Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2007

Τρία ΔΕΝ και μία πρόκριση.

Τα τρία ΔΕΝ του πρωθυπουργού προεκλογικά είναι τόσο σημαντικά που δεν θα περάσουν ποτέ απαρατήρητα. Σημειώνω μόνο οτι δεν πρόκειται για ΔΕΝ σκέτα, αλλα για ΔΕΝ ΘΑ.
ΔΕΝ που ερμηνεύονται τωρα αλλιώς, άλλα εννοούσαν λέει ! Σώωωωπα !
Δεν το 'χαμε υποψιαστεί !
Χθες είχαμε απεργία. Κατεβήκαμε στους δρόμους, χιλιάδες κόσμος.
Με έπιασε ενα σύγκρυο μπροστά στην πύλη του Πολυτεχνείου, σκεπτόμενος οτι όλοι αυτοί οι χιλιάδες άνθρωποι έχουν εξαπατηθεί και θα το ξαναπάθουν.
Κε Πρωθυπουργέ,
ΔΕΝ είσαι χοντρός
ΔΕΝ εισαι ψεύτης
ΔΕΝ μας δουλεύετε.
Πάρτε τα τρία ΔΕΝ μου και πιστέψτε με παρακαλώ, είμαι έντιμος.
Εσείς πήρατε την πρόκριση για τον επόμενο γύρο του Ψου-Λού με τρείς αρνήσεις, αυτο μας μαθαίνει οτι κι εμείς αρνητικά πρέπει να σκεπτόμαστε. Ευχαριστούμε για αυτή την σημαντική επισήμανση.
* Ψ-Λ = Ψέμα Λέμε

22 σχόλια:

  1. Καλημέρα Τζονάκο μας!!...ααααυτός είσαι!!έτσι χώνε παιδί μου χώνε!! τώρα επανήλθες...έγινες αυτός που συμπάθησα τόσο πολύ αρχικά..αυτό το πολύ γλυκό παιδί με το απίστευτο χιούμορ!!!μπράαααβο!!έτσι τους χρειάζεται να τους τα χώνει και κάποιος κάποτε!!Με αγάπη Ηλιαχτίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χικ χικ χικ

    σερνοντας μια καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχαχα Σκουλήκι εισαι εκτός θέματος !
    Εδω μιλάμε για τα τρία ΔΕΝ και όχι για τα τρία ΧΙΚ
    :)))

    Ηλιαχτίδα ετσι θα πάμε απο δω και πέρα, με χιούμορ καταγγελτικό και εορταστικό, μην ξεχνάμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα τρία προεκλογικά ΔΕΝ της κυβέρνησης έχουν μάλλον αντικατασταθέι μετεκλογικά με τρία ΝΑΙ:
    ΝΑΙ στη φιλοξενία των αλλοδαπών.
    ΝΑΙ στη φωτογράφηση των ωραίων διαδηλωτών και,
    ΝΑΙ είσαστε κόπανοι που μας πιστέψατε και μας ξανα-ψηφίσατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι να πεις...
    εγω παλι λεω,τοσος κοσμος απεργησε αλλα εκατσε σπιτι του και στην πορεια βγηκανε μονο λιγοι...ε,μετα τι να σου κανει και ο μπουλης?
    ο ελλην φιλε μου ειναι καλοπερασακιας ...ακομα και αν πειναει θα ακολουθησει το ''πηδα να χορτασεις''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΑ ΤΖΟΝΑΚΟ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΕΛΕΙ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ,ΠΟΛΛΑ ΘΑ,ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΜΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ,ΑΝ ΕΙΔΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΚΑΛΟΠ,ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ..ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ,ΞΕΧΝΑΜΕ ΕΥΚΟΛΑ,ΚΑΙ ΜΕ 3000 ΕΥΡΩ ΞΑΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ!!ΙΣΩΣ ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ.ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα τρία ΝΑΙ syneas έπρεπε να τα χε δει ο κόσμος πριν τους ξαναψηφίσει.
    Αλλα όπως λέει κι o scorpios με τα 3.000 ευρω αγοράστηκαν πολλά.

    Μοιράϊδα απορώ που το λες αυτό, ήμουν στην διαδήλωση της Αθήνας εχθές και ειχε πολύ κόσμο.
    Ποιός λέει λοιπόν οτι ήμαστε λίγοι, άρα ο μπούλης θα κάνει οτι γουστάρει εξα αιτίας αυτού ;
    Τα κανάλια μήπως ;
    Ποιά κανάλια ; Τα κατευθυνόμενα ;
    Τι έπρεπε να γίνει δηλάδη, φασαρίες και ξύλο για να πούν οτι αντιδράσαμε ;;;
    Ε όχι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΕΝ ειναι χοντρος....χοντροπετσος ειναι!
    ΔΕΝ ειναι ψευτης....πολιτικος/πολιτικαντης ειναι!
    ΔΕΝ μας δουλευει....πιστευει δυστυχως αυτα που λεει!

    Καλημερα tzonakos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 1 ΔΕΝ = ΔΕΝ
    2 ΔΕΝ = ΝΑΙ
    3 ΔΕΝ = ΔΕΝ

    Μέγας σημειολόγος MAD
    Θα με θυμηθείτε ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα δεν που γίνονται θα και καταλήγουν ίσως, τελειώνοντας ως ναι μεν αλλά...
    Σημειολογία των λέξεων και των πράξεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ασχετον,αλλα επικαιρον!!
    Το τρακτερ σου
    θελει
    λαστιχα κουρελι!
    Η;
    Η Ελλαδα θελει
    Φωτιο Κουβελη!!
    ..σπερα και μπαρδον δια την φλυαριαν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είδα το "μία πρόκριση" και νόμιζα ότι ανέβασες ποστ για τον γαύρο :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απαπαπα, χαχαχα :)
    Ολοι προκρίνονται φέτος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απεργία Μαζική = Νίκη Λαϊκή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Ψου - λου"; Ψέμά λέμε; Τι διάολο; Μόνο το δικό μου μυαλό δουλεύει βρώμικα; Είδες η τηλεόραση Τζονάκο; Διεφθάρην! Καλησπέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και η Διαφθορά απο Δ αρχίζει, όπως και τα ΔΕΝ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 'Η θα μπορούσε πολύ απλά να πει μόνο ένα ΔΕΝ...θα πάρετε σύνταξη ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Α, όχι, αν το έλεγε αυτό ίσως έβγαζε ποσοστό 48,5% πιο πολύ δηλαδή !
    Και τι θα κανα μετά χωρίς σύνταξη, ε ;
    Κλέφτης θα γίνω ;
    ΔΕΝ θα γίνω κλέφτης
    ΔΕΝ θα γίνω πολιτικός
    ΔΕΝ θα ψηφίσω το 2098

    ντούπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τζονάκο μου, μου έφερες στο μέτριο μυαλό μου τους στίχους του Δ. Σολωμού:
    Δυστυχισμένε μου λαέ, καλέ και αγαπημένε.
    Πάντα ευκολόπιστε και πάντα προδομένε.
    Τόσοι αιώνες ευκολοπιστίας δικαιολογούνται;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. έχω πάψει πολυ καιρό να πιστευω πολιτικους στην χωρα μας...νομιζω υπάρχουν και αξιολογοι ανθρωποι σε αυτον τον χωρο αλλα χανονται μεσα στην σαπιλα που κυριαρχει..

    την καλημερα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν πας να δείς αν έρχομαι...

    Η δικιά μου απάντηση στον κύριο αυτόν!

    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

-πες οτι θες αλλα να σέβεσαι τους άλλους συνομιλητές-
Δεν συνηθίζω να απαντάω σε μη μπλόγκερς κρυμμένους πίσω απο σκέτο λογαριασμό google. Θα τα σβήνω.
Α, και είμαι υπευθυνος ΜΟΝΟ για οσα λεω... δεν ειμαι υπευθυνος για οσα καταλαβαινεις.
ΤΖΟΝ παπαρολόγος.

Tweet

Related Posts with Thumbnails

Do not clopy

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape