Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

Hχοι, στίχοι, τοίχοι


Οι ήχοι που έρχονται στα φτωχά αυτιά που μου δόθηκαν με τη γέννησή μου,
φτάνουν σαν απόκοσμοι παφλασμοί βότσαλων σε νερό,
καμμιά φορά και σαν μικρές εκρήξεις  θυμού.

Ενα ταξιδάκι αναγκαστικό μεν, αναγκαίο  δε,
ανανεώνει πνευματικά αλλά και κουράζει σωματικά,
εφ όσον το κάνεις για χάρη άλλων που έχουν ανάγκη την βοήθειά σου.
Κι ας μην το καταλαβαίνουν απόλυτα. Εσυ πρέπει να πας.


Ομως ο γυρισμός σε βρίσκει περισσότερο αποφορτισμένον απο ότι θα περίμενες,
δεν ξέρω γιατί περίμενες Τζόνι μου οτι οι αντοχές, σωματικές και ψυχολογικές  μαζί,
που διαθέτεις, ειναι μεγάλες.
Τώρα το καταλαβαίνεις αυτό, που απο το παράθυρο εισβάλλουν ήχοι του δρόμου,
ήχοι ανθρώπων, το σούσουρο του αέρα και όλα αυτά ανακατεμμένα πότε πότε με
στριγγλιές άγνωστης προέλευσης.
Σαν θρίλερ.

Η ξεκούραση του "πολεμιστή" ; χαχα, σχεδόν, ίσως.
Παιχνίδια μυαλού, ονειροπράματα και νεφελοβασίες.
Και μετά, άλλο ενα ταξιδάκι, σε  μια εποχή, που δεν είναι για έξοδα αλλά βλέπεις, κι η φτώχεια καλοπέραση θέλει.  Σε αναζήτηση νέων ήχων,  νέων παράξενων ακουσμάτων στη νύχτα, γιατί ποτέ δεν σταματούν οι ήχοι και πάντα υπάρχει κάτι νέο να ακούσεις. Αν μπορείς να ακούς.

Ωρα 2.12 προς το ξημέρωμα της αμέσως πιο  μικρής απο τη μεγαλύτερη μέρα του χρόνου.
Κι όμως, είναι η νύχτα, που μου φαίνεται μεγάλη.

15 σχόλια:

  1. Κάν'τα λιανά τα ταξιδάκια,ετσι ανενημερωτους θα μας αφήσεις;
    -Ανέβα κατά δω και θα βρούμε χωρίς γλυκάνισο,αν κι εγω ως γνησιος βορειος το προτιμώ με γλυκάνισο ,δε βαριέσαι,γούστα ειναι αυτά...
    -Να σου στειλω κάτι,να μου φκιάξεις ενα εικονιδιο;Εχεις χρόνο;
    -αν με δεις μεσα στο skype ρίξε συρμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λογικό να σε βρίσκει ο γυρισμός αποφορτισμένο. Πορευόμαστε προς το τέλος του "ταξιδιού" συνεχώς αποφορτιζόμενοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά σου λέει ο VAD!
    Εξήγησε μας ντε!!!
    Είσαι ακόμα μακριά;
    Και αν ναι που είσαι;
    Βουνό ή θάλασσα παιδί μου;
    Γύρισες κουρασμένος;
    Αποφορτισμένος;

    Φιλάκια στη μουσούδα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απο νησί σας γράφω εδώ,
    σε ίσκιο ξαπλωμένος,
    με αλάτια και φραπέ γλυκό
    θαλασσοκουνισμένος.
    Να ηταν η ζωή που λες
    ταξίδια και αμμουδιές,
    ξυπόλητοι σ ακρογιαλιές
    και ούζα τις γλυκές βραδιές :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατι μας τα λες αυτά;;; Ζηλεύω! Εδώ και ο καφές στη λίμνη δίπλα φαντάζει πλέον εξωτική περιπέτεια.... Καλά το ψυλλιάστηκες,η νύχτα θα είναι μεγάλη.... Sweet dreams Johnny :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητή cook,
      τις προάλλες εζήλεψα κάτι τύπους με ενα σκάφος και 8 άτομα πάνω σε αυτό,
      μου φάνηκε οτι εγω δεν εχω ενδιαφέρουσα ζωή ενω άλλοι έχουν. Αυταπάτη.
      Σου εύχομαι ενα όμορφο καλοκαίρι.

      Διαγραφή
  6. Ποιητική διάθεση βλέπω. Τα καλύτερα ταξίδια μπορούν να γίνουν με το μυαλό, αν μας εξηγήσεις θα τα χαλάσεις :p Πάντως λόγω αφραγκίας (€€) τι βλέπω το καλοκαίρι ο Υμηττός να κοιτά εμένα κι εγώ τον Υμηττό, που κάτι είναι κι αυτό, αν κ από "ισόγειο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλός είναι κι ο Υμηττός Σωτήρη,όλοτο χειμώνα φάτσα τον έχουμε πάνω απ το κεφάλι μας :)
      Τάμπα θέα :)

      Διαγραφή
  7. Εκτός από τους ήχους, στίχους, τοίχους, της καρδιάς τους ήχους τους ακούς? :)

    Με εκτίμηση, πολύ εκτίμηση
    Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύα αυτο το συζητάω με τον εαυτό μου πια σε τακτά χρονικά διαστήματα,
      ελπίζω να τα πηγαίνω καλά και σε αυτον τον τομέα :)

      Διαγραφή
  8. Εκτός απ'τους νέους ήχους βλέπω επανήλθαν και οι στίχοι σου !
    Τοίχους όχι δεν θέλω να βλέπω!

    Καλά να περνάς!
    και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, απο ποιητική διάθεση άλλο τίποτα, όλο τον Ιούνιο που πέρασε.
      Τα χω φυλαγμένα για να τα βγάλω κάποτε, οταν επενέλθει η όρεξη για μπόλικο καλό μπλόγκινγκ.
      Κι εσυ καλά να περνάς στη θάλασσά σου :)

      Διαγραφή
  9. Από τα ταξίδια που μας κλείνουν σε τοίχους να
    προτιμάμε τα ξύδια που ευφραίνουν την καρδιά
    &τον λόγο!χμμμ αλλά σα τον πρωινό καφέ πλάι
    στο κύμα δεν έχει :) Εκτός αν τον μοιράζεσαι με
    τον άνθρωπό σου τον καφέ,το ποτό,τη θάλασσα
    τον αέρα..το ταξίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε Κωνστάνς,
      υπάρχει κάτι καλύτερο απο το να μοιράζεσαι
      οτιδήποτε με αυτούς που αγαπάς ;
      Θάλασσα και ταξίδι .... υπέροχα !

      Διαγραφή
  10. Ειχα πολυ καιρο να ερθω απο εδω λογω στρατου.Δεν ξεχνώ ομως ποτέ τους μπλοκόφιλους και ετσι περνάω σήμερα για ν αφησω πολλές ευχες για εναν ομορφο μηνα.Καλο καλοκαιρι να περάσεις * • ♫ ♫ ♫ • *** • ♫ ♫ ♫ • ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή

-πες οτι θες αλλα να σέβεσαι τους άλλους συνομιλητές-
Δεν συνηθίζω να απαντάω σε μη μπλόγκερς κρυμμένους πίσω απο σκέτο λογαριασμό google. Θα τα σβήνω.
Α, και είμαι υπευθυνος ΜΟΝΟ για οσα λεω... δεν ειμαι υπευθυνος για οσα καταλαβαινεις.
ΤΖΟΝ παπαρολόγος.

Tweet

Related Posts with Thumbnails

Do not clopy

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape