Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017

Γκάλλοπ τσoγλάν συριζoνκ


Στην εικόνα επάνω, φαίνονται μερικά απο τα ερωτήματα που θέτει το κόμμα με
την ονομασία ΣΥΡΙΖΑ που όλως τυχαία είναι στην Κυβέρνηση.
(μαζί με τους καμμένους φασιστανελ).

Oι κλοπές απο σουπερμάρκετ βαφτίζονται "ακτιβιστικές δράσεις" και
τα υπόλοιπα τα αποκαλούν "στόχους".

Δεν ξέρουμε ακόμα τι απάντησαν οι ...νεολαίοι τους και θα είχε ενδιαφέρον αυτό.
Για την ώρα, περιμένουμε με χαρά το γέλιο μας όταν κάποιος απο εκείνο το κόμμα
δώσει μιά απάντηση σχετικά με αυτο το ερωτηματολόγιο.

Κάθε ομοιότητα με την τραγική πραγματικότητα, το παρακράτος και το μπάχαλο,
δεν είναι συμπτωματική.

υγ.
ΕΣΥ που τους ψήφισες για να μην πληρώνεις ΕΝΦΙΑ, κάνε χάρη στα παιδιά σου
και μην πάς να ψηφίσεις ξανά σε παρακαλώ, οτι κι αν ψηφίσεις.

Στις 17/01/2015 μιά βδομάδα πριν τις Εκλογές τότε, τέτοια έλεγαν

6 σχόλια:

  1. Τωεα σε ήθελα στα φεϊσμπούκια,τωρα που οι συριζόπουλοι εχουν κατεβασει τ'αυτιά,να κάνουμε λίγο ωραιο χαβαλέ,λίγο καλο σαματά,όπως μόνο εμεις ξέρουμε :)Ξέρω,δεν σε πειθω,η προωπική επιλογή απόλυτα σεβαστή,αλλά...Να είσαι καλά,ωρέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και να κάθομαι να γελάω με χαζούς κι επικίνδυνα ημιαμόρφωτους ;
    Να μου λείπει, είμαι σίγουρος οτι ενα μέρος του κόσμου θα εχει πιά αντιληφθεί πόσο ψέμμα ειναι αυτό που αυτοαποκαλείται "αριστερά" μαζί με όλα αυτά τα "επαναστατικά" που συγκαλύπτουν κανονικές ποινικές ευθύνες σε άτομα του ...χώρου.
    Αγαπητέ VAD τα παλιά τα χρόνια θα κάναμε κι εδω μέσα μια κουβέντα με πολλούς και διάφορους και με πιο σκεπτόμενα άτομα πιστεύω. Τωρα όμως, δεν το βλέπω. Το πολύ να πεταχτεί κανείς και να γράψει :
    "παλιοφιλελέ φασίστα ψόφο να'χεις" και άλλες ευχές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχω κόψει πριν απο πολλά χρόνια την επαφή με παντελώς άγνωστους στο fb,μιλώ μόνο με ανθρωπους που τους γνωριζω προσωπικά ή με παλιόφιλους μπλογκεραιους,ετσι εχω σε γενικές γραμμές το κεφάλι μου ήσυχο...υβριστές,χρυσαυγαίοι,σωρραίοι και διάφοροι κεκαυμενοι την φλάντζαν :) και ψεκασμενοι αποκλειονται παντελώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακριβώς αυτό VAD, αυτο φοβάμαι, την πλημμύρα απο ...καμμένες φλάντζες :)
    Μισοκαμμένη την έχω, μην την κάψω τελείως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με τη λογική σου φίλε Τζονάκε για την απαλλοτροίωση προϊόντων από SM και διάθεσή τους σε φτωχούς, ο Ρομπέν των δασών ήταν κλέφτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Swell οποιαδήποτε ομοιότης με τον Ρομπέν των Δασών δηλαδη εναν φανταστικό ήρωα μυθιστορήματος, μοιάζει το λιγότερο άστοχη.
    Το να βλέπω να βαφτίζουν "απαλλοτρίωση" ή "ακτιβιστική δράση" τις κλοπές και καταστροφές, με κάνει πιο βέβαιο οτι οποιαδήποτε στιγμή άπαξα και αυτά καθιερωθούν ως τέτοια, θα έρθουν και θα μου "απαλλοτριώσουν ότι έχω και δεν εχω, με τη λογική "αναδιανομής" !! -(φτώχειας)- "λαϊκής δικαιοσύνης" ή "κοινωνικού ακτιβισμού", "αντιεξουσιαστικής πάλης" και δε συμμαζεύεται.
    Κι αν αντισταθώ τρώω ενα μπερντάκι επειδή είμαι "φασίστας" επειδή ετσι θα με βαφτίσουν τα ξεφτέρια.
    Θα συμφωνούσες με όλα αυτά ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

-πες οτι θες αλλα να σέβεσαι τους άλλους συνομιλητές-
Δεν συνηθίζω να απαντάω σε μη μπλόγκερς κρυμμένους πίσω απο σκέτο λογαριασμό google. Θα τα σβήνω.
Α, και είμαι υπευθυνος ΜΟΝΟ για οσα λεω... δεν ειμαι υπευθυνος για οσα καταλαβαινεις.
ΤΖΟΝ παπαρολόγος.

Tweet

Related Posts with Thumbnails

Do not clopy

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape