Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

Ξεράδια

Mιαν απορία εχω, δεν μπορώ να βρώ απάντηση να τη λύσω,
Ο Γιώργος ήξερε τι παραλαμβάνει πριν τις Εκλογές, ή δεν ήξερε ;
Εμείς, ξέραμε αν ξέρει ή δεν ξέραμε ;
Αλλάζουμε έλεγε, ή βουλιάζουμε.
Αρα ήξερε οτι βουλιάζουμε. Ε ;
Και πάει να μας αλλάξει. Θα μας αλλάξει, αυτο το ξέρουμε ε ; Το ξέρουμε.
Αυτά που κάνει τώρα η Κυβέρνηση, θα τα έκανε ο χοντρός ;
Ηξερε οτι δεν θα τα κάνει γι αυτό και έφυγε ;
Εμείς, ξέραμε αν ξέρει η ξέραμε οτι δεν ξέρει τι του γίνεται ;
Ο Γιώργος, ήξερε αν ξέρει ο χοντρός,  ή δεν ήξερε πόσα ξέρει και πόσα ξέρουμε οτι ήξερε ;
Ε ;;;


.... όοοολο αυτό, μιά απορία.
Ναι. βάλε το όλο σε ενα πακέτο, μία απορία ειναι.

Edit :
O Προβόπουλος ... ο γνωστός ναι, είπε σε συνέντευξη οτι τους ενημέρωσε όλους πριν τις εκλογές πως το έλλειμμα πλησίαζε το 8%.
Λιγο μετά ειπε  πως ενημέρωσε τον Παπακωνσταντίνου 5 μέρες μετά τις εκλογές πως κατά τις δικές του εκτιμήσεις μέχρι τον Δεκέμβριο 2009 το έλλειμμα θα πάει στο 12%.

Αρα ήξεραν όλοι εστω και για το 8% που εχει μεγάλη διαφορά απο το 12%

40 σχόλια:

  1. Πολλές απορίες και δυστυχώς δεν είμαστε εμείς οι αρμόδιοι να τις απαντήσουμε...
    Παρ'όλα αυτά νομίζω ότι όλοι ήξεραν τα πάντα κι εμείς κοιμόμασταν τον ύπνο του δικαίου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια ειναι η απορία :
    Αυτοί ηξεραν κι εμείς δεν ξέραμε ;
    Αλλα ποιοί ήξεραν και πόσοι και πόσα ;
    Πράγματι πολλοί απο εμάς κοιμόμαστε ακόμα, σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Κώστας γνώριζε διότι τον είχαν κράξει οι Ευρωπαίοι αλλά και διάφοροι Υπουργοί.

    Ο Γιώργος όχι απόλυτα, διότι δεν είχε πρόσβαση στα πραγματικά στοιχεία.
    Το "αλλάζουμε ή βουλιάζουμε" είχε περισσότερη σχέση με την γενική κατάσταση της πτώσης των αξιών και της διαφθοράς, που στην ουσία ρημάζει τα οικονομικά της χώρας.

    Οι πολίτες γνώριζαν την δική τους δεινή κατάσταση σε σχέση με τα δάνεια που είχαν πάρει, αλλά πίστευαν ότι το κράτος έχει δική του Τράπεζα που κόβει χρήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και τώρα γνωρίζουν οι πολίτες αλλά κάνουν τις πάπιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Καραμανλής πιστεύω ότι γνώριζε.
    Ο Παπανδρέου ότι υποψιαζόταν.
    Οι λοιποί ήλπιζαν.
    Και εμείς μόλις ξυπνήσαμε.

    Καλησπέρα Γιάννη
    και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΗΕΡΑΔΙΑ! Όπως τα λες. Κι ο ένας τα ήξερε κι ο άλλος. Απλά μας πέταξαν μια...λίμνη με λεφτά ("Η χώρα έχει λεγτά/σε 100 μέρες θα λυθεί το θέμα) αλλά μείναμε ΠΑΛΙ εμείς να κάνουμε τις πάπιες! Μήπως να αλλάξουν οι ρόλοι και να γίνουμε πλέον οι κυνηγοί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν θέλω να κατηγορήσω κανέναν οτι ήξερε και δεν έλεγε ή εν πάσεο περιπτώσει μας εξαπάτησε, απορώ όμως και αυτη η απορία εχει μείνει απο τον περασμένο Σεπτέμβρη που πρώτη φορά αναρωτήθηκα φωναχτά :
    Ποιοί ξέρουν ;
    Πόσα ξέρουν ;
    Εμείς τι θα μάθουμε ;
    Ποιοί δεν ξέρουν ;
    Δεν δικαιούμαστε να ξέρουμε το μέλλον μας ; Δηλαδη ενα ορατό καλό μέλλον κάποτε εστω ;

    Κι εδω θα γεννηθεί μια νεα απορία : Πόσα ακόμα ξέρουν και δεν ξέρουμε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν ξέρω αν μπορώ να σου λύσω την απορία σου, αλλά σου δίνω τα νούμερα.

    Η Ελλάδα παίρνει €110 Δις για τις τρέχουσες ανάγκες και όχι για να αρχίσει να ξεχρεώνει τα €300 Δις.

    Τα €110 πρέπει να ξεχρεωθούν πριν τα €300.

    Πρέπει να σταματήσει να γεννάει ετήσια ελλείματα στον προϋπολογισμό της.

    Να δώσει πίσω τα €110 συν τους τόκους και μετά να ξεχρεώσει τα €300.

    Γολγοθάς όπως και να το δεις, καταχρεωμένη χώρα όπως και τα νοικοκυριά της.

    Κάποια στιγμή θα κάνει στάση πληρωμών ή θα διαπραγματευθεί το χρέος με τα €300.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λοιπόν Τζονάκο μου εγώ πιστεύω ότι ο μεν Κωστάκης υποψιαζόταν ότι βουλιάζουμε από τα μισόλογα των "υπουργών" του (δεν ήξερε ακριβώς, γιατί δεν ενδιαφερόταν να μάθει, ασχολούμενος με τα ηλεκτρονικά παιχνιδάκια του), ο δε ΓΑΠ υποψιαζόταν μεν ότι η κατάσταση δεν ήταν καλή, αλλά, κατά τη γνώμη μου, δεν φανταζόταν και το μέγεθος της καταστροφής. Εμείς δε, απλώς μας ήρθε ταμπλάς, από τον οποίο ακόμα να συνέλθουμε. Σήμερα άκουγα, για ακόμα μια φορά, τα νέα μέτρα από το ραδιόφωνο του αυτοκινήτου, καθώς γυρνούσα από το Δικαστήριο και είχα ψιλοφρικάρει. Αντί δε να δώσω στην υπάλληλο των διοδίων της Αττικής οδού το epass για να μου το ανανεώσει, έδωσα το κινητό μου. Χα χα χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έλιωσα στο γέλιο με τον τίτλο...αφού διάβασα το κείμενο όμως!

    Άκου να σου πω τι έχει γίνει...

    Ο Χοντρούλης προφανώς ήξερε γι' αυτό και τώρα κάνει ότι δεν ξέρει τίποτα! Ο Γιωργάκης ήξερε αλλά όχι όσα έπρεπε να ξέρει γι' αυτό και τώρα σκέφτεται ότι έπρεπε να μάθει αυτά που δεν ήξερε γιατί αν τα ήξερε όλα θα ηταν διακοπές με τον Χοντρούλη!

    Και οι δύο ξέρουν ότι εμείς ξέρουμε παραπάνω απ'όσα πρέπει να ξέρουμε (θεωρητικά) αλλά για κάποιον λόγο, που μόνο εμείς ξέρουμε, δεν κάνουμε τίποτα!

    Αυτό που οοοοολοι ξέρουμε είναι ότι αν πολλά χρόνια πριν κάναμε αυτό που ξέραμε ότι πρέπει, γιατί ξέραμε αυτό που έρχεται, δεν θα είμασταν εδω που ξέρουμε όλοι!

    Πιστεύω να σε κάλυψα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. info press εσυ φαίνεσαι οτι πράγματι ΞΕΡΕΙΣ !
    Αναρωτιέμαι ομως αν και πόσο εισαι αισιόδοξη. Ενας μπάρμπας μου έλεγε οτι ο αισιόδοξος ειναι πάντα αυτος που ξέρει όλα οσα του αφείλουν να ξέρει. Λες ;

    Καλό θα ηταν να μην είμαστε αφελείς ή να μην ζούμε στην πλάνη μας επειδη ετσι μας βόλεψε.
    Ξέρεις, πολλές γνωστές μου γυναίκες κυρίως αλλα και 1-2 άντρες,μου έλεγαν στα χρόνια της ΝουΔούλας οτι δεν θέλουν να σκάνε με κακές ειδήσεις αλλα να κάθονται να βλέπουν Αννίτα Πάνια !
    Και απέφευγαν κάθε πολιτική συζήτηση.
    Δεν ηθελαν να σκάνε, δεν ηθελαν να ξέρουν, οκ ν'α τα τα αποτελέσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πριν ασχοληθώ με το αν με κάλυψε η Ούρσουλα και πόσο :) πρέπει να πω στην Τσαούσα οτι εσχάτως διάφορα πτηνά κυκλοφορούν, πάπιες, κοράκια, κόκκορες, κότες, αθώες περιστέρες αππ αυτες που κουτσουλάνε, κι ειμαι ευτυχής που δεν βλέπω και πολλά παπαγαλάκια που τόσο μας έπρηξαν πριν κανα χρόνο και βάλε.
    Ολα τα πτηνά δηλώνουν οτι δεν ξέρουν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βάσσια οταν εχει κάποιος την ευθύνη διακυβέρνησης μιας χώρας, και διαχείρισης αν θες πες το, και γνωρίζει, οφείλει να κάνει οσα πρέπει γιατι γι αυτο τον έβαλαν εκει πάνω όσοι τον ψήφισαν.
    Προσωπικα΄πιστεύω οτι και ο Τζώρτζ και ο μπούλης και αρκετοί απο τα επιτελεία τους γνώριζαν ακριβώς τι συνέβαινε, με σχετικά μικρή απόκλιση.
    Κι εμείς μέσα μας δεν το 'μολογούσαμε αλλα ξέραμε. Νούμερα οχι δεν ξέραμε, αλλα φαινόταν οτι το πράγμα δεν εχει πάτο.

    Gi Gaga Kouni Beli απορίαν έσχω πάνω σε αυτο που λες :
    "Πώς θα γίνουμε κυνηγοί ;"
    Με απεργίες ;
    - Χάνουμε μεροκάματα και μπορεί να φάμε και ξύλο.
    Με τι ;
    Οσο αφορά τους [b]μπλόγκερς προτείνω απο εδω δράση με δημοσιεύματα που θα απαιτούν να πάνε τα όποια λαμόγια φυλακή και να σταματήσει πλήρως η σπατάλη όπως αυτη της Βουλής και των βουλευτών και των παρατρεχάμενών τους.[/b]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γολγοθάς πράγματι info press !

    Μερόπη με εκανες και γέλασα :)
    Οκ και εγω πήγα να κλείσω την τηλεόραση με το τηλέφωνο αντι με το τηλεκοντρόλ. Δεν κλείνει ετσι, σίγουρα πράματα, το δοκίμασα.

    Το μόνο που θα προσθέσω σε οσα λες ειναι ποιός άραγε πίστευε πραγματικά οτι η κατάσταση ειναι αναστρέψιμη και θα έκανε τα σωστά βήματα γι αυτό.
    Να κατι πάλι που δεν ξέρω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ούρσουλα στο Χιούμορ έπρεπε να το εχω βάλει ή στο Black humour.
    Δεν ξερω γιατι γέλασες τόσο, αν και υποψιάζομαι οτι μόλις ειχες ξυπνήσει και δεν ειχες ολα σου τα συστήματα σε λειτουργία :))
    Αν ήθελε ο Τζόρτζ να πάει διακοπές θα πήγαινε χωρις να μπεί στον κόπο να να τις κερδίσει τις Εκλογές και τώρα να τρέχουμε. Σίγουρα θα βρέθηκε και προ κάποιων εκπλήξεων, δεν θα τα ηξερε ολα.
    εμείς που τωρα ξέρουμε περισσότερα απο πριν μένει να δούμε τι θα κάνουμε, θα τα δεχτούμε φυσικά αλλα στην πορεία ισως εχουμε αντιδράσεις και δεν μ αρέσει ο τρόπος -που δεν ξερω αλλα- που υποθέτω οτι θα ακολουθηθεί απο κάποιες μερίδες δυσασρεστημένων.
    Οχι οτι εγω δεν ειμαι δυσαρεστημένος αλλα δεν θα πάρω και τα ρόπαλα να σπάζω οτι βρω.

    Και πριν που ξέραμε τι θα ακολουθήσει -περίπου- τι μπορούσαμε να κάνουμε παραπάνω απο οσα κάναμε και τελικά βρεθήκαμε εδω ;

    Πάω για ενα καφέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι να πω τώρα. Ε μεις ξέραμε τι ήξερε η θειά μου η Ευρυδίκη όταν ήξερε ότι οι τηγανίτες θέλουν αλεύρι και οχι λάδι; Ας τα λουστούμε λοιπόν τώρα βουλιάζοντας ταυτόχρονα ή αλλάζοντας σε βρικόλακες.
    Εξαιρετικό το δαιδαλώδες ερώτημα.
    Καλό σου βράδυ αν δύσει ο ήλιος ή μήπως αντίστροφα; Με μπέρδεψες.
    ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νομιζω πως δεν εχει σημασια τι ηξεραν και τι ξερουμε. Πλεον ενα μονο πραγμα εχει σημασια: Κολυμπι ξερουμε; Γιατι ειναι το μονο που θα χρειαστουμε -και χωρις μπρατσακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο κουρασμένος μπούλης σίγουρα ήξερε γι' αυτό άφησε τον άλλον να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Τώρα κάνει τα μπανάκια του στη Ραφήνα για να ανακτήσει δυνάμεις.
    Ο Τζωρτζ μπορεί και να μην τα ήξερε όλα.
    Ξέρανε δεν ξέρανε, εγώ σηκώνω τα ξερά μου και φασκελώνω προς όλες τις κατευθύνσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δ.Ξ./Δ.Α. (δεν ξέρω/δεν απαντώ)
    Εμ, δεν ήξερες, δε ρώταγες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο άνθρωπος το λεγε ξεκάθαρα στα διαφημιστικά σποτ: "Πάμε..." απλά δεν το συμπλήρωσε για να χει σασπένς (... στο διάολο!). Τώρα ξέρουμε τι εννοούσε, προς τρελή "σεξουαλική" μας απόλαυση:).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σαφως και ο Καραμανλης ηξερε, αφου αυτος μαζι με τον Αλογοσκουφη τα "μεγειρευανε" κατα πως βολευε.

    Ο ΓΑΠ, χωρις να εχω την παραμικρη προθεση να τον δικαιολογησω, ειναι τοσο χαζος σε βαθμο που αληθεια πιστευω οτι ΔΕΝ ηξερε με ακριβεια τα παντα. Γνωριζε μοναχα οσα του ελεγαν και υποψιαζοταν -με το μυαλο και την αγαθοσυνη που διαθετει- τα υπολοιπα. Τα οποια ομως ηταν ψιχουλα μπροστα στα τρομακτικα νουμερα που προεκυψαν...
    Και τα οποια οταν βγηκαν στην φορα δεν ειχε την παραμικρη ιδεα του πως να τα χειριστει...


    Αλλα εχω την αισθηση οτι ολες αυτες οι συζητησεις... γινονται τζαμπα! Γιατι; Μα φυσικα επειδη το κακο εντοπιζεται και κοβεται απο την ριζα. Και η ριζα εδω ειναι τα λαμογια που τις τελευταιες δεκαετιες ρημαξαν τα ταμεια. Μια σωστη -απ' τις πολλες- προταση του Βγενοπουλου ηταν ακριβως αυτη: Ξεκαθαρισμα του πολιτικου σκηνικου, ποθεν εσχες απο την μεταπολιτευση μεχρι σημερα και οι αλητες Επιτελους να πληρωσουν. Κι αν δεν εχουν τα κλοπιμαια για να τα επιστρεψουν, να μπουν φυλακη. ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ παμε παρακατω. Αλλιως οποιαδηποτε κουβεντα επι του θεματος προσφερεται για λαϊκη καταναλωση.

    Εχει κανεις τα αρχιδια να προχωρησει στην αναφερθεισα καθαρση του πολιτικου σκηνικου;

    Μην κουραζεστε... Απαντω εγω: ΟΧΙ βεβαια!!

    Καληνυχτα φιλε μου, απο Αγκυρα, οπου βρισκομαι απο σημερα το πρωι και για ολη την τρεχουσα εβδομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έλα ρε Τζονάκο μου μην με ξενερώνεις!

    Η ερώτηση "Τι θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει ΠΑΡΑΠΑΝΩ;" προϋποθέτει μία κάποια δράση! Έκανε ποτέ κανείς τίποτα;

    Είχαμε αράξει χαλαροί και Light, τους βλέπαμε που τα έκαναν όλα πουτάνα και όλα καλά! Γιατί; Γιατί απλά τότε δεν είχαν τελειώσει όλα τα αποθέματα ώστε ν' αρχίσουν να τα παίρνουν από εμάς τόσο άμεσα και τόσο χοντρά...και παράλληλα τρώγαμε κι εμείς κάτι! Άλλος λίγο, άλλος πολύ, άλλος έτσι, άλλος αλλιώς...

    Εδώ ταιριάζει το "Ποιος πήρε το τυρί μου" του Spencer Johnson. Μικρό αλλά θαυματουργό! Τρώγαμε όλοι αβέρτα και τώρα που το τυρί τελείωσε ψάχνουμε δεξιά κι αριστερά να δούμε ποιος το έφαγε!

    Τώρα Τζονάκο μου που βρέθηκε τόση αντίδραση & τόση αγανάκτηση; Τέτοιος παλμός και τέτοια φωνή που ήταν όλα αυτά τα χρόνια;

    Αν είναι να δω τον κάθε κα***λη στον Κορυδαλλό, εγώ προτίθεμαι να πληρώσω κι άλλα τόσα! Εν ανάγκη θα κάνω και βίζιτες (αν και δεν πολυπερνάει η μπογιά μου πλέον)! Η δήμευση των περιουσιακών στοιχείων είναι πολύ soft δεν μου λέει τίποτα!

    Άϊ να χαθείς να χάνεσαι...με τάραξες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΟΛΟΙ ήξεραν (έκλεβαν και δε θα 'ξεραν... εκτός απο εμάς που ίσως υποψιαζόμασταν αλλά και δε θέλαμε να το πιστέψουμε, καθως σε κάθε νέα κυβέρνηση στηρίζουμε τις ό,ποιες ελπίδες μας

    Το θέμα είναι τώρα, πως ΟΛΟΙ τους τρέμουνε την οργή του λαού, η οποία εύχομαι να μην οδηγήσει σε ακραίες καταστάσεις απελπισίας, γιατί τότε πάμε κατά διαόλου.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. όλοι ήξεραν!
    όλοι ξέραμε!
    .. αλλά κανένας δεν ήθελε να πάρει την ευθύνη να βρει μια λύση!

    ξεράδια "μας"!!!
    τώρα αρχίζουν τα δύσκολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι ψάχνεις να βρείς τώρα ποιός,πότε,τι ??
    Η ουσία είναι τώρα μάθαμε και'μεις ότι μας εξαπάτησαν για άλλη μια φορά πάτησαν επάνω μας και πέρασαν μέτρα που μόνο εμείς πληρώνουμε και αυτοί θα βγούν πάλι αλώβητοι να συνεχίσουν την εξαπάτηση.

    Τα ξερά μας τα ξεράδια μάθαμε τουλάχιστον να μη ξανακάνουμε τα ίδια??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. για τον ΜπαρμπαΓιώργο σου...


    http://environmentfood.blogspot.com/2010/05/blog-post_04.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. BREAKING NEWS


    http://environmentfood.blogspot.com/2010/05/4102009.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ας σχολιάσουμε λιγο τα σχόλιά σας αγαπητοί @φίλοι.

    CHRISTOBAL
    κάποιος μου ειχε πει οτι ολα ειναι απλά, αλλα εμείς οι άνθρωποι τα κάνουμε πολύπλοκα.
    Οκ δεν διαφωνώ αλλα δεν μου αρέσιε η απλούστευση γιατι οδηγεί συχνά σε ρηχό αποτέλεσμα.
    Ειναι σίγουρο οτι θα αλλάξουμε, ελπίζω οχι βουλιάζοντας ή δεν θα βουλιάξουμε πριν αλλάξουμε.
    Η ιστορία θα δείξει.

    Princess
    Απο κολύμπι άλλο τίποτα.
    Εχω οικογενειακώς χιλιάδες ευρω απώλεια ετησίως και απόψε έμαθα κι άλλη μια απώλεια εισοδήματος μου.
    Πιάνω δεύτερη δουλειά απο βδομάδα, δε βγαίνει αλλιώς.

    Μαργαρίτα Πάσχου
    εγω πιστεύω οτι μπορεί και να του τα ειχε πει προσωπικά ο μπούλης τα πράγματα στον Τζόρτζ.
    Αλλα ισως δεν γνώριζε ουτε αυτός τα πραγματικά νούμερα.

    Ενεσούλα :)
    Ποιον να ρωτήσω ;
    εμένα ρώτησα, και μου απάντησα "δεν ξερω αν ξέρω αρκετά"

    Πικο .... !
    φιλε μου αυτο το "Πάμε ..." κι εμένα δεν μ άρεσε, ετσι λιγο με το ζόρι το βγαζε ο Τζόρτζιο.
    Ενα πράμα σαν ... πάμε κι ας εχει φουρτούνα, τον καπετάνιο θα κάνω και βλέπουμε.
    Σημερα υποσχέθηκαν χειροπιαστά αποτελέσματα ως τον Σεπτέμβριο αλλα βλέπω οτι το μόνο χειροπιαστό θα ειναι μια άδεια παλάμη απο χρήμα. Αυτο νιώθει ο κόσμος πιο άμεσα.
    Η ιστορία θα δείξει αν ηταν καλός καπετάνιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΜΙΚΕ
    σωστό, τα μαγειρέματα τα ξέρανε δεν μπορεί να μην ηξεραν τι αποτέλεσμα θα εχουμε.
    Και τι ειρωνία ε ;
    Εξελέγησαν το 2004 με 2 συνθήματα :
    Το ενα την περίφημη 'επανίδρυση' κράτους.
    Το άλλο οτι ο βρώμικο πασοκ μαγείρευε τα οικονμικά και μας αυτοκατήγγειλαν στην ΕΕ.
    Και πάλι ομως μαγείρεμα έπεσε, άρα ;
    Αν το πάμε και λιγο πίσω, αυτος που πολλά ήξερε και προέβλεπε ηταν ο Σημίτης, ενας πετυχημένος μεν, αμφιλεγόμενος δε, πρωθυπουργός με σημεία στα οποία υστέρησαν οι κυβερνήσεις του.

    Οσο για το καθάρισμα στον πολιτικό χώρο συμφωνώ απόλυτα και επαυξάνω.
    Ελπίζω να μπει χέρι και καθάρισμα καλό, θα δείξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ούουουρσουλα
    Μη λες 'δε θέλω ου'
    Ξέρεις, εχω τόσα να πώ πανω σε αυτα που λες που με πιάνεις στην πιο αδύναμη φάση μου σοτ blogging δηλαδη εκει που για να ποω οσα εχω να πω πάνω σε σχόλιο κάποιου, πρέπει να γράφω σεντόνια.
    Στα γρήγορα λοιπόν, α το "ποιος πήρε το τυρί μου" το εχω διαβάσει, δώρο απο φίλη.
    Τι λέγαμε, α ναι, μα αωφού φωνάζαμε, απεργούσαμε, γράφαμε στα μπλογκς, ψηφίζαμε και λευκό, αυτα δεν κάναμε ;
    Ε ;
    Οχι αρκετά ;
    Ε αυτά μας δίνει η δημοκρατία μας δικαίωμα να κάνουμε, ειμαι κατά της βίας και δε συμφωνώ με άλλες "επαναστατικές" μεθόδους. τι θες τωρα να βγει ο κόσμος στους δρόμους και ν' αρχίσει να σκοτώνει ο ενας τον άλλον ;;;
    Ο πολιτικός κόσμος αποτελείται σε ενα ποσοστό της τάξης του 75% απο νομικούς.
    Καταλαβαίνεις λοιπόν οτι εχουν φτιάξει ενα σύστημα ασφαλείας τέτοιο που τη γλυτώνουν πάντα.
    Και θα κυνηγήσει κάποιους ο γιώργος αλαλ πόσοι θα πάνε μεσα και θα δημευθεί η περιουσία τους ;

    Μη μου ταράζεσαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΓΛΆΡΕΝΙΑ
    Πιστεύω οτι μέσες-ακρες όλοι ήξεραν εστω κατα προσέγγιση πολλοί απο αυτούς.
    Εμείς είμαστε που δε θέλαμε να ξέρουμε ή ισως το να ξέρουμε λεπτομέρειες θα τάραζε τη ζωούλα μας.
    Θα μου πεις αυτη τη ζωούλα έχουμε, μια και μοναδική. Ναι, συμφωνώ.
    Νόμιζα οτι σε αυτη τη ζωή δεν ξέραμε το τέλος μας, να που πολλά άλλα ειναι που δεν ξέρουμε.
    Πολλά φιλιά.

    Kat.
    Πήρε την ευθύνη ο γιώργος να κάνει τα δύσκολα και να βρεθούν λύσεις.
    Οι λύσεις είμαστε εμείς.
    Πάλι.
    Ως πότε ... δεν ξερω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ταχυδρόμε ετσι μου λεγε η γιαγιά μου, ξεράδια ξέρω !

    zoyzoy
    μη συγχίζεσαι κι άλλο :)
    Το οτι μας εξαπατούσαν το ξέραμε, αυτο σίγουρα το ξέραμε.
    Κυβερνήσεις, Τράπεζες, εργοδότες, πολιτικοί, λαμόγιοι, διάφοροι μας εξαπατούσαν.
    Ειναι το μόνο που ξέραμε καλά και ελπίζω να το μάθαμε οριστικά και να μην αφήσουμε να ξαναγίνει.

    Γιάννη Ζαμπετάκη
    εχεις χιούμορ, το παραδέχομαι.
    διαφωνούμε σε μερικά αλλα σεβαστή του καθενός ή άλλη άποψη.
    Καλο σου βράδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Έν είδαμε ... ότι ουδέν οίδαμε !!!
    και τώρα πληρώνουμε για να μάθουμε ...
    ακριβώς όπως και στην τράπουλα !!!
    Το σίγουρο είναι πως τραβήξαμε λάθος χαρτί ...
    Άντε να δούμε πότε θα ξυπνήσουμε ...
    Καλό βράδυ κι όνειρά μας γλυκά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μια ζωή λάθος χαρτιά τραβάμε ...
    Μερικά σωστά, ελάχιστα τέλεια, αλλα πολλά λάθος.
    Ας δούμε τι χαρτί θα αποδειχτεί τωρα οτι πήραμε.
    Καλο βραδι Side21

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. πρέπει βέβαια να βρω και ένα λινκ για να γίνω πιστευτός:
    ο ΓΑΠ συνάντησε τον Δομινικ Στράους Καν πρώτη φορά τον Νοέμβριο 2009

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Α, ουτε και αυτον τον ήξερε πριν ;
    Τι ξέραμε, τι ξέρανε, τι ξέρουμε, τι ξέρουν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. μπορεί να μην έγινα κατανοητός: πριν εκφράσει οτιδηποτε περί ΔΝΤ είχε κάνει συνάντηση μαζί του, "απόδειξη" ότι κι αν δεν ήξερε όταν έβλεπε τον Προβόπουλο προεκλογικά, αμέσως μετά έμαθε
    σε εμάς ξεκίνησε να τα ξεφουρνίζει 2/2, μετά 3/3, μετά 25/3, μετά 23/4, μετά 2/5
    μπορεί και σε λίγο να πει κι άλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Σωστό.
    Εχει ηδη αφεθεί παραθυράκι οτι μπορεί λεει να μπουν κι άλλα 'μετρα' ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Απορίες αναπάντητες
    Ήξεραν, ήξερε, ξέραμε, τι ξέραμε, πόσο ξέραμε, ξεράδια ξέραμε!!
    χαχαχαχα!!
    Μιλάμε για τρέλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

-πες οτι θες αλλα να σέβεσαι τους άλλους συνομιλητές-
Δεν συνηθίζω να απαντάω σε μη μπλόγκερς κρυμμένους πίσω απο σκέτο λογαριασμό google. Θα τα σβήνω.
Α, και είμαι υπευθυνος ΜΟΝΟ για οσα λεω... δεν ειμαι υπευθυνος για οσα καταλαβαινεις.
ΤΖΟΝ παπαρολόγος.

Tweet

Related Posts with Thumbnails

Do not clopy

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape