Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

Ταινιάρες

Forrest Gump -1994 -Robert Zemeckis 
The Big Lebowski - 1998 - Joel Koen 
Taxi Driver - 1976 - Martin Scosceze
The Godfather -1972, 1974- Francis Fors Coppola
Pulp Fiction - 1994- Quentin Tarantino
Blade Runner - 1982- Riddley Scott
Psycho -1960- Alfred Hitchkok
Back to the Future - 1989 - Robert Zemeckis
Rebel without a cause - 1955 - Nicholas Ray
The Terminator - 1984 - James Cameron

Για μένα το Forrest Gump ειναι κορυφαία ταινία ως σενάριο, σκηνοθεσία και ερμηνεία του Tom Hanks και του Gary Sinise. O Tom Hanks εχει αποδείξει οτι μπορεί να παίξει τα πάντα, απο κωμωδία μεχρι θρίλερ αλλα κυρίως να βγάλει απίστευτο γέλιο μεσα απο δραματικές καταστάσεις. Στον "Ναυαγό" έπαιξε ουσιαστικά μόνος του, στο Forrest Gump έπαιξε εναν τύπο που δεν θα πείραζε ουτε μύγα, να πετυχαίνει μεσα απο συγκυρίες και δυσκολίες και να επιβιώσει χάρη στο  φιλότιμό του μεχρι που έγινε πάμπλουτος χωρίς να εχει καταλάβει ακριβώς  πώς αλλα και με ενα παιδί, καρπό αγνού έρωτα απο την πλευρά του. Μια ιστορία απίστευτη και βαθιά ανθρώπινη.
Προσωπικά αυτές τις ταινίες τις βλέπω και ξαναβλέπω ευχάριστα, όλες με εξαιρετικό καστ και απο μαέστρους του σινεμά.
Είχαμε μιά κουβέντα τις προάλλες με φίλους περι σινεμά και είδα οτι οι γνώμες ειναι πολυ διαφορετικές ακόμα και μεταξύ ανθρώπων με τα ίδια γούστα πανω κατω  στις ταινίες.
Βρήκα άνθρωπο να εκτιμά κι αυτος τις ταινίες που μου αρέσουν και να διαφωνούμε ως προς το αν ο Nicolas Cage ειναι καλός ηθοποιός ή οχι και στο αν η Nicole Kidman θα μπορούσε να παίξει καλύτερα. 
Αλλος δεν πολυ γουστάρει τον Tarantino και δεν εχει δει πάνω απο 5 ταινίες γυρισμένες πριν το 1970. Κατα τα αλλα θεωρεί ηθοποιάρα την Susan Sarrandon -συμφωνώ- αλλα όχι και τόσο τον Tim Robbins.

16 σχόλια:

  1. Από τη λίστα τις ψηφίζω όλες εκτός από τον Ταραντίνο. Είναι ο Τζόρβας του κινηματογράφου.

    Υ.Γ. Ο Χίτσκοκ είναι υπερταράστιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχαχα ε όχι και Τζόρβας, καλός ειναι, διαφέρει απο τους άλλους.
    Ο Χίτσκοκ μάλλον ειναι ο Γκάλης του σινεμά.
    Ειδες ; μπορεί να συμφωνούμε σε όλα αλλα για μια περίπτωση να φάμ' τα μουστάκια μας :)
    Τζόρβα θεωρώ τον Κάμερον, αυτον που έκανε τον Τιτανικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω παλι θα ελεγα το Πρασινο Μιλι, το Φιλαδελφεια, Ο κυκλος των χαμενων ποιητων, Κραμερ εναντιον Κραμερ, Τιτανικος.
    Καλο απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νταξ, δεν είναι και τόσο κακός ο Κάμερον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mία που τα διάβασα και μια που δεν τα ξέρω. ακουστά τα έχω, δεν τα έχω δει.
    Αποψη έχω, όπως για όλα. Αλίμονο!
    τι να κάνουμε, δεν είμαστε όλοι σινεφίλ.
    Δεν μπορούσα ποτέ να συγκεντρωθώ να δω ταινία, όπως δεν συγκεντρώνομαι γενικώς. Ναι ξέρω να το κοιτάξω!

    Προς το παρόν, καλώς μαζευτήκαμε και καλό μας χειμώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Butterfly οντως η Φιλαδέλφεια φοβερη ταινία.
    Καλη σου μερα.

    Κάν8αρε, ειδες ; διαφωνάμε, χα :)

    Κερασοζουζούνιον πρέπει να χαλαρώνεις και να αφήνεσαι για να απολαύσεις ταινία. Ωραίο πράμα ειναι ο σινεμάς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τις ταινίες σου εκτός του terminator τις ψηφίζω :) αλλά προσθέτω το From Dusk Till Dawn του Ταραντινο κυρίως για τα μουσικά κομμάτια του. Έχασα το cd αλλά υπάρχει στο Youtube: Ψάξτε το όνομα της ταινίας σε αυτόν http://www.youtube.com/user/whitepollo#p/search

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα συμφωνήσω με την BUTTERFLY το Πράσσινο μίλι πιστεύω υπερέχει σε σενάριο μια ταινία που δεν την ξεχνάς.
    Και το Forrest Gump φοβερή ταινία
    Γενικά μ'αρέσουν οι κοινωνικές κάτι φαντασίας και ειδικά περιπέτειες τις αποφεύγω γιατί με κουράζουν!
    Και μια που δεν πρόκειται να ξεχάσω είναι και "Τα μαύρα φεγγάρια του Ερωτα" όπου βλέπεις ο έρωτας πως μεταμορφώνεται σε δυνάστης ζήλια τέλος μίσος και σκοτώνει το ταίρι του!
    Εχω τόσες στο μυαλό μου αλλά δεν συγκρατώ τίτλους δυστυχώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάποιες φορές ειδικά το χειμώνα μου αρέσει να βλέπω B/W ταινίες, ξέρεις κάτι με Spencer Tracy κλπ.
    Καλημέρα Γιάννη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Run Forest....RUN!!!

    Η αγαπημένη μου ταινία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. To θέλω ζωντανό παιδί μου να παίρνω μέρος. Αλλιώς αφαιρούμε λέω.
    Το θεατρικό καλύτερο, αλλά εκεί θέλω να μιλάω.

    Περιορίζομαι σε ζωντανούς ανθρώπους τριγύρω όπου μιλάμε και υπάρχει ενδιαφέρον.
    Το παιδεύω απο εχθές. Γιατί εγώ τόοοτε είχα δει τον Ταξιτζή? ποιός να ξέρει... οχι δεν έχω να πάω απο τότε σινεμά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α, εγω πήγα θέατρο σήμερα κιόλας !
    Δύο θέατρα, αμε !
    Και το μικρό και το μεγάλο αρχαίο θέατρο Επιδαύρου.
    Για λόγους υγείας δεν μπορούσα να παρακολουθήσω θέατρο. Ελπίζω στο μέλλον να μπορώ, άλλωστε χωρίς ελπίδα τι ειναι μια ζωή ;

    Χτες ειδα μια καινούργια ταινία Star Trek πολύ καλή. Αυτες οι επιστημονικής φαντασίας μου αρέσουν.

    Καλό βράδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Nτάστιν Χόφμαν-Το μεγάλο ανθρωπάκι,
    Αλ Πατσίνο-Σερπικο,
    Στηβ Μακ Κουήν-Μπούλιτ,
    αντε,μη συνεχίσω,θα σου γεμίσω το μπλογκι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο Ντάστιν Χόφμαν δεν με ξετρελαίνει, καλός ειναι απλά εμένα δεν μ αρέσει πολύ το στυλ ταινιών του.
    Για το ΣΕΡΠΙΚΟ έχεις δίκιο το ξέχασα.
    Καταπληκτική ταινία.
    Και ο Στηβ ΜακΚουίν μοναδικός.

    Αμα θυμηθείς κι άλλα, γράψ'τα αγαπητέ VAD.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα διαφωνήσω μόνο για την αξία του Tim Robbins.
    Θεωρώ υπέροχη ταινία (από τις ελάχιστες που δεν έχω κατεβάσει αλλά την αγόρασα για να την έχω σε τέλεια εικόνα και ήχο) το "Jacob's Ladder" όπου πρωταγωνιστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πράγματι, πού την θυμήθηκες αυτην την ταινία, ναι, καταπληκτική.
    Πάντως εγω προσωπικά, όποια ταινία παίζει ο Τιμ Ρόμπινς την βλέπω όντας σίγουρος οτι θα ειναι καλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

-πες οτι θες αλλα να σέβεσαι τους άλλους συνομιλητές-
Δεν συνηθίζω να απαντάω σε μη μπλόγκερς κρυμμένους πίσω απο σκέτο λογαριασμό google. Θα τα σβήνω.
Α, και είμαι υπευθυνος ΜΟΝΟ για οσα λεω... δεν ειμαι υπευθυνος για οσα καταλαβαινεις.
ΤΖΟΝ παπαρολόγος.

Tweet

Related Posts with Thumbnails

Do not clopy

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape