Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

O Gary Payton και εγώ

Αν μου έλεγες να πεθάνω με τον όρο να αναστηθώ αμέσως και να διαλέξω ποιός θα ήθελα να είμαι, η επιλογή θα ήταν δύσκολη.

Θα μπορούσα να πω  ο Bill Gates, ή ο Σόρος ή ο Γκάλης, ο Τζαμπάρ, η Καϊλή,  ξερω γω ή η Tyra Banks, o Larry Ellison ή έστω ο  καραπίπας ο Ζούκερμπερκ ασταναπάν.
Ομως η πρώτη επιλογή μου είναι ο Gary Payton.

*φωτο απο blacksportsonline.com με τον φανταστικό John Stockton των Utah Jazz.
* εδω με αντίπαλο τον Michael Jordan. Φωτο απο kpopstarz.com

 Αν υπάρχει θεούλης και ανασταίνει πσόφιους θα με  κάνει Gary Payton είμαι σίγουρος.
Να είμαι 1.93 και να έχω παίξει σε Seattle Supersonics, LA Lakers, Milwaukee Bucks και Boston Celtics και τελικά και με Miami Heat με τους οποίους θα πάρω  επιτέλους ενα πρωτάθλημα NBA.
Να είμαι τόσο ισχυρή προσωπικότητα που να αντέχω τον υπέρμετρο εγωισμό μου.
Nα εχω συμπαίκτες και αντίπαλους όλους αυτούς τους θρύλους του μπάσκετ, να έχω βγάλει λεφτά, μπορεί άλλοι να έβγαλαν πιο πολλά, δεν πειράζει, αλλα να είμαι ενας απο τους κορυφαίους αθλητές του πλανήτη και μέλος μιας  παγκόσμιας ελίτ του επαγγελματικού αθλητισμού.

Δεν θα κάπνιζα κιόλας, αυτό, πού το βάζεις ;

Να πάρω δύο ολυμπιακά χρυσά μετάλλια με την Dream Team και μετά αφου σταματήσω να παίζω, να ζήσω μία ζωή πολύ καλή.
Να με θέλουν στην αγαπημένη τους ομάδα ο VAD και ο Kantharos κι ενα εκατομμύριο βάζελοι.
Να έρθω στην Ελλάδα τέλος πάντων, τη χώρα των περήφανων απογόνων των ζάπλουτων πολιτικών, των ανέγγιχτων παπάδων, του αποτυχημένου χορού του Ζαλόγγου, της όμορφης θάλασσας και των γυναικών με την εκφραστική ματιά και το πάθος που σιγοκαίει έτοιμο να εκραγεί.

 Επιμύθιο :

Δεν νομίζω να υπάρχει δεύτερη ζωή.
Κι αν υπάρχει,  δεν το ξέρουμε.
Μία έχουμε, μονάκριβη, μοναδική.
Και της αλλάζουμε τα φώτα, επειδή μία την έχουμε, να τη ζήσουμε θέλουμε,
επειδή ακριβώς μία μας δόθηκε. Μόνο.



12 σχόλια:

  1. Σεβομαι την επιθυμία σου,αλλά όταν πραγματοποιήσεις το όνειρό σου,τράβα κατά βάζελο μεριά,
    δε σ'έχω ανάγκη,εγω θα γίνω...Γκάλης :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. VAD, εντάξει, θα πάω αλλού άμα δε με θές στον Αρη !
      Εποχές που όλοι ήμασταν Αρης, αλησμόνητες.

      Διαγραφή
  2. Μμμμ, σιγά τον άντρα. Λιάπης έπρεπε να'σουν, να κάνεις ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ γουστάρεις και χωρίς να κουράζεσαι τρέχοντας πάνω-κάτω στο παρκέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε συ Αθηνά,
      πρώτον, δε θα γινόμουν ποτέ Λιάπης, Ρουσόπουλος, Τράγκας, Πρετεντέρης, Τομπούλογλου και άλλα τέτοια πανέμορφα πλάσματα. Προτιμώ το αλήτικο θρασύ στυλάκι ενός κορυφαίου κατα τα άλλα, αθλητή.
      δεύτερο, δεν καταλαβαίνω πώς να ποστάρω σχόλιο στο νεο σου μπλογκ, εδω και καιρό.
      Θα κάμω μία ακόμα προσπάθεια.

      Διαγραφή
    2. Ακυρο, Αθηνά ολα εντάξει με το μπλογκι σου.

      Διαγραφή
  3. χα!χα!Έλιωσα με του Vad το σχόλιο!
    Στην άλλη ζωή μπορεί και να σου κάνει τη χάρη!
    Εγώ πάλι πιστεύω στην μετενσάρκωση!
    Ξαναρχόμαστε σ'αυτή τη ζωή για να εκπληρώσουμε τους σκοπούς της ζωής μας
    αλλά όχι τα όνειρά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω πιστεύω στη μετενσάρκωση, δηλαδή δεν την απορρίπτω, αλλα δεν τη θεωρώ και απίθανη.
      Πάντως ΖΟΥΖΟΥ παραμένει ενα ερώτημα, πώς γίνεται κάποιοι να γεννιούνται σε πλούσιες οικογένειες ενω άλλοι στη φτώχια της Αφρικής, Πώς άλλοι γεννιούνται ταλαντούχοι αθλητές ή καλλιτέχνες ενω άλλοι με αναπηρίες και αδυναμίες.
      Η επιλογή αυτη γίνεται απο μία δύναμη ανώτερη και ασύλληπτη ή ειναι random οπως λέγαμε κ εμείς οι κομπιουτεράδες ;
      Πάντα θα ζηλεύουμε τα χαρίσματα άλλων και πάντα θα νιώθουμε τυχεροί απέναντι στα προβλήματα άλλων και τελικά τραβάμε το μονοπάτι του ο καθένας.

      Διαγραφή
  4. Ο Γκάρι Πέιτον, βρε θηρίο; Ωραίος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνθαρε ο Γκάρι Πέητον εκτός απο ταλαντούχος και δυναμικός αθλητής ήταν κι ενας θρασύς τύπος γνωστός για το trash talking στον αντίπαλο την ώρα του αγώνα. Ειχε δεχτεί αρκετές τεχνικές ποινές.
      Δεν ειμαι τέτοιος αφου δεν αντέχω την πίεση μιας τέτοιας συμπεριφοράς, εκείνος ομως λειτουργούσε ετσι και προκαλούσε.
      Απαντούσε βέβαια αγωνιστικά, ωστόσο παραμένει ενα ερώτημα, αν θα ηταν πολύ καλύτερος και πιο δημοφιλής αν ηταν πιο ας πούμε ευγενικός. Δεν τον ενδιέφερε αυτό. Ηθελε ανταγωνισμό τύπου street μάλλον και αυτό τον δυνάμωνε.
      Περίεργη περίπτωση χαρακτήρα.

      Διαγραφή
  5. Ρε Τζονάκε, τί θα πει δεν υπάρχει δεύτερη ζωή, τζάμπα πληρώνουμε τόσους παπάδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σουέλλ φαντάσου να'χει μετά θάνατον ζωή και να μας κάνει εσένα πασόκο κι εμένα Συριζαίο, θα σφαχτούμε εκει πάνω :)

      Διαγραφή

-πες οτι θες αλλα να σέβεσαι τους άλλους συνομιλητές-
Δεν συνηθίζω να απαντάω σε μη μπλόγκερς κρυμμένους πίσω απο σκέτο λογαριασμό google. Θα τα σβήνω.
Α, και είμαι υπευθυνος ΜΟΝΟ για οσα λεω... δεν ειμαι υπευθυνος για οσα καταλαβαινεις.
ΤΖΟΝ παπαρολόγος.

Tweet

Related Posts with Thumbnails

Do not clopy

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape