Πέμπτη 3 Απριλίου 2008

Παπουτσωμένοι Bloggers

Nα κι εγω μετα απο κάλεσμα του MAD σας δείχνω τα πιο αγαπημένα μου παπούτσια.


Εντάξει αυτα του τέννις τα αγαπάω πιο πολύ αλλα ετούτα εδω τα φοράω πιο άνετα και παντού τον τελευταίο καιρό. Ειναι πολύ άνετα και φοριούνται όλες τις ωρες, ακόμα και βράδι σε μπαράκι πάω με αυτα καμμια φορά.

Νούμερο 44. Ολοι πάρτε ενα τέτοιο ζευγάρι και δεν κάνω διαφήμιση στην adidas. Εξ ίσου καλά και καλύτερα βγάζει η asics. Το νούμερό σας ο καθένας να πάρετε, όχι 44 σαν την ποδάρα μου ! Για τα κοριτσάκια υπάρχουν πολλά διαφορετικά μοντέλα και σχέδια.

A, και τα δικά μου ειναι καλύτερα απο του γιατρού, του MAD :)

Θα φτιαχτεί λέει κάποιο κολλάζ με τα παπούτσια των μπλόγκερς ( ΚολλαΖμένα Παπούτσια ) γι αυτό καλώ
Ενεσούλα, vrakas, Clockwork Plum, cinderella και Vassia !

Ούπdατε : Δείτε στης Φάβας τα κολλαΖμένα παπούτσια.

33 σχόλια:

  1. Τέλεια! Απλά και λειτουργικά. Γουστάρω Τζων! Ευχαριστώ ρε συ για την ανταπόκριση! (αυτό σημαίνει ότι ο πυρετός εξαφανίστηκε?)

    Αφού ξέρεις ότι δεν πρόκειται να τσιτώσω, γιατί τα πετάς έτσι?? χαχαχαχα

    Καλό βράδυ
    και ξαναματαθενκς :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρε Τζονάκο μου,
    μήπως κρύβει κάποιο συμβολισμό η ανάρτηση σου;; Ότι π.χ. θα μας δώσουν τα παπούτσια στο χέρι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου θύμισε τη στιχομυθία σε ταινία με Παπαγιανόπουλο και Βλαχοπούλου, οπού παραπονιέται η Ρένα πως ο απέναντι φιλάει κάθε μέρα τη γυναίκα του και ο Παπαγιανόπουλος απαντά: βρε φύγε από κι που θα πάω να φιλήσω ξένη γυναίκα!
    Κι έτσι, δεν θα πάρω κι εγω…44 αλλα δυο ένα ποιο κάτω, 43.
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ βρε Μερόπη μου μόνο ενα ακόμη τρελό μυαλό θα με καταλάβαινε !
    Εχεις απόλυτο δίκιο.
    Η πρόσκληση του γιατρού για παπούτσια ηταν μια πρώτης τάξης ευκαιρία να παίξω με συμβολισμούς !
    Υποκλίνομαι, με έπιασες !

    N. Ago καλωσόρισες ! Ειμαι ποδαράς τι να κάνω ;

    MAD σ αρέσουνε ; Ε ; για πες όχι και θα δεις ! χοχοχοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τώρα δεν μένει παρά να περιμένω να δω το κολάζ με όοοοολα αυτά τα παπούτσια...Η χαρά του Παπουτσή ένα πράγμα χαχα
    Οσο για τα παπούτσια δεν σου λεω
    με γεια, τα εχεις προχωρήσει αρκετά απο ότι λες κι εσύ.
    Για το γούστο τι να πω?
    Ναι ειναι καλύτερα απο του γιατρού
    (μεταξύ μας ε? μην του πεις τιποτα)
    χαχαχαχα

    τσίου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οχ, ποιος πήγε και το σκέφτηκε τώρα αυτό!!! Άκου εκεί, κολάζ από παπούτσια!! Χαχαχα!!

    Αύριο ή μεθαύριο θα ανεβάσω τα δικά μου αγαπημένα :) Για το κολάζ ρε γμτ ;)

    Πάντως, όταν το ανεβάσουν να με ενημερώσουν! :)))

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κοίτα που το κολλάζ όλοι θέλουν να δούν !
    Φταίω εγω μετά να βγάλω μπλογκοπαίχνιδο με ...εσώρρουχα ;

    Αντε περιμένουμε να δούμε ΚολαΖμένα Παπούτσχια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εσύ κοίταξε να μη με εγκρίνεις που θέλω να σε βάλω στο yahoo και θα σε βάλω με τη σειρά μου στη μαύρη λίστα ;) Και ας τα εσώρουχα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δες πρωτα φιλε μου Τζονακος,τι εγραψα χθες στον MAD...σχετικα με τα παπουτσια μου..και αμα επιμενεις,θα κανω μια θυσια και θα τα δειξω!
    Υγ απιθανη ηταν και η απαντηση του!
    Αλλα δεν το εχω και για τιποτα να βγω και με ...την φορεσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αχ και εγω ειμαι τοοοοοσο σπορ
    air max για μενα με πολυ αγαπη απο τα παιδικα μου χρονια και για παντα
    νανακια τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρεεε, τσαρούχια ; Χαχαχαχα !
    Οκ δείξε τα !

    Clock εσώρρουχα, επιμένω. Καλή ιδέα ε ;

    Μοιράιδα !!! Πού χάθηκες βρε ψυχή ;
    Καλωσόρισες πάλι ! Χαίρομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πωπω τα ascics τα λατρευω...ειναι θεικα και κυκλοφορουν σε γαματους χρωματισμους-ασχετο....καλα ειναι αλλα οχι και σαν τα δικα μου..χαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Eιναι ότι πιο βολικο υπάρχει στη ζωή!!! Τα έχει η αδερφή μου και τα βουτάω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωωωω, ευχαριστώ!
    Θα ανταποκριθώ άμεσα!
    φιλάκι θεραπευτικό, να περάσει ο πυρετός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εσώρουχα;;;
    Μέσα!
    Ξεκίνα και μην ξεχάσεις να με καλέσεις!
    Μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εννοείται οτι θα παίξω!! Φιλί και καληνύχτες!!! Χάθηκα το ξέρω αλλά τρέχω σαν το Βέγγο!! Θα επανορθώσω. Νομίζω οτι σου χρωστάω και κάτι!! ;)
    Kissesssss!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φοβερά τα adidas! Και σε μπαράκι, γιατί όχι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρε Τζονακο δεν ντρεπεσαι να μας τα δειχνεις; (τα παπουτσα εννοω μπρε...)

    Για να μαθεις θα στα δειξω κι εγώ, αφου με εβαλε στο ματς η κοουτς ενεσουλα... :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ Τζων
    Τι δίνεις στο λαό σου και σε υποστηρίζουν έτσι αβέρτα και απροκάλυπτα? Δεν παίζω! Εγώ μια φορά ζήτησα τη γνώμη του κοινού και με χαντάκωσαν! ΖΗΛΕΥΩΩΩΩ

    @ Karaflokotsyfa
    Ρε συ δε με πειράζει ειλικρινά! Δε θα παίξουμε και... κλωτσιές!

    Καλημέρες και καλό ΠΣΚ :-D
    THNK GOD IT'S FRIDAY!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χαχαχα :) Γούστα ειναι αυτά λέμε ασε που επεξεργάστηκα τη φωτογραφία για να μηνδείχνει και τόσο ...ποδαρίλα :)
    Αντε, περιμένω τα κολλαζμένα παπούτσια !

    Βρασίδα κανόνισε να δούμε τίποτα τσαρούχια ! χαχαχα ολα τα περιμένω απο σενα.

    Ενεσούλα μόλις τα ειδα τα δικά σου ! Σούπερ !
    Οκ θα οργανώσουμε μαζι το επόμενο μπλογκοπαίγνιο :)

    Akon καλωσήλθες. Adidas η αγαπημένη μου μάρκα και asics.
    Πολυ ωραία πατούμενα !

    cinderella να παίξεις λέμε. Αλλα που σαι ; Να φαίνεται και λιγο ο καναπές ε ;

    patsiouri παπουτσοκλέφτρα :) Καλά κάνεις.

    mad2luv δεν μπορώ, δε γίνεται λέμε, να φορέσω σαν τα δικά σου !
    Με τίποτα όμωςςς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ ωραία παπούτσια. Κι εγώ είχα τέτοια αλλά σε μαύρο με κόκκινο. :) Πολύ άνετα!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όπως είπα και στον Mad, λατρεύω τα σημένια αθλητικά παπούτσια...:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο Γκαντ! Πολυ εκταση παιρνει το παιχνιδι μου, θα ξεκωλοθω να κολαω!
    Λοιπον για τους περιεργους σχετικα με το κολαζ, το πρωτο εγινε...
    Επισης δεν θα μυριζω τα νυχια (των ποδιων) μου ποιοι παιξανε, οποιος θελει συμμετοχη, να με σκουντηξει.
    Νταξ?
    Και μη ξεχνατε... Σας αγαπω...
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΤΖΟΝ να σε παίξω μια παρτίδα αλλά άσε, καλύτερα να πάμε ...να τα πιούμε λέω!!!
    Άκου "ΚολλαΖμένα"

    Καλημέρα λεξιπλάστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΄Ανετα πρέπει να είναι.
    Και δε μου λες θηρίο... ως τα κατάφερες και μέχρι στο χαλάκι χάραξες τ' όνομά σου;
    Πολύ νοικοκυρεμένο σε βρίσκω...
    ;-))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Xαχα Μαρκ, μιλας εσυ που το όνομα του μπλόγκι σου θυμίζει κατι τέτοιο ; Χαχαχα... οκ να τα πούμε, να συνέλθω πρώτα.

    Φάβα ψάχνεις το σχόλιό σου σε άλλο θέμα :) Το έπαθα κι εγω πρόφσφατα αυτό σε αλλουνού χωράφι !
    Οντως πήρε έκταση το παίγνιό σου. Μπράβο.

    fevis αφου έπαιξες και εσυ που ειχες πει δεν θα παιζες !
    Ειναι μαύρα με ασημί.

    Strahd καλωσήλθες. Μαύρα με κόκκινο μ αρέσουν κι εμένα πολύ.
    Τα άλλα του τέννις ειναι λευκά με μπλέ και πράσινο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Tzonako ευχαριστώ για την πρόσκληση
    :-)

    (και παίζουμε κι αγώνα τένις εε)

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ωπα, τεννίστρια ; Γουστάρω, αμε, μέσα ! Κάποιο ΣΚ σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. MAD Ακούστηκε ε?
    Ρε φιλε δεν ήθελα να σε
    πικάρω...άλλα γούστα ειναι
    αυτά
    Προτιμώ το μαύρο απο το γκρι σιέλ
    ωστόσο το τατού ειναι σούπερρρρρρρ

    κλωτσιές να παίξουμε αποκλείεται
    φόρα τα φτερά σου και έλα
    για τιποτα τρελο-πτήσεις.

    Τζονάκο μου αυτό με τα εσώρουχα
    ειναι καλή ιδέα
    Ξεκίνησέ το να ανάψουν λιγο τα αίματα λέμεεεεεεε

    τσίου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι Κάνεις Τζονάκο? Καλησπέρες σε όλους.
    ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΑΝΕ!!!! Της Nike ..ειμαι ΦΑΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ναι Λίλυ μου αλλα ήρθα να τα δώ και ειναι αόρατα ! ΟΕΟ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

-πες οτι θες αλλα να σέβεσαι τους άλλους συνομιλητές-
Δεν συνηθίζω να απαντάω σε μη μπλόγκερς κρυμμένους πίσω απο σκέτο λογαριασμό google. Θα τα σβήνω.
Α, και είμαι υπευθυνος ΜΟΝΟ για οσα λεω... δεν ειμαι υπευθυνος για οσα καταλαβαινεις.
ΤΖΟΝ παπαρολόγος.

Tweet

Related Posts with Thumbnails

Do not clopy

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape