Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2007

Bloghopping

Θα δώσω εδω τα αποτελέσματα ψηφοφορίας που έβαλα την περασμένη εβδομάδα εδώ.

Το ερώτημα ήταν :
ΕΣΥ ΣΕ ΠΟΣΑ ΜΠΛΟΓΚς ΜΠΑΙΝΕΙς ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.
Ψήφισαν 43
Ελαβον :
    1-5 = 18%
    6-10 = 16%
    10-15 = 18%
    15+ = 20%
    Δεν μετράω ρε φίλε = 25%
Σε πρώτη ματιά, δεν βγαίνει... αυτοδύναμη κυβέρνηση.
εκτός αν μου κάνατε πλάκα ξαναψηφίζοντας για να έρθουν όλα ίδια Evil or Very Mad

Ομως τουλάχιστον το δικό μου αναγνωστικό κοινό φαίνεται οτι δεν μετράει, ή δεν μπορεί να υπολογίσει. Η απλούστερα, ανάλογα με τη μέρα, μπορεί να μπεί σε λίγα ή σε πολλά μπλόγκς.

Ομολογώ οτι κι εγω λειτουργώ κάπως ετσι.
Υπάρχουν μέρες που θα μπώ να διαβάσω ή και να σχολιάσω σε 3-4 μπλόγκς μόνο.
Αλλες μέρες που εχω χρόνο, θα μπώ σε 15, μπορεί και 25 ιστολόγια.

Το πόσα σχόλια θα γράψω δεν είναι πάντα ανάλογο των επισκέψεων και αναγνώσεων. Σίγουρα σε πολλά θέματα δεν εχω να γράψω κάτι.
Ειδικά σε μερικά τέλεια κείμενα, βρίσω πολύ χαζό να γράψω "
Ωραίο !!! " και τέλος. Η να γράψω " συμφωνώ " σκέτο.
Ειναι σαν να τον/την κοροϊδεύω τον/την συγγραφέα που με κόπο έγραψε κάτι θαυμάσιο, να έρχομαι εγω να γράφω κάτι σε στυλ chat.

Ευτυχώς στα ιστολόγια βρίσκεις θησαυρούς.
Απο χιούμορ μεχρι σοβαρά, απο λογοτεχνία μέχρι ημι-μεθυσμένες σκέψεις.
Ερωτες και ποίηση, μέχρι αθλητικά και φωτογραφίες, όλα ή σχεδόν όλα είναι αυθεντικά, ακόμα κι οταν ενα θέμα βασίζεται σε δουλειά άλλων, όπως πχ μια φωτογραφία ή ενα βιβλίο.
Ασε δε τα ταξιδιωτικά μπλόγκς. Με ταξιδεύουν συνέχεια.
Δεν μπορώ όμως να σχολιάζω αν δεν εχω πράγματι κατι να πώ.
Και το ίδιο κάνουν και οι δικοί μου επισκέπτες, και τους ευχαριστώ πάρα πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

-πες οτι θες αλλα να σέβεσαι τους άλλους συνομιλητές-
Δεν συνηθίζω να απαντάω σε μη μπλόγκερς κρυμμένους πίσω απο σκέτο λογαριασμό google. Θα τα σβήνω.
Α, και είμαι υπευθυνος ΜΟΝΟ για οσα λεω... δεν ειμαι υπευθυνος για οσα καταλαβαινεις.
ΤΖΟΝ παπαρολόγος.

Tweet

Related Posts with Thumbnails

Do not clopy

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape