχει σύντεκνο στην τροχαία!
Θα συμφωνούσα απόλυτα με τα πρόστιμα σε μια χώρα που ο κόσμος, δυστυχώς, δεν καταλαβαίνει αλλιώς... Θα συμφωνήσω με όλα όσα λες εκτός από το ότι οι έλληνες καταλαβαίνουμε με το καλό...αν δεν έχουμε το φόβο πάνω από το κεφάλι μας, χαμπάρι δεν παίρνουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς, όμως, τα πρόστιμα μπήκαν μόνο για λόγους εισπρακτικούς. Και εξηγούμαι. Είναι πλέον γνωστό ότι το κάθε αστυνομικό τμήμα έχει συγκεκριμένους στόχους για συγκεκριμένη περίοδο. Πώς βάζουν στόχους σε εταιρίες για τις πωλήσεις τους; Έτσι και στα αστυνομικά τμήματα βάζουν για τις κλήσεις τους. Και πρέπει να κόψουν τόσες για κράνος, τόσες για ζώνη, τόσες για υπερβολική ταχύτητα και πάει λέγοντας. Και μη μου πείτε ότι δεν έχετε δει αστυνομικούς να ελέγχουν στο δρόμο μόνο ένα πράγμα; Αν έχουν βγει για κράνη θα ελέγχουν μόνο τα μηχανάκια...δεν πα να περνά από μπροστά τους ο άλλος με 200...
Ναι, σταματάνε μόνο μηχανάκια για κράνος κι απο δίπλα ο άλλος κάνει προσπέραση με ζιγκ-ζάγκ με 80 μες στην πόλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποτε πήγαινα Γιάννενα.
Στο δρόμο ειχε ενα απο τα μπλόκα με ραντάρ.
Οριο 50. Εγω πήγαινα με 65.
Πριν προλάβω νακόψω, είδα το ραντάρ ! Αμάν ! κι όμως δεν στόχευσε εμένα.
Εκείνη τη μέρα ειχαν βγεί μόνο για φορτηγά ! Σημάδευε ενα φορτηγό πίσω και ειχε αλλο ενα σταματημένο.
Ενα χιλιόμετρο παρακάτω, προσπέρασα ενα φορτηγάκι αγροτικό ( του χωριου που πέρασα μάλλον ) που έτριζε ολόκληρο και ηταν 80% σάπιο !
Αυτο δεν το είδαν ;
Κωδικάς Οδικής συμπεριφοράς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστή παρατήρηση.
Προφανώς η λέξη συμπεριφορά δεν συμπεριλαμβάνεται στο πολιτικό τους λεξιλόγιο.
Μήπως να τους προτείνουμε και έναν κώδικα πολιτικής συμπεριφοράς η και κυκλοφορίας ακόμη; με άρθρα όπως:
Οι πολιτικοί απαγορεύεται να κυκλοφορούν με θαλαμηγούς εργολάβων δημοσίων έργων και άλλα τέτοια...
ω....θεέ μου! πάλι καλά που δεν οδηγώ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλύτερα με το ποδήλατο μου...
To πρόστιμο είναι για τους παραβάτες !! Σωστά ;; Σωστά (απαντάω μόνη μου)
ΑπάντησηΔιαγραφήΓκρινιάζουμε για ποιο λόγο ;; Αυτή την απάντηση δεν την ξέρω !! Μήπως γιατί θέλουμε να κάνουμε ότι θέλουμε χωρίς κανέναν φόβο ή μήπως περιμένετε να αποκτήσει ο Έλληνας Οδική Συμπεριφοράς και να είναι σωστός χωρίς κανέναν φόβο ;;
Αυτά μπορεί να ισχύουν για μία πολιτισμένη χώρα αλλά σίγουρα όχι για το Ελλαδιστάν !! Ο Ελληνάρας θέλει να φοβάται κάτι και τώρα φοβάται !!!
Άλλωστε οι μαλακίες πρέπει να πληρώνονται για να μάθουμε κάτι απ'αυτές !!!
Στην ουσία ΟΥΡΣΟΥΛΑ μιλάμε για το ίδιο πράγμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλώς εσυ μάλλον προτιμάς πρώτα την απαγόρευση και μετά το μάθημα συμπεριφοράς.
Εγω λέω οτι την σωστή συμπεριφορά την μαθαίνεις με τρόπο και μέθοδο και όχι με μαστίγιο πρώτα.
Εκανες εσυ μαθήματα οδικής συμπεριφοράς στο σχολείο ; Οχι.
Εγω ; Οχι. Πόσοι έκαναν ;
Πόσοι "αγόρασαν" το ΄διπλωμα ;
Ποιοί "τα πήραν" για να δώσουν δίπλωμα ;
Οι υπάλληλοι του Υπουργείου Μεταφορών.
Μάλιστα.
Και τώρα το Υπουργείο το ίδιο βγαίνει να τιμωρήσει αυστηρά εως εξοντωτικά όσους δεν έχουν μυαλό και η μπάλλα θα πάρει τους πάντες.
ΟΚ, συμφωνούμε οτι οι ποινές είναι για παραβάτες.
Οι υπόλοιποι που είναι σωστοί, πώς λες να νιώθουν τώρα οταν βγαίνουν στο δρόμο ; Οταν μάλιστα το Κράτος ΔΕΝ είναι σωστό στους δρόμους, τις σημάνσεις, τον φωτισμό και τον έλεγχο ;
Ξέρεις τι ποσοστό ενός μισθωτού των 600 € το μήνα ειναι τα 700 € πρόστιμο ; ...ξέρεις.
Ενω για εναν "κουμπάρο" που βγάζει 8000 € το μήνα, τι είναι ; τίποτα !
Ασε που θα τη σβήσει την κλήση !
Εντάξει εγω δε φοβάμαι. Τρέμω όμως στη σκέψη οτι μπορεί άθελα μου να κάνω ενα μικρό - και ανώδυνο εύχομαι- λάθος.
Και τότε θα πληρώνω το Κράτος που με αυτά θα δώσει μισθό σε αυτούς του Υπουργείου που τα πιάνουν !
Ωραία πράματα !
Σαν χρήματα όντως τα πρόστιμα είναι υπερβολικά δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό. Επίσης όπως σε όλες τις δουλειές ανάμεσα σε αυτούς που θα τα επιβάλλουν υπάρχουν υπεύθυνοι και ανεύθυνοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν κάποιος οδηγεί με ένα συγκεκριμένο νορμάλ τρόπο μια ζωή σίγουρα δεν αλλάζει τίποτα για αυτόν. Αντίθετα κάποιος που μια ζωή πάει με πιθανότητες ίσως το ξανασκεφτεί πριν ή μετά από τιμωρία.
Εξάλλου τα ακραία πρόστιμα από όσο γνωρίζω είναι και για ακραίες και σοβαρές παραβάσεις(π.χ. παραβίαση σηματοδότη ή στοπ). Όπως όλα τα μέτρα θα φανεί στην πράξη...αλλά για μια χώρα στην οποία χάνεται και σακατεύεται τόσος κόσμος στους δρόμους δεν νομίζω τέτοια αυστηρότητα είναι εντελώς παράλογη. Ακούω συνέχεια το αιώνιο άλλοθι φταίνε οι δρόμοι, φταίει το ένα , φταίει το άλλο, λες και τα αυτοκίνητα δεν τα οδηγάει άνθρωπος με ότι συνεπάγεται αυτό...
Στην ουσία ο σκοπός μου είναι να θίξω τον τρόπο συμμόρφωσης και όχι να στρέψω τα βλέμματα σε άλλους αφήνοντας εμάς τους οδηγούς να μην φταίμε σε τίποτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠχ. παλιά τα μηχανάκια τα άφηναν στα διόδια στην Εθνική Οδό να περνάνε τσάμπα.
Αυτό ειναι κακή συμπεριφορά απέναντι στους άλλους οδηγούς που σαν κορόϊδα πλήρωναν.
Πρέπει να χωνέψουμε καλά οτι ειναι θέμα πολιτισμού, και καλής συμπεριφοράς.
Απο κει και πέρα, δεν μου αρέσιε να επιδεικνύει τρομοκρατικές μεθόδους ενα Κράτος την στιγμή μάλιστα που το ίδιο δεν ειναι τέλειο σε αυτα που προσφέρει στους οδηγούς.
Πώς με βοηθάει να τελειοποιηθώ ;
Μόνο με τρομοκρατία ;
Τι ; φτιάχνει δρόμους ; Ναι αμε, και αμέσως βάζει χαράτσι λες και δεν τον δικαιούμαι τον δρόμο !
Ε, όχι αυτό δεν μ αρέσει, όσο κι αν θεωρώ οτι δεν κινδυνεύω απο τα πρόστιμα επειδή προσέχω.
Τουλάστιχον παίζει να γελάσουμε με την κόντρα Πολύδωρα-Λιάπη για το ποιός θα εισπράξει τα πρόστιμα ! χοχοχοχο....
Κάτι όχι εντελώς σχετικό αλλά όχι και παντελώς άσχετο για τη συνέχεια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα γυρίζοντας με τα πόδια από μία εξωτερική δουλειά σταμάτησα κάποια στιγμή μπροστά σε μια διάβαση πεζών. Κοίταξα δεξιά μου και είδα αρκετά μέτρα μακριά μια εκκλησία. Έκανα το σταυρό μου τρεις φορές και μετά πέρασα στο απέναντι πεζοδρόμιο. Λίγες στιγμές αργότερα σκέφτηκα ότι για τους επερχόμενους οδηγούς στον κεντρικό δρόμο θα φάνηκε ότι κάνω το σταυρό μου πριν περάσω τη διάβαση πεζών μιας και η εκκλησία δεν πολυφαινόταν...
Για τα επόμενα λεπτά της διαδρομής μου ένα ηλίθιο μειδίαμα είχε ζωγραφιστεί στο πρόσωπό μου...
Συμφωνώ απολύτως με τα λεγόμενά σου tzonako και περιμένω με ανυπομονησία το celebrity deathmatch Λιάπη-Πολύδωρα. Βάζω τα εισητήρια, βάζεις το ποπ κορν?
ΚΟΚ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚώλος, όλα κώλος (είναι).
Είπανε στις ειδήσεις ότι ο τζίρος τις πρώτες μέρες έφτασε τα 100.000 € ! ω ρε φαγοπότια!
ΑπάντησηΔιαγραφή100.000 € ;;;; ε ; αμάν, και που σαι ακόμα δηλαδή !
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα βγάλαν τα έξοδα για τα "κρυφά κονδύλια" κάποιων Υπουργείων !
Εκτός κι αν φτιάξουν νοσοκομεία, σχολεία, ιδρύματα.
Αλλα μπα, αυτα θα τα φτιάξει ο πάσης Αθήνας, ξέχασα.
Ειμαι κακούλης ε ;
Ε τι να κάνω, μόνο οι οδηγοί θα συνεισφέρουν στην Επανίδρυση του Κράτους ;