Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Λεφτά ... υπήρχαν

Ενα μεσημεράκι, δεκαετία του '80 [ σκέτο gps ειμαι ] ο παλιόφιλος ειπε να πάμε το βράδι στα μπουζούκια. Ακολουθεί ο διάλογος :
- Ελα ρε θα πάμε απόψε στο [χψδκλφθ] ;
- Τι είν' αυτό ; πονάει ;
- Μπουζούκια ρε, ωραία, θα δεις, δεν το ξέρεις ;
- Οχι. Τι να ξέρω ρε, εγω δεν ξέρω απο αυτά δε γίνεται ρε συ,
 εχω 5 χιλιάδες δραχμές, και κατι ψιλά, απο αυτά οι 4 χιλιάδες ειναι για τη ΔΕΗ, έχουμε 9 του μήνα, πληρώνομαι στις 15, δεν εχω λεφτά.
{Τότε βγάζαμε και 10 μέρες με ενα-ενάμισι χιλιάρικο, δηλαδή σημερινά 4,5 ευρω }

- Ελα ρε κερνάω εγω ρε Τζόνι. Μην ανησυχείς.
- Τι κερνάς ωρε; Μπουζούκια ; Ξέρεις πόσο κάνουν ;
- Μη σε νοιάζει ρε, αντε ελα, ραντεβού στο Γαλάτσι στις 22.50'
- Ρε δουλεύω αύριο, στις 9.00' ωχ, γαμώτο. Δε θα ξυπνάω ρε.
- Ελα ρεεε, άντε δεν εχεις ανάγκη άντε πάμε, σου εχω ωραία πράματα.
- Τι ωραία πράματα ;
- Θα δείς. Ελα και θα τα πούμε.
- Ρε δεν εχω λεφτά λέμε, πού στο καλό θα με πάς ;
- Στο [χψδκλφθ] εκει που ειναι το μωρό μου.
- Τι μωρό ρε μλκ ; Δε γαμ... ; Πωπω πάει θα μου κόψουνε το ρεύμα. Δεν έρχεσαι συ Παγκράτι για ενα καφέ ; Κερνάω.
- Ρε σου είπα κερνάω εγω, ξεκόλλα, μη σκάς.
- Καλάααα.... οκ αντε για χάρη σου ... μόνο να μου λες γιατι δεν εχω ιδέα απο νυχτοπερπάτημα, οκ ;
- Μή σκας ρε, όλα εντάξει, να πάμε με το αμάξι σου μόνο αν θες γιατι εχω για σέρβις το δικό μου.
- ... καλά εντάξει, στις 11.00' τα λέμε.  
( ας βάλω τη βενζίνα αφου θα κεράσει, μην ειμαι γάϊδαρος,  δε μπαστοδιάλο ας πάω, δε φαμιέται ; αφου είπε κερνάει, μπάκουρας εργένης ήμουν, γκομενάκι δεν παίζει, βαριέμαι, ας πάω και να δούμε τι θα γίνει )

Φτάνουμε στο εν λόγω τραγουδιάρικο μαγαζί και κατεβαίνει ο φιλαράκος να πάει να δει μεσα κάτι ... ετσι ειπε. Εγω έπρεπε να παρκάρω, και τσούπ ! ζυγώνει ενα παληκάρι, μ ' λέει να σας παρκάρω το αμάξι, λέω "οχι ευχαριστώ" και ψάχνω να βρω να το αφήσω.
Πουθενά δεν ειχε ελεύθερη θέση αφου ακόμα και στα πεζοδρόμια ηταν παρκαρισμένες Μερσεντές και BMW. Γυρίζω αναγκαστικά στο πάρκινγκ, πάω να το βάλω, πάλι αυτός, του λέω ΟΧΙ και το παρκάρω κάπου μέσα το φτωχό μου Τογιότα.
( Ηξερα οτι οι τύποι αυτοί βγάζουν πουρμπουάρ απο 300 μεχρι 1.000 δρχ μόνο και μόνο επειδη σου παρκάρουν το αμάξι, δεν περίσσευε να δώσω )
Κλειδώνω και πάω μεσα, ( ζήτησε ο τύπος να αφήσω το κλειδί μήπως χρειαστεί μετακίνηση) βρίσκω με τα πολλά το τραπέζι του φίλου, πάω, κάθομαι, ενω μια αοιδός λέει ενα τραγούδι αλα koulpa - ποναεικαρδιαμουσκιζωταλεφτάμου - και μετά απο λίγο σκάει ενα εξαίσιο μπαλέτο που παραλίγο να με κάνει να αλλάξω γνώμη για τα καψουροσκυλομάγαζα. Ειδικά μία χορεύτρια με έκανε να μείνω χαζός, πανέμορφη. Εμαθα μετά πως ηταν Αγγλίδα.

Τι λέγαμε ; Α, ναι, καθόμαστε, βλέπω πάνω στο τραπέζι δυό μπουκάλες ουίσκι.
- Πόσο κάνει ρε συ αυτό ; [ρωτάω το φίλο]
- Δεν ξέρω, μάλλον κανα 5.000 δρχ [ταμπλάς  ο Τζόν]
- Ρεεε, ... κανόνισε ! [του λέω]
- Μην ανησυχείς ρεεεε :) [τωρα εγω γιατι ανησυχώ; σαν βιασμός που πρέπει να απολαύσω δείχνει]

Μετά απο λίγη ωρα βγαίνει μια άλλη αοιδός  να πει κατι άσματα - τισουκανακαικλαίςμωρόμουδεμουλές - ντυμένη στα μαύρα. Ο φιλαράκος μου εχει μείνει αποσβολωμένος  σαν άγαλμα, αφου ειπα οτι αν ειχε περιστέρια πάνω, θα τον είχανε χέσει στα σίγουρα.

Εκανε ίσαμε μιά ώρα να μου μιλήσει και το πρώτο που είπε ήταν :
- Το είδες το μωρό μου ;
- Ποιό  μωρό ; τη χορεύτρια ;
- Ποιά χορεύτρια ; όχι, την τραγουδίστρια.
- Σύνελθε, η τραγουδίστρια ειναι πάνω απο 40, δεν ειναι μωρό, εσυ εισαι 26 σύνελθε.
- ...
Την επόμενη δόση που ξαναβγήκε το 'μωρό' του φίλου μου, εγω δεν κοίταζα καν. Ειχα στρίψει αλλού και χάζευα. Ο φίλος θεώρησε πρέπον να ανοίξει μιά κούτα σαμπάνιες προς τιμήν της τραγουδίστριας και το έκανε. Τότε, ειχε 10.000 δρχ αν θυμάμαι καλά η κάθε τέτοια κούτα. Και δως του και λελούδια, καμμια 15ριά πιατάκια γαρύφαλλα, 1.000 δρχ έκαστο  !

Εμένα να με έχουνε ζώσει τα φίδια και να μην ξέρω απο πού να φύγω και θα ειχα φύγει αλλα έλα που είχαμε πάει με  το αμάξι μου, πώς να τον άφηνα εκεί ;
Το αποκορύφωμα ηταν οτι άνοιξε κι άλλες δύο κούτες σαμπάνιες στην πίστα  για την αοιδό με τα μαύρα που νόμιζε αυτος οτι τον είχε ερωτευτεί τρελά. Καλά μυαλά !
Η παρέα άλλαξε κατα τις 3 το πρωί οταν ήρθαν κάτι τύποι με ανοιχτό πουκάμισο, χρυσαφικά απο μεσα, μες στην τρίχα. Ολοι επιχειρηματίες της Λαχαναγοράς. Πολύ χρήμα. Ενιωσα εντελώς βλάκας που δούλευα σε γραφείο σαν κομπιουτεράς και με  ενα μισθό που δεν αντέχει και πολλά έξοδα.
Κατα τις 4.30' του είπα οτι αν δεν πάω σπίτι για ενα μπάνιο και δυό ωρες ύπνο, θα με απολύσουν το πρωί κι εκείνος δέχτηκε να φύγουμε αφου πληρώσουμε. Οκ, είπα και δεν έβγαλα λεφτά, αφου ειχε πει οτι θα κερνούσε.

Ομως ... οχι μόνο δεν κέρασε, αλλα ζήτησε ολα μου τα λεφτά και 500 δρχ δανεικά απο πάνω !
Μα,του λέω ... εσυ δεν ειπες οτι θα κέρναγες ;
- Είπα, αλλα  ο λογαριασμός ειναι πολύ μεγάλος.  Καμμια 45.000 δρχ !
Εδω παθαίνω δεύτερο νταμπλά και του λεω οκ θα πλύνω πιάτα, φύγε εσυ.

Απ' οτι κατάλαβα απο τις φάτσες των Λαχαναγοραίων μάλλον είχε ζητήσει κι απο αυτούς δανεικά και πήρε ενα αγγούρι και δύο ντομάτες.
Τελος πάντων φεύγουμε και μετά απο μια βδομάδα μου επέστρεψε τις 500 δρχ. μόνο, που τον δάνεισα. Για τα υπόλοιπα δεν είπε λέξη.
Δε θυμάμαι τώρα, ίσως μετα απο καιρό να μου 'δωσε κάτι  ακόμα, αλλα ποτέ  όλα !

Κι απο πάνω, απο το ντουλαπάκι του αμαξιού ανακάλυψα οτι έλειπε η θήκη γυλαιών Ray-Ban όπου μεσα δεν ειχα τα RayBan αλλα τα γυαλιά μυωπίας που μου χρειάζονταν στην οδήγηση. Ο παρκαδόρος τα βούτηξε  νομίζοντας οτι μεσα ειχε RayBan. Kι αναγκάστηκα ετσι να φτιάξω νέα γυαλιά.
Αυτοι οι αλήτες βγάζαν και 3-4.000 τη βραδιά απο πουρμπουάρ και αν δεν τους έδινες σε έκλεβαν. Τι να πείς...
Στο μεταξύ δανείστηκα απο αλλού για να πληρώσω τη ΔΕΗ μου.
Πέρασαν πολλά  χρόνια και απο τότε τον εχω δει ουτε πέντε φορές συνολικά.
Και εδω και 10 χρόνια δεν τον εχω δει καθόλου.
Ουτε πιστεύω οτι κατάλαβε το μέγεθος της μαλακίας του ποτέ.
Οσα ειχε ξοδέψει στα μπουζούκια επι μια διετία, έφταναν για να αγοράσεις ενα σπίτι.
Εβγαζε τότε κάμποσα αυτός, αλλα τι να το κάνεις ; το σπίτι θα το πήρε η αοιδός.

Ο φιλαράκος ηταν ανίκανος να συζητήσει, οπουδήποτε αλλού εκτός απο τα μπουζούκια. Πάλευα κάθε φορά να βρούμε κάτι να πούμε. Ασχετος με τα πολιτικά, μονοδιάστατος και ρηχός σε πολλά, ανίκανος να συζητήσει οτιδήποτε, στεκόταν μουγκός κοιτώντας στο άπειρο. Δεν ηταν ετσι πιο παλιά. Εγω δεν ξαναπήγα μπουζούκια, οπότε δεν τον ξανάδα.

Εφυγα μακριά ...
H παραλιακή για μένα σήμαινε πάντα παραλία, βόλτα, αέρας, θάλασσα, φώς.
Δεν σήμαινε ποτέ χρωματιστά φώτα, μπουζούκια, χλιδή, μερσεντές, καψουροάσματα β' διαλογής και υπόκοσμος. Πλαστή ευτυχία, πλάνα φώτα, πόρνη νύχτα και χαμένες ψυχές, χαμένες μέρες.



( Στη φωτογραφία μετανοημένος Λαχαναγορίτης στην παραλία μετά απο 439 χυλόπιτες απο αοιδούς της νύχτας )

27 σχόλια:

  1. χαχαχαχα δε προσέχεις τις παρέες σου ρε παιδί μου.. πληρωσες κι έμαθες πάντως.. κέρδος είναι κι αυτό.. :) :)
    την καληνύχτα μου :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμ είδες ;
    Παθαίνεις και μαθαίνεις.
    Ακόμα ξύπνιος ;
    Δε πιστεύω να πήγαινες μπουζούκια παλιά και συνήθισες το ξενύχτι !
    Πάρε παράδειγμα Κούλπιε απο εμάς,που κοιμώμεθα νωρίς και ξυπνάμε φρέσκοι.
    Καληνύχταααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχα θα απαντήσω πρωτότυπα.. βγάλε τη σκούφια σου και βάρα μας.. :) :)
    καληνύχτα λέμε :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν τραγουδούσε στα μπουζούκια ο μέγιστος Αρειανός Αντύπας σου δίνω δίκιο. Ειδάλλως, ποια μπουζούκια; Διασκέδαση ανούσια. Κοινώς του κώλου.

    Την δεκαετία του '80 έπεσε πολύ χρήμα. Φρόντισε ο Αντρέας για αυτό. Και δεν εννοώ μόνο τα δανεικά. Πάρε τα πακέτα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και δες για τι χρήμα μιλάμε. Π.χ. στους αγρότες. Με χρυσά κουτάλια τρώγανε. Είναι οι ίδιοι που γκρινιάζουν για το κόψιμο των επιδομάτων. Είναι οι ίδιοι που κάποτε τα έσπαγαν στα μπουζούκια κι έξω από το μαγαζί επικρατούσε η εικόνα που περιγράφεις. Μερσέντες, μπέμπες και παρακαδόροι λαμόγια. Και μιλάμε για μια διασκέδαση του κώλου. Χαμένες μέρες, όπως εύστοχα γράφεις.

    Πας μπουζούκια, μαθαίνεται στην πιάτσα και το πουλί σου μεγαλώνει κατά δυο εκατοστά. Μόλις πεις ότι στα μπουζούκια πήγες με την μερσέντα κερδίζεις άλλους δυο πόντους. Αναφέρεις και τα έξοδα σε λουλούδια και μουκάλια και κερδίζεις μπόνους τρεις πόντους. Δύο και δύο, τέσσερα και τρία, εφτά. Το κέρδος σου είναι εφτά ολόκληρη πόντοι, μια έπαρση και μια μεγαλομανία. Μόλις, όμως, κατέβει το παντελόνι η αλήθεια λάμπει.

    Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο ή πράγματι ξυπνάμε, αλλά τις τελευταίες μέρες διακρίνω μια έξαρση στην αγανάκτισή μας. Φυσικά δεν εννοώ το πανηγύρι του Συντάγματος. Μακάρι να αλλάξουμε μυαλά και να μάθουμε να αγαπάμε. Τους φίλους μας, την γκόμενα, τη δουλειά μας, τη χώρα μας. Μακάρι να αφιέρωνουμε φαιά ουσία και χρόνο στο ίδιο μας το μέλλον. Ο καιρός γαρ εγγύς.

    Πάω κολυμβητήριο. Καλό μου μπάνιο και καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. koulpa :))
    Καλημερα !

    Κάνθαρε, αφου πω οτι στην Πλ.Συντάγματος πράγματι για πολλούς ειναι πανηγυράκι, θα πω οτι όσοι απο εμάς κάθονταν τα βράδια στις συνελεύσεις, δεν το ειδαν σαν πνηγυράκι. Κάτι άσχετοι μεσω φέησμπουκ έρχονταν και στέκονταν σαν το φίλο μου που περιγράφω στο κείμενο :) μη καταλαβαίνοντας και πολλά αλαλ σίγουρα συναισθανόμενοι οτι έκαμαν το καθήκον τους αφου υπάκουσαν στο κάλεσμα του ΦΒ !
    Ολε και εβίβες !

    Στη δεκαετία του '80 πράγματι άνθισε το σκυλάδικο αφου το τάϊζαν κυρίως αγρότες. Είμαι θυμωμένος με αυτη τη μαλακία.
    Ειμαι θυμωμένος ακόμα και με εκείνους τους αγρότες και λαχαναγορίτες που επιδείκνυαν τον πλούτο τους με μερσέντες και μπέμπες και μετά με τζιπ, με χρυσαφικά πάνω τους και μεγαλομανία.

    Η αγανάκτησή μας δεν ειναι μόνο απέναντι στον πολιτικό βίο, που φέρει μεγάλη ευθύνη, αλλα και απέναντι σε πολλούς συμπολίτες που κάποτε σαν νεόπλουτοι φέρονταν σαν τριτοκοσμικοί φύλαρχοι. Και χειρότερα.

    Α, και μη ξεχάσω, μια κι ασχολείσαι με αθλητικά, οτνα μια ομάδα [ποδοσφαίρου κυρίως] κέρδιζε κάτι,ενα πρωτάθλημα, κύπελλο, κάτι, πού πήγαιναν ;
    Ε ;
    ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ !
    Ετσι περνάει στον κόσμο οτι ειναι σχεδόν χρέος μας να πάμε μπουζούκια ως την καλύτερη διασκέδαση ! Ειναι ή δεν ειναι αυτό, πρόκληση και αλαζονεία ;

    Καλό μπάνιο αγαπητέ.
    Πάω να φτιάξω κατι μητρικές κάρτες, πφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ω!το... μαλάκα έκανε με δανεικά τον γκόμενο στην τραγουδιάρα!

    Ούτε ξαναπέρασες απ'εξω μετά απ'αυτό:))
    Εκείνη την εποχή οργίαζαν οι μπουζουκλερί!
    Λεφτά υπήρχαν και τα σκυλάδικα στο νησί ήταν 5-6και δούλευαν και καθημερινές.
    Τώρα 1και ζήτημα είναι αν δουλεύει ΠΣΚ!

    Πράγματι δίκιο έχει ο Κάνθαρος για να πουλήσουν "μούρη" χαλούσαν μύρια στα λέλουδα και τα πιάτα και ουσία μηδέν.

    Ήρθαμε σ'αυτή την κατάσταση ίσως να εκτιμήσουμε τις καθαρές αξίες της ζωής!


    Τα θαλασσινά μου φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Hθελα να ξαναπεράσω για να βρώ τον τύπο, τον παρκαδόρο, που μου βούτηξε τα γυαλιά μαζι με τη θήκη.
    Αλλα σκέφτηκα οτι θα φάω και ξύλο.
    Πράγματι δεν ξαναπάτησα.
    Θυμάμαι μια συνάδελφο παλιά, που κάθε τρείς και λίγο πήγαινε στα μπουζούκια. Κόρη γαιοκτήμονα με εισοδήματα και απο τα χωράφια.
    Κι αν δεν είχες διπλάσια λεφτά απο αυτην, δε σου μιλούσε καν.
    Κατάντια ...
    Εμαθε να κρίνει τον άντρα απο το χουβαρνταλίκι του, τα φράγκα και τον τσαμπουκά όλη της τη ζωή. Θεωρούσε μάγκες όσους πάνε μπουζούκια.
    Καλά, εγω ειμαι μαλάκας και δεν ειχα καταλάβει ;
    Οσο για το φίλο, αδιαφορώ παντελώς πώς ζεί, τι κάνει, ειμαισίγουρος οτι κάνει βλακίες, άλλες, αλλα πάλι βλακίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γίνομαι 198 σε δυόμισι μήνες :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λεφτά υπήρχαν;;;;;;;;;;

    Εσύ τα'φαγες δηλαδής! Το φιλαράκι σου, η τραγουδιάρα και το κλεφτρόνι παρκαδόρος με τα RayBan.

    Δεν πληρώνω ρεεεεεεεε!

    Βρήκα ποιοι τα έφαγαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι πάντως πολύ ωραία ιστορία.

    Λίγο πολύ πιστεύω όλοι έχουμε να πούμε κάποια παρόμοια εμπειρία...

    Τα μπουζόύκια είναι καλά, μόνο αν πας με την παρέα που θες εσύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Την ιδια εποχή στον καφενέ της παρεας συχνάζουν απο μερσεντε μέχρι ποδηλατο,το ποδήλατο (γκαρσόνι σε σκυλομαγαζο)λέει στην παρέα,ελάτε ρε στο μαγαζί,ετσι για την πλάκα,ο μερσεντε της παρεας(καλο παιδι,οχι νεόπλουτος και εφετζής)υπόσχεται οτι θα πάει το Σαββατο,και τη Δευτέρα,που ξαναβρεθήκαμε οι φίλοι,ρωτάει ο "ποδηλατο","γιατί,ρε δεν ήρθες;,"ήρθα ρε κι εφυγα,γιατί το πάρκινγκ ήταν γεμάτο τρακτέρ,πλατφόρμες και δισκοσβάρνες"!!:)))
    Οι πτωχοί αγρότες εκεινης της εποχής πηγαιναν σ'αυτά τα μαγαζιά κατευθείαν απ'το χωράφι,με το άχυρο στα μαλλιά:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "H παραλιακή για μένα σήμαινε πάντα παραλία, βόλτα, αέρας, θάλασσα, φώς.
    Δεν σήμαινε ποτέ χρωματιστά φώτα, μπουζούκια, χλιδή, μερσεντές, καψουροάσματα β' διαλογής και υπόκοσμος."
    ποσο δικιο εχεις..κλασικο δηλητηριο αλλα σωστος!! (το οτι δεκαετια 80 κυκλοφορουσες και εγω δεν ειχα γεννηθει δεν το σχολιαζω-εχω γινει καλος ανθρωπος πια!) και μιας και ειμαι κ τρελη, ειπα να σου διαφημισω το νεο μπλογκ μας για γκομενακια φινα, τπτ σημαντικο, για χαβαλε, απλα οσες κυριες σε διαβαζουν χρειαζονται τις υπεροχες συμβουλες μου..ΔΙΑΦΗΜΙΣΕ ΜΕ..ευχαριστω. <3 χαχαχαχαχαχα
    ελπιζω να εισαι τελεια και ακομα παλαβος..
    mad2luv (ω ναι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Tίποτα δεν ακούω για πρώτη φορά !
    ** είναι και η ηλικία βλέπεις**
    εσύ δεν "πρόσεχες" με ποιόν έκανες παρέα... αλλά πάνε τόσα χρόνια πιά!!

    και να σου πω... μεταξύ μας... χι χι χι !!! Αφού δεν ήξερες το σαβουρέ βίβρ, του καταστήματος, γιατί πήγες κόντρα? καλά να πάθεις και λίγα έχασες!!!!

    ολοι ξέρουμε που πηγαν τα "δάνεια" της ΕΟΚ, τότε..!
    Γι αυτό είπε ο χριστιανός "μαζί τα φάγαμε" και παρεξηγηθήκαμε με τον υπουργό!! ήξερε τι έλεγε, απλά δεν αποτελείωσε την φράση του!

    την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. την ίδια ακριβώς άποψη έχω κι εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχομαι μια καλη χαμογελαστη εβδομαδα με τα λιγοτερα προβληματα.Να εισαι καλα και καλο φθινοπωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωρα να απαντήσω στα σχόλια πια, ολη τη βδομάδα ήμουν γενικά στο τρέξιμο και δεν ήθελα να γράψω οτι ναι ναι, απλά για να γράψω κάτι.

    Μόλις διάβασα ΕΔΩ άρθρο σχετικό με το θέμα αυτης εδω της ανάρτησης. Ομως οταν κατι το γράφει ενας πιο διάσημος, όπως η Lifo, αυτο γίνεται πιο "σωστό".
    Ο απλός μπλόγκερ μένει στην αφάνεια ή εστω στην αναγνωσιμότητα του δικού του στενού κύκλου σχολιαστών/αναγνωστών.
    Είναι ενα μικρό παραπονάκι αυτό, το οτι απλοί μπλόγκερς μιλάνε σωστά, έγκαιρα και έγκυρα για θέματα που κατόπιν δημοσιεύονται αλλού απο άλλους, με άλλα λόγια μα στην ουσία μιλούν για το ίδιο θέμα.
    Είναι μιά δικαίωση του ελεύθερου blogging, απο απλούς πολίτες, απλούς ανθρώπους.
    Οποιος θέλει ας διαβάσει το άρθρο που δίνω στο λινκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λοιπον, θέλω να γράψω μερικά νέα πραγματάκια. Θέλω να βγούν απο μεσα μου. Αρκετά μούχλιασα.
    Απαντάω εδω και πάω να γράψω κάτι καινούργιο.

    @ Πέτρο ... αν αυτά που έφαγαν κάποιοι στα μπουζούκια, δίνονταν για το χρέος της χώρας, παίζει να σωζόμασταν και νωρίτερα.
    Να ξερες πόσο θέλω να πηγαίνω κάθε τρεις και λίγο να ρίχνω πέντε φάσκελα σε κάτι τέτοιους ...
    Οχι οτι ειμαι αναμάρτητος, αλλα τέτοια δεν έκανα, δνε ειμαι τόσο *μπιπ* :)

    @VAD το σχόλιό σου πάει για σκέτη αναφορά, ανάρτηση και κουβέντα. Αγνή αλήθεια. Ετσι ηταν τότε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Lena Mile !
    ω μαη γκωντ ! ιζ δατ γιου madluv ?
    Μα, ω μας γυρίζετε σε παλιές καλές εποχές του blogging, με ωραίες βραδιές,με ξενύχτια με χαβαλέ ατελείωτο και ξεσάλωμα με την καλή έννοια πάντα, γιατι ; καλό ειναι το ξεσάλωμα, να, απόψε θυμάμαι κάτι μεθύσια στη Θάσο και γίνοαμι χικκ εντελώς. Πωωω ...
    Δεν ειναι ρε παιδί μου η μόδα και λοιπα το στυλ μου αλλα τι να κάνω που σε χω αδυναμία :)
    Να σαι καλά !

    @ PiciFriki ε να που συμφωνούνε και μερικοί μαζι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σκρουτζάκο να σαι καλά αγαπητέ, καλό φθινόπωρο,μπηκε κιόλας Οκτώβρης.

    ΓλυκοΚερασο ... βρε κάνε το μικρότερο το ψευδονικ :)
    Κοίτα, δεν ήξερα, ρώταγα.
    Τι να κάνω, έμπλεξα με τέτοιο φίλο, ξέμπλεξα όμως ευτυχώς.
    Αυτός τωρα, τι λογαριασμό έκανε σύνολο στις μπουζουκλερί γ' διαλογής, δεν ξερω.
    Αλλα θα τον ρωτήσω και θα σου πώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πωωωω πραγματικα...απεχω 3 χρονια, και βλεπω οτι ελαχιστοι απο τους τοτε εχουν παραμεινει, και οτι εχει χαλασει ΚΑΙ αυτο το μεσο...πραγματικα περνουσαμε ωραιες στιγμες και αυτα τα 10-20 ατομα με τα οποια επικοινωνουσαμε τα νιωθαμε τοσο κοντα μας...χαχαχαχαχα...γερασαμεεεε τζοοοοοοναθααααν..χαχαχαχαχαχα...ελπιζω να σαι καλα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ηταν μιά μόδα το blogging, και σίγουρα περνούσαμε καλά, τότε.
    Πιστεύω όμως οτι θα ξαναγυρίσει και θα εχει φιλτραριστεί αρκετά και θα πάρει νέα μορφή.
    Τους περισσότερους ήταν σαν να τους ξέραμε και μερικούς τους ξέραμε κι απο κοντά αν και σήμερα ξέρω οτι ηταν πλασματική φιλία.
    Αυτο το μεσο εγω θα το στηρίξω όσο μπορώ, δεν εχω άλλωστε και πολλά άλλα, πχ φέησμπουκ που κατέστρεψε τις διαδικτυακές ισορροπίες με τη στήριξη των πανηλίθιων που μπήκαν εκει και καλά για να "βρουν παλιούς συμμαθητές" ... και κατέληξαν σαχλαμάρες ολκής.
    Ενας τύπος που μιλάμε διαδικτυακά λεει οτι "στο μπλογκ του... σκέφτεται" ... κι εγω αυτο κάνω στο μπλογκ, σκέφτομαι.
    Ειναι ενας χώρος δικός μου που τον μοιράζομαι με όσους εχουν καλή διάθεση. Οσοι δεν εχουν καλή διάθεση ας πα να πνιγούν.
    Βρήκα προβλήματα εδω, με ταύτισαν με τα κόμπλεξ τους τρεις τέσσερις τύποι και μου επιτέθηκαν, ετσι επειδη δεν ειχαν τι άλλο να κάνουν.
    Η μιζέρια και το ξεκατίνιασμα δεν ειναι σπορ της ειδικότητάς μου, δεν ειμαι εδω γι αυτο το λόγο, δεν ξερω να πω το λόγο που ειμαι εδω, απλά, είμαι εδω. Και χαίρομαι να e-βλέπω χαρούμενες φατσούλες γνωστές φωνές κι όμορφο λόγο.

    Ας παω να την πεσω, δε θα σηκώνομαι αύριο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Παρόμοιο άρθρο γράφτηκε και στην καθημερινη σήμερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Θα το ψάξω,αλλα για δώσε λνκ να δω μηπως δεν το βρω.
    Αν με εχουν αντιγράψει, θα γελάω.
    Ειδικά αυτη η απαράδεκτη φυλλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100051_16/10/2011_459667

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εδώ θα το βρείς

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100051_16/10/2011_459667

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σε ευχαριστώ πολύ, Κώστα.
    Πολύ καλό άρθρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

-πες οτι θες αλλα να σέβεσαι τους άλλους συνομιλητές-
Δεν συνηθίζω να απαντάω σε μη μπλόγκερς κρυμμένους πίσω απο σκέτο λογαριασμό google. Θα τα σβήνω.
Α, και είμαι υπευθυνος ΜΟΝΟ για οσα λεω... δεν ειμαι υπευθυνος για οσα καταλαβαινεις.
ΤΖΟΝ παπαρολόγος.

Tweet

Related Posts with Thumbnails

Do not clopy

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape