Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Tέτοια ώρα, τέτοια λόγια

Λες να πάς να δεις κανα μαγαζί, όχι και καλά να ψωνίσεις, αλλα να πάρεις μάτι ρε παιδί μου να δείς πόσο έχουν απογειωθει οι τιμές να κάνεις ενα κουμάντο τι θες, ρούχα, παπούτσια, φούτερ, μπας και κατι πάρεις να χεις, κάπου, κάποτε.
Και πας ο τζόνις σε ενα μώλλ ... άλλο πάλι και τούτο που μας βρήκε, γεμίσαμε μώλλια, το πάνω εκει στα ΒΠ το μεγάλο κόλπο-ντροπή, το Athens Fart, το άλλο το Metro mall, εδω τα καλά -και μεγάλα- μώλλια ναααα κατι μώλλζ λέμε θεόρατα.
Μα τι περιμένες να βρείς εκεί μέσα ; Περάστε κόσμε !
Πάω σε βιτρίνα παπουτσιών, απέναντι απ' το Folli Follie, βλέπω δυό αντρικά με μύτη κανονική για γωνίες, 285 € και 266 € ... ωραία πάμε στα γυναικεία μπας κι αλλάξουμε φύλο κάποτε, κι εκεί τα ίδια και μη χειρότερα, γόβα με κάτι μπλε στρας πάνω, προσφορά μιστοτιμής 305 € ! Τζονάκος ταμπλάς, ζαλλλάδα με πενήντα λλλού, πάμ' παρακάτω κατάστημα adidas.
Ο τύπος εκει ο αντιντάς δεν ειναι στα καλά του.  Κάτι τιμές λες και ψωνίζουν εκει ο Σουμάχερ, ο Φέντερερ, ο Μπούμπκα και ο Ζιντάν. Ασε ... μόνο αυτοί έχουν λεφτά για τέτοια. Παρακάτω έλεγε Prada κάτι τέτοιο, κάνει στροφή ο τζόνις και δρόμο για τον επάνω όροφο. Για κανα χάμπουργκερ και μπύρα.
Και να φώτα, και μπάλλες πολύχρωμες και γιορτινό στόλισμα και απ' έξω σε όλους τους γύρω δρόμους τα σκουπίδια να μυρίζουν σαν κόλαση και να κοντεύουν να φτάσουν πιο ψηλά απο δέντρο του καγκελοαβραμόπουλου τότε, αυτό που έπιασε φωτιά ντε. Του Ομέρ Πριόνη ήταν αυτό ; Καλά δε θα τα χαλάσουμε.
Πάω στον χαμπουργκερά του λέω δύο τσίζζζμπέργκερ ξέρεις με πργοφοργά αμέρικαν, με λέει με τι κρέας ; Τι κρεάς του λεω ... πεθαμένο δεν βάζετε ; Οχι λέει χοιρινό, βοδινό ή κοτόπουλο. Ρε τι τραβάνε και τα κοτόπουλα ... πόσο κάνουν του λέω, λέει 9 ευρώ και 40. Για κάτσε, αυτο σε δραχμούλες θα ηταν 3.200 δρχ. δηλαδή 1.600 δρχ το ένα ! Του λέω το μεγάλο μέγεθος ειναι ; Οχι το μικρό λέει. Καλά, πάρε ... εχε χάρη που μου άνοιξε την όρεξη πριν ο Πραντάς, ο Aντιντάς και ο Φολλιφολιάς απέναντι.
Και να φανταστείς οτι δεν πέρασα και απο τον Βονταφονιά.

Η επιστροφή για σπίτι ήταν μιά στολισμένη κατάθλιψη, φωτάκια εδω κι εκεί και σκουπίδια πιο δω και πιο κεί, απρόθυμος στολισμός ανάμεσα σε δυσωδίες και κλειστά μαγαζιά με πινακίδα "ενοκιάζεται" και υπο τους ήχους κερμάτων... ναι κι όμως άκουγα τα κέρματα να χτυπάνε μεσα σε χιλιάδες σπίτια. Ο κόσμος μετρά κέρματα.

Δυό μέρες μετά πήγα σε άλλο μώλλλλ ... θα τα γράψω αργότερα αυτά, τωρα βαριέμαι.

29 σχόλια:

  1. 9 και 40; Καλά τι είχαν μέσα λίθιο και χαλκό;

    Με τόσα λεφτά παίρνεις 1,5 κιλό κρέας και μισό κιλό φασόλια και ζεις 4 μέρες.

    Τέσπα. Άντε τυχερέ την έκανες την βόλτα σου.

    Τα σέβη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και μετά λένε γιατι ψωνιζουμε απο τους Κινέζους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aχ, δεν είναι για γέλια, αλλά έχω κατουρηθεί απο τα γέλια!

    Απο τι δέρμα είναι το πατούμενο ρώτησες? Μήπως ειναι πεόδερμα και γίνεται μπότα άμα το χαϊδέψεις? τότε συμφέρει!
    χα χα χα χα χα !!!

    Καλά να πάθεις. Μα που πας κι εσύ, χωρίς ένα αταράξ πριχού! Πιέ κάτι να μην ακούς να μην καταλαβαίνεις!!!

    Στο Μ'νιδ' που δεν είναι σικ, ο παππουτσάς, εργοστάσιο ολάκερο, χρυσές δουλειές κάνει με το 60 φθηνό για την βροχή αλλά δέρμα απο πάνω.... και 70-75, το δέρμα απο κάτ'. Στην ουρά, στεκόσαντε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aχ, δεν είναι για γέλια, αλλά έχω κατουρηθεί απο τα γέλια!

    Απο τι δέρμα είναι το πατούμενο ρώτησες? Μήπως ειναι πεόδερμα και γίνεται μπότα άμα το χαϊδέψεις? τότε συμφέρει!
    χα χα χα χα χα !!!

    Καλά να πάθεις. Μα που πας κι εσύ, χωρίς ένα αταράξ πριχού! Πιέ κάτι να μην ακούς να μην καταλαβαίνεις!!!

    Στο Μ'νιδ' που δεν είναι σικ, ο παππουτσάς, εργοστάσιο ολάκερο, χρυσές δουλειές κάνει με το 60 φθηνό για την βροχή αλλά δέρμα απο πάνω.... και 70-75, το δέρμα απο κάτ'. Στην ουρά, στεκόσαντε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tzonako... ξέρω για σοβαρά το έγραψες, αλλά με έπιασαν τα γέλια.

    (τα κλάματα μετά από επίσκεψη στα μωλς- μετά την χορηγία του δώρου Χριστουγέννων δηλαδή- με τα 400€ καθαρά, ούτε παπούτσια.....)

    Εύγε, μου ξύπνησες το αγοραστικό μου φρόνημα! ;-)

    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Bάσσια μόλις με ειπες σοβαρό που προκαλεί γέλιο. Πάω να αυτοψυχαναλυθώ :)
    Με χιούμορ μπορείς να πείς πολύ περισσότερα, και μάλιστα πετυχάινεις να κάνεις τον αναγνώστη να χαμογελάσει. Εχουμε ανάγκη απο χαμόγελο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αφού πήρες το μάτι σου, πήρες μετά και των ομματιών σου!! (που λέει κι η μάνα μου που 'ναι Κρητικιά) Αυτά τα μαγαζιά είναι για γερά νεύρα και για γερά βαλάντια, Tzonako μου! Πας για ψυχοθεραπεία και φεύγεις με κατάθλιψη! (Περιμένω με ανυπομονησία τις εντυπώσεις από το επόμενο από τα μώλλια, μόλις ξεβαρεθείς!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έβγαινες κέντρο να κάνεις την βόλτα σου που είχε και ωραία μέρα;
    Καλύτερα θα περνούσες και θα έτρωγες και κανένα μόρτικο πιτόγυρο ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Tzonako, κανένας δεν έχασε με το να είναι άντρας και να έχει χιούμορ. Ειδικά μέσα σε ένα Mall.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια φορά πήγα σε τέτοιο...μώλλι,που λες και συ(με πήγαν δηλαδή:)και δεν ξαναπάτησα,ακριβώς επειδή ειδα όσα καταγράφεις,τωρα δε που σφίξανε οι κώλοι(περί οικονομιας ο λόγος:)πιστευω οτι αυτές οι μορφές αγοράς θα περάσουν κρίση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε τέτοια μαγαζιά γίνεται χαμός απ΄εξω αλλά... κανείς δεν πατάει μέσα.
    Τυχαίο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εδώ στη Θεσσαλονίκη έχουμε ένα τέτοιο πράμα που δεν ονομάζεται Mall αλλά Μεντιτεράνεαν Κόσμος.
    Το τι κοσμοσυρροή γίνεται δεν περιγράφεται, κι αναρωτιέμαι, αν όλοι αυτοί ψωνίζουν, τόσο φτωχός είμαι εγώ; Και μιλάμε για μαγαζιά επώνυμα όχι οτι να 'ναι...
    Και που 'σαι; Καλά σου λένε, τσιζζζζμπέργκερ ρε;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καθομαι κάτω και κλάιω... εμ, τόγραψα δυο φορές να το εμπαιδώσεις, εμ μμμμμε ... πήδηξες και δεν μ' απάντησες!!!

    μπουουουου!! μπουουουουου,
    το ψωμοτύρι σου βρε θα φας στο τσαι/καφέ αύριο το απόγευμα...

    εγωωωωωωω, εγωωωωω πταίω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ ρε Τζόνυ δεν έχω πάει σε Μώλλλ αλλά αν είναι να μου πιάσουν τον κώλλ
    άσε προτιμώ να'ναι έγχρωμος τουλάχιστον ή αλλοδαπός.
    Μ'αρέσουν τα ψώνια όταν το πορτοφόλι είναι φούλ αν είναι άδειο ούτε να χαζέψω δεν θέλω!

    Που καταντήσαμε λέμε:((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι λες Γιάννη, 9,40 δύο Cheeseburgers;
    Καλύτερα να μετακομίσεις στην Αυστραλία παιδάκι μου.
    Κοίτα εδώ: mcdonalds.com.au

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μα δεν είσαι ευχαριστημένος με την ατμόσφαιρα, με τις οσμές από τους πολύχρωμους λόφους σκουπιδιών, και το ρομαντικό κουδούνισμα των κερμάτων πίσω από τις πόρτες; Ούτε ο Ντίκενς δε θα μπορούσε να φανταστεί ομορφότερη χριστουγεννιάτικη εικόνα. Είσαι αχάριστος. Αντί ευλογείς την μοίρα σου γκρινιάζεις.
    ΕΓΩ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΘΑ ΟΥΡΛΙΑΖΑ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΣΗΚΩΣΕΙ!!!!!
    Καλό βράδυ φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μα τι κανεις παιδι μου στα mall και συ; Συνηθιζω να ψωνιζω ωραιοτατο Πανεριδη, και μετα να πηγαινω στα mall να γελαω με τις τιμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γιατί γεμίσαμε mall στην Αθήνα; Το σκεφτόμουνα τις προάλλες...Μήπως μας τρέχουν τα λεφτά από τα μπατζάκια και δεν το χουμε πάρει χαμπάρει;

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κανθαρος, για βόλτα πήγα τι νόμιζες ;

    ASSOS τα 4/5 απ οσα έχουμε ειναι κινέζικα.

    Γλυκοκερασοζουζούνα χαίρομαι πολύ που γέλασες. Κι εγω οταν βρίσκω τρόπο να βγάζω με χιούμορ προς τα έξω, όσα βλέπω, νιώθω καλύτερα κι ακόμα καλύτερα οταν κάνω τους άλλους να αισθάνονται ευχάριστα.
    Α να σ' πώ, πού ειν' του Μινίδ' ;;;

    Ευάγγελε πήρα τα μάτια μου κι έφυγα ! οπως το λες χαχαχ, εντάξει θα ξαναπάω για βόλτα αλλα θα προσέχω, το γιατι, θα το δεις σε επόμενη ανάρτηση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Kitsosmitsos και εξω ειχα βγει βόλτα, ναι, ωραία μερα, και μετά ειπα να πάω και μέσα να δω.
    Εξω μύριζαν και τα σκουπίδια βλέπεις.

    apos ειπες σωστή κουβέντα ! Αντρας μεσα σε μώλλ ! Πωπω μαρτύριο :)

    VAD αυτα τα μεγαθήρια ειναι εντυπωσιακά και ισως γι αυτό τραβάνε κόσμο, μη νομίζεις οτι και όλοι ψωνίζουν. Για καφέ πάνε οι μισοί και βάλε.

    Κατερίνα εγω αντίθετα βλέπω γενιές πιτσιρικάδων να μεγαλώνουν μεσα σε μώλλς. Σίγουρα εχει μειωθεί ο κόσμος που πηγαίνει σε αυτά αλλα και πάλι πολύς ειναι ο κόσμος που πηγαίνει.

    ΑΘΛΙΟΙ εχω περάσει δεκάδες φορές απο το Μεντιτεράνιαν Μωλλ της Θεσσαλονίκης. Απ έξωμόνο λόγω έλλειψης χρόνου, ειναι και τεράστιο, θες μία μέρα για να το κάνεις βόλτα.
    Θα τονίζω το ζζζζζζ στο τσίζζζζμπεργκερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μωλλιάστηκες μου φαίνεται Τζονάκε και πήγαινε να κοιταχτείς. Σέρνονται κι αρρώστειες τέτοιες εποχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γεια σου Τζονάκο τι κάνεις? Μπορεί να αργώ αλλά πάντα σε θυμάμαι. Η όλη κατάσταση μας γυρίζει πίσω 30 χρόνια. Επειδή υπάρχει πολλή ασχήμια γύρω μας, προσπαθώ όσο μπορώ να ομορφαίνω το χώρο μου για να ξεφεύγει η σκέψη μου. Εύχομαι οι γιορτές να μην αφήσουν να σκληρύνει η ψυχή μας. Τα λέμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι τα θες κι εσύ τα μωλ!!! Πήγαινε σε κανένα πάρκο, σε κανένα καφέ, σε καμία παραλία να ηρεμήσεις!!! Δεν είμαστε για μωλ τώρα, μόνο για lol είμαστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ζουζούνα γράφτ'α δυό φορές να το εμπεδώσω :)
    Τελευταία δεν απαντάω αμέσως στα σχόλια @φίλων, δνε ξερω, μου εχει περάσει η διάθεση για άμεση κουβέντα, δε ξερω πώς να στο εξηγήσω αλλα το κάνω συχνά. Μην το πάρεις στραβά.

    Ζουζού, τα Μώλλ ειναι ο νέτος τρόπος εσωτερικού τουρισμού :) Δεν χάνεις και πολλά, μη νομίζεις. Αλλα θα χάσεις πολλά €€€ αν ψωνίσεις εκεί. Αν έχεις.
    Εγω ειτε εχω ειτε οχι, μια βόλτα την κάνω, αλλα απο μακριά :) χαχα

    mariana πόσο το 'χουνε εκει το cheeseburger ? Μακριά πέφτει βρε παιδάκι μου τα εισιτήρια να πάω και να'ρθω κιόλας πανάκριβα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ ωραία η ατμόσφαιρα μα φέτος δεν μπορώ να νιώσω πολύ γιορτινά, δε ξερω γιατι, ισως το όλο κλίμα της κρίσης φταίει.
    Παραλίγο να ουρλιάξω επίσης.

    princess πού ειναι ο Πανερίδης είπαμε ;

    Τουρίστρια πλέον δεν χωράει άλλα μώλλ η Αθήνα κι αυτά που υπάρχουν αμφιβάλλω πόσο θα δουλέψουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Swell μωλοαρρώστιες :)

    Ευα καλά ειμαι, εσυ τι κάνεις ;
    Οι Γιορτές κάνουν οτι μπορούν για να μας ομορφύνουν, εμείς όμως μπορούμε ;

    HP και σε πάρκο πήγα και βόλτα κι αφού τα έκανα όλα, ε, είπα να πάω και σε μώλλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εχει και συνέχεια η μωλοκατάσταση :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ωπ.. τι έκανα την προηγούμενη φορά; μόνο το μπόι μου έδειξα; δεν άφισα σχόλιο;.. :):)
    δε ξέρω.. εγώ δεν υπήρξα ποτέ καταναλωτης.. μονο φαγώσιμα.. αλλά πολλά.. τώρα τα έχω φέρει στα φυσιολογικά περίπου.. και τρώω έξω σε πολύ μεγάλη αναγκη.. κι άν έχω χρήματα βεβαίως.. σε μωλ.. δεν έχω πάει.. αλλά ούτε και σε κατάστημα γειτονικό.. μήπως τελικά δεν είχα κάτι να πω και δεν άφησα σχόλιο; :):)
    την καλησπέρα μου :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

-πες οτι θες αλλα να σέβεσαι τους άλλους συνομιλητές-
Δεν συνηθίζω να απαντάω σε μη μπλόγκερς κρυμμένους πίσω απο σκέτο λογαριασμό google. Θα τα σβήνω.
Α, και είμαι υπευθυνος ΜΟΝΟ για οσα λεω... δεν ειμαι υπευθυνος για οσα καταλαβαινεις.
ΤΖΟΝ παπαρολόγος.

Tweet

Related Posts with Thumbnails

Do not clopy

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape