Παρασκευή 8 Μαΐου 2009

Δεν εισαι ακόμα

Πουθενά, δεν εισαι πουθενά,
εκει, ανάμεσα στα άλλα, λόγια μικρά, λόγια μεγάλα,
γυρίζουν όλα πίσω, κενά,
στην αρχή του χρόνου,τότε που δεν ξέραμε πολλά,
τότε πού 'μασταν αθώοι,
μ' ελπίδες αθώες νεανικές κι έντονη ματιά,
τωρα χαμηλωμένο βλέμμα
και ψίθυροι,
και δεν σε βλέπω πουθενά ελπίδα μου,
λίγα απομείνανε, αυτά κρατώ,
ειναι σειρά σου να φανείς, σε περιμένω.
Θα με γνωρίσεις εύκολα,
θα με βρείς εκει στην άκρη του δρόμου,
με γνώριμο χαμόγελο,
θα ειμαι εκεί. Θα προσπαθήσω.

14 σχόλια:

  1. Καμιά φορά δεν φτάνει η προσπάθεια. Ή απλά είναι μάταιη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι άλλο να κάνω ;
    Θα περιμένω.
    Μάταιη ή όχι, δεν θα τα παρατήσω.
    Στο τέλος θα δούμε.
    Δεν ξερω πού ειναι το τέλος, αισιοδοξώ όμως και δεν χάνω την πίστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Μισό φεγγάρι σε φώτισε κάποια φορά,
    Τ' άλλο μισό το πήρε το σκοτάδι.
    Κι έτσι το βλέμμα σου στέλνεις μακριά,
    σαν ουρλιαχτό
    και σαν ευχή
    και σαν σημάδι" αυτοί οι στίχοι έχουν κάτι από τις σκέψεις σου.Είναι το "μισό φεγγάρι"του αλκίνοου ιωαννίδη.Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μην στεναχωριέσαι, όλα θα γίνουν στην ώρα τους και θα πάνε μια χαρά...Το ξέρω...
    Σε φιλώ, χαμογέλα, μην είσαι βλοσυρός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιατί εγώ πάλι νομίζω ότι αν την ψάξεις θα την βρεις; Και ότι τις περισσότερες φορές είναι εκεί δίπλα μας, απλώς εμείς την αγνοούμε;
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. JK, Artanis, Kitsosmitsos, ευχαριστώ πολυ παιδιά για την ανάγνωση και τα σχόλια σας.

    Miou εξαιρετικός στίχος, σ' ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μήπως ψάχνεις εμένα??? Γιατί εγώ γύρισα...και αν δεν με ψάχνεις δεν πειράζει...είμαι σίγουρη ότι έσκασες ενα χαμογελάκι!

    μουτσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. με εσβησες απο παντου????
    παντου παντου????
    και απο τα τεφτερια σου????
    ντροπη!αναμενω να επανορθωσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολλά χαμόγελα, όχι ενα μόνο :)))
    Δεν αναφέρομαι σε εσένα εδω μα σε κάτι πολυ δικό μου που δεν ειναι πρόσωπο.

    Θυμάσαι ; ΓΙΟΥΠΙ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επανορθώνω άμεσα καπετάνιε :)

    Μα δεν φταίω που ξεθώριασες λιγάκι.

    Πάλι ΓΙΟΥΠΙ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κι εγώ την είχα χάσει την ελπίδα Τζονάκο!
    Όμως τελικά κάπου με περίμενε όταν πια εγώ είχα απελπιστεί!
    Έτσι λοιπόν! Να προσπαθήσεις!!
    Αυτό έχει σημασία!!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια σου Τζονακο ποιητη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

-πες οτι θες αλλα να σέβεσαι τους άλλους συνομιλητές-
Δεν συνηθίζω να απαντάω σε μη μπλόγκερς κρυμμένους πίσω απο σκέτο λογαριασμό google. Θα τα σβήνω.
Α, και είμαι υπευθυνος ΜΟΝΟ για οσα λεω... δεν ειμαι υπευθυνος για οσα καταλαβαινεις.
ΤΖΟΝ παπαρολόγος.

Tweet

Related Posts with Thumbnails

Do not clopy

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape