Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Του Δεκέμβρη του δέκα.

Μπαίνει Δεκέμβρης και το μπλογκ συνεχίζει να καταγράφει καθημερινότητες, πολιτική, χιούμορ, εικόνες, σκέψεις και ιστορίες.
Καλό μήνα να έχουμε, μπήκε κιόλας Δεκέμβρης.

Μια φωτογραφία τραβηγμένη στην Χίο φέτος το καλοκαίρι,
είναι ενα είδος κορμοράνου καλικατσούδα όπως τη λένε στη Σύρο ) που βουτάει απο κεί που σκάει το κύμα προς τα μέσα κυνηγώντας μικρά ψάρια να φάει. Παρακολούθησα και υποβρύχια με την μάσκα και είχα μείνει κατάπληκτος, δεν ειχα παρακολουθήσει απο κοντά ποτέ πρίν κάτι τέτοιο.


Τι θέλω τον Δεκέμβρη και στο εξής :
Θέλω να εχει ο κόσμος ελπίδα και θάρρος. Θέλω να τολμήσουμε, να προσπαθήσουμε παραπάνω, να πετύχουμε κάτι δημιουργικό. Θέλω να λιγοστέψουν οι σκυθρωπές φάτσες γύρω, οι έτοιμες να αρπαχτούν, να μετατραπούν σε συνάνθρωπους που νοιάζονται ο ένας για τον άλλο.
Αντι για καχυποψία, να γίνουμε πιο άνθρωποι, πιο δεκτικοί, πιο καλοσυνάτοι, δεν ειμαστε μόνοι μας εδω, ειναι κι άλλοι και πρέπει να βλέπουμε τους άλλους όχι σαν ανταγωνιστές πρώτα, μα σαν ίδια κύτταρα κοινωνίας που πρέπει να βελτιωθεί για να γίνεται η ζωή οσο μπορεί καλύτερη.Να νιώθουμε άνθρωποι ζεστοί.
Δεν μπορώ να φανταστώ καλύτερο δώρο γενεθλίων.

35 σχόλια:

  1. Καλό μήνα tzonako. Δεν θα με χάλαγε καθόλου αν η ευχή σου έπιανε τους υπόλοιπους 11 μήνες. Και ας κάναμε μια διακοπή, τα χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρώτο σχόλιο του μήνα απο τον εκλεκτό συνμπλόγκερ apos. Ομολογώ φίλε οτι εχω μείνει και διαβάζω σα χάνος κάποια απο τα κείμενά σου.
    Το καλό blogging δεν θα πεθάνει ποτέ.
    Καλό σου μήνα και ας ελπίσουμε κι ας προσπαθήσουμε να αλλάξουν λίγα πράγματα προς το καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω ότι μπορούμε να αλλάξουμε πολλά πράγματα! Έχουμε και τη δύναμη και τον τρόπο. Αυτό που μας λείπει είναι αυτό ακριβώς που λες: η αισιοδοξία, το χαμόγελο, η ζεστασιά. Θα τα βρούμε κι αυτά... κάπου μέσα μας είναι!

    Έυχομαι να λάβεις κάποια στιγμή το δώρο που ζητάς για τα γεννέθλιά σου! Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ φίλε μου.
    Ολα μέσα μας ειναι.
    Σήμερα μιλούσα με άνθρωπο 66 ετών ... τόση ζωντάνια στο μάτι του και πάθος για καλή κοινωνία γεμάτη με καλούς ανθρώπους δεν εχω ξαναδεί.
    Μου ζήτησε βοήθεια σε κάτι.
    Θα του την δώσω ο κόσμος να χαλάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οχι μόνο ο Δεκέμβρης αλλά κάθε μήνας σου να ειναι άριστος,ρε φίλε,κι ας εισαι με την ομάδα που τρώει 55 γκολ:)))
    Καλο μήνα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μακάρι να αλλάξει έστω και λίγο η ατμόσφαιρα.
    Καλό μήνα και σε σένα Γιάννη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα Τζονάκε! Εχεις πλέον πολλές πιθανότητες να κερδίσει το μπλογκ σου τον τίτλο "ESPRESSO ΤΗΣ ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑΣ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kαλό μήνα, χαρούμενο και με υγεία!

    Χρόνια σου πολλά και και όπως τα επιθυμείς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλο μηνα Γιαννη μου!!! Εδω και παλι...
    Δεν αλλαζει ο κοσμος, δυστυχως!!! Η ελπιδα μου εχει αρχισει να σβυνει κι αυτη οπως και τα υπολοιπα ονειρα μου...

    Μακαρι να ξυπνουσα και να εβλεπα τον κοσμο που περιγραφεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. άντε βρε και να τα εκατοστήσεις χαρούμενος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πρωτομηνιά και με ξεκινάς με θέμα από τη Χίο, είναι δυνατόν ο μήνας να μην πάει καλά; :) Καλό μας μήνα, λοιπόν! Εγκάρδιες ευχές για τα γεννέθλιά σου και μακάρι οι προσδοκίες σου να πραγματοποιηθούν! (Ελπίζω να βάλουμε όλοι μαζί ένα χεράκι γι' αυτό... Πώς αλλιώς, άλλωστε, μπορεί να γίνει;)!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλο μηνα! Και μακαρι να βγουν οι ευχες σου, ειναι κατι που ολοι εχουμε αναγκη!
    Γενεθλια; Ποτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν σε ξέχασααααα.....
    :-)

    Tίνος λαού αλφάβητο
    ποιές λέξεις να ταιριάξω
    να περιγράψουν τις ευχές
    που θέλω να σου γράψω

    ΄Ο,τι στον κόσμο επιθυμείς
    και πλάθεις με το νου σου
    να σου 'ρθουνε με το καλό
    στην πόρτα του σπιτιού σου!!!!!

    Τζονάκο μου και παλιόφιλ-e, ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ, ΚΑΛΟΧΡΟΝΟΣ, ΔHMIOYΡΓIKOΣ, AIΣIOΔOΞOΣ, EΡΩTIKOΣ και ΥΓΙΗΣ!!!!!

    ΄Οσο για τα γενικότερα... άσε... είμαστε ακόμη αιφνιδιασμένοι ως λαός πιστεύω και λειτουργουμε ....εν αποχαυνώσει...

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.
    ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΦΙΛΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. VAD υποστηρίζουμε τους αδύνατους που τρώνε 55 γκόλ :)
    Καλό μήνα.

    mariana αν δεν ελπίζουμε σε κάτι και δεν κάνουμε κάτι, δεν θα αλλάξει τίποτα.
    Καλό σου μήνα.

    Swell .... γιατι ESPRESSO ? Με μπέρδεψες. Καλό σου μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπαητή Γλυκο-κλπ ζουζούνα καλό σου μήα με χα΄ρες και υγεία. Οσο γίνεται.
    Σε ευχαριστώ πολύ και ευχαριστώ διπλά για τις τούρτες που έχεις για μένα :)

    patatoula ! Βρε πού χάθηκες εσυ ;
    Καλό σου μήνα κι εσένα.
    Εκει που λες οτι χάνονται οι ελπίδες, εκει πάνω εισαι υποχρεωμένη να ξαναπροσπαθήσεις.
    Ετσι κι αλλιώς ...
    Πάντως μην απελπιζόμαστε γιατι δεν ειναι καλός σύμβουλςο η απελπισία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τζονάκο μου!!!

    Με μια ζεστή αγκαλιά σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και κάθε καλό!!!

    Grattis på födelsedagen!!! Muchas felicidades!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Kαι, εύχομαι να το δω αυτό, μια μερα να αλλάζουμε πραγματικά.

    marilise σε ευχαριστώ πολύ.
    Οι ευχές σας με κάνουν και νιώθω καλά, πολύ πιο καλά απ όσο φανταζόμουν.

    Ευάγγελε σ ευχαριστώ αγαπητέ, εχω κι άλλα θέματα απο Χίο, τόσα που θα νομίζεις πως δεν πήγα αλλού πουθενά.
    Αν δεν κάνουμε κάτι εμείς, δεν θα γίνει τίποτα απο μόνο του.
    Ας αρχίσουμε με πιο χαρούμενο πρόσωπο καθημερινά, ότι κι αν μας βαραίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τζονάκο μου να τα 100στήσεις
    τις ευχές μου με μια μαντινάδα θα σου δώσω.

    "Κάθε που θα 'χεις συννεφιά
    η ευχή μου είναι μαζί σου,
    να'ναι σαν μέρα γιορτινή
    ολόκληρη η ζωή σου."


    *
    Η καλικατσού είναι οι πολλές είναι καλικατσούδες:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγω Τζονακο μου να συμφωνήσω και να επαυξήσω τις επιθυμίες σου. Για μένα μια θα ήταν εξαιρετικο δώρο για όλους μας. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΚΕΤΗ όχι Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.
    Πάντα πολύτιμος και μέσα στον παλμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Kαλό μήνα butterfly.
    Γενέθλια έχω σήμερα.
    Μου εύχομαι και μας εύχομαι και σας εύχομαι να γίνουμε ενας καλύτερος κόσμος, αρχίζοντας απο τους εαυτούς μας. Μπορούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γλαρένια !
    Χαχαχ :) ωραία η εικόνα !
    Ζωντάνεψέ τη κιόλας χαχαχ :)
    Και ποιηματάκι σούπερ, σου χρωστάω λοιπόν,, ασε που σου χρωστάω ετσι κι αλλιώς και φετινούς γλάρους.
    Σ ευχαριστώ, μέσα στον γενικό ...αιφνιδιασμό όπως εύστοχα λες πρέπει να παραμείνουμε και άνθρωποι μεσα στη ζούγκλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σκρουτζάκο σ ευχαριστώ πολύ φίλε.
    Αν τα εκατοστήσω ... θα ναι δύσκολα τότε, 100 χρονώ ωχ αχ αχαβαχ ...

    mareld !
    Πολύ χαίρομαι που συναντιόμαστε και διαδικτυακά, μάλιστα σήμερα που εχω τα γενέθλια μου.
    Σε ευχαριστώ πολύ, εξαιρετικό και το αφιέρωμα :) με σκλαβώνεις κι εσυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. zoyzoy πληθυντικός παιδί μου οι πολλές ειναι λέμε.
    Για εισαι ταλέντο στη μαντινάδα βλέπω. Μακάρι να ηταν η κάθε μερα σαν γιορτινή, σε ευχαριστώ πολύ να περνάς καλά εκει στη θάλασσά σου.

    Χριστόφορε πάω στοίχημα οτι δεν ειναι καθόλου λίγοι όσοι έχουν τις ίδιες ακριβώς επιθυμίες.
    Και ναι, η αλήθεια σκέτη, πάνω σε αυτό θέλω να γράψω κάτι στο μέλλον, όσον αφορά ορισμένες αλήθειες που μας αφορούν.
    Σε ευχαριστώ πολύ αγαπητέ διημηματογράφε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καλο μηνα και χρονια σου πολλα
    ευχομαι τα καλυτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλοχρονος Τζονακο... Και μακαρι να καταφερνουμε ολο το χρονο, κι ολους τους χρονους, ναμαστε ακριβως αυτο: απλοι ανθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χιλιόχρονος φίλε!!!!
    Να νιώθουμε άνθρωποι ζεστοί!
    Εύχομαι πάντα στη ζωή σου να νοιώθεις ζέστη και θαλπωρή από όσους αγαπάς και σ' αγαπούν!!!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ωπ! ξέχασα να ευχηθώ και καλό μήνααα!!!
    Ό,τι ποθείς στη ζωή σου να το βρεις!!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σ ευχαριστώ πολύ σκουλήκι, και συ καλό μήνα να χεις.

    princess ευχαριστώ πολύ.
    Το πόση ανάγκη έχουμε απο απλούς κανονικούς ανθρώπους φαίνεται κάθε μερα και περισσότερο.

    marianaonice :) καλό σου μήνα και σενα, να γυρίσει η τύχη σου εύχομαι στο καλύτερο.
    Τα γενέθλια ειναι σημαντική γιορτή, κι όμως επειδή 2-3 άνθρωποι με ξέχασαν, μεταξύ των οποίων και η ηλικιωμένη πια μητέρα μου, αισθάνομαι περίεργα.
    Αλλά αύριο θα σηκωθώ με χαμόγελο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τζονάκο μας..
    μη στενοχωριέσαι..υπάρχουν και χειρότερα..η μάνα μου δεν έχει θυμηθεί ποτέ τα γενέθλιά μου..
    πρώτη φορά γιόρτασα γενέθλια στα 18μου..συγκεκριμένα μου έκαναν γιορτή έκπληξη οι συμφοιτητές μου!!
    Και πάλι να ζήσεις φίλε χρόνια πολλά και πανέμορφα!!!
    Καλό μας Δεκέμβρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αμα σε ξεχνά κι η μάνα σου ... πρέπει να αρχίσεις να το συνηθίζεις.
    mareld για μενα τα γενέθλια ειναι σημαντικά ενω η ονομαστική γιορτή όχι. Ισως θα πρεπε κάπως να μας βαφτίζουν ανάλογα τους πλανήτες τη μέρα που γεννηθήκαμε, πχ Αρηκρόνος, Αφροδίγη, κλπ κλπ.
    Πάντως εγω ο ίδιος νιώθω γιορτή μόνο στα γενέθλια.
    Και φέτος, πιο πολλές ευχές πήρα στο μπλογκ εδω παρά στην έξω ζωή. Αναπάντεχο αλλα όμορφο, κυρίως γιατι αυτά που θα θελα σαν δώρα βλέπω οτι πολλοί άλλοι θα θελαν κι εκείνοι τα ίδια.
    Καλη σου μερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλε ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ να εχεις και γεματα (γαμάτα!!!) !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χαχαχ, ευχαριστώ, αν ειναι γεμάτα, θα ειναι και γαμάτα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γλυκός μήνας Δεκέμβρης για κατάλληλους ανθρώπους :-)

    Είμαι απόλυτα υποκειμενική γιατί η μητέρα μου και η αδελφή μου είναι "Δεκεμβριανές".

    Κι εσύ επίσης, που δεν γνωριζόμαστε, αλλά σε εκτιμώ.

    Χρόνια σου πολλά, καλά, υγιή και λαμπερά (στη ψυχή) κι όχι στο χρώμα.

    Φιλιά
    Καλό μήνα
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

-πες οτι θες αλλα να σέβεσαι τους άλλους συνομιλητές-
Δεν συνηθίζω να απαντάω σε μη μπλόγκερς κρυμμένους πίσω απο σκέτο λογαριασμό google. Θα τα σβήνω.
Α, και είμαι υπευθυνος ΜΟΝΟ για οσα λεω... δεν ειμαι υπευθυνος για οσα καταλαβαινεις.
ΤΖΟΝ παπαρολόγος.

Tweet

Related Posts with Thumbnails

Do not clopy

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape