Τετάρτη 8 Αυγούστου 2007

Μπωδόσφαιρο

Ο Ναι-ναί είπε Οχι-όχι στον Ολυμπιακό, αλλα ο Μπλάνκο ειπε ναι-ναι θα ερθω να διορθώσω κατάσταση στην ΑΕΚ. Τι διορθωτικό θα ηταν ; Ετσι μπράβο.
Στο μεταξύ ο Ενα-Καρχίρε κατέφθασε και οσονούπω ο Δύο-Καρχίρε ο ξάδέρφός του θα ερθει κι αυτός για τον Βάζελο.
Ο Ρι-βάλτο-αγόρι-μου θα ζωγραφίσει πάλι και ο Καρα-γκντούπης θα πέφτει.
Ο Πεσεδείρω θα φάει τα μουστάκια του με το Λεμόνι για ποδαρικό της Σούπα-Λίγκας.
Το Τσού-Λού δεν εχει σημασία, αρκεί να σαι πρώτος στο χουργιό.
Για ποδόσφαιρο μιλάμε τόση ώρα ε ;
Σφαίρα στα πόδια δηλαδή.
Με ηγέτη εναν Γκαγκά-τση κι ενα Ορφανό παιδί θα καταχτήσει η Ελλάς την πωδωσφερικιά Εβρώπι.
Σφαίρα στο κεφάλι δηλαδή.
Καλά που υπάρχει και η Φάνει-Χάνει-την-μπαλλιά.
Μάλιστα κες και κοι, έφτασε η ωρα να χαρούμε μπάλλα, μη σας νοιάζουν όλα τ' άλλα.

16 σχόλια:

  1. Είσαι μεγάλος ποιητής. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με Ζαγορακη Μπάρμπα (πήρε τη Βάνα τελικά;;;;;; ) , Πετράν Κοκκαλάν, Τζιγκερ "Σουμάχερ" Βαρδιν, και Ντεμις Βαντις δε μασαμε τίπουτις.
    Αι Ευρώπαι ειναι δικαί μας.

    Κλωτσα τονεεεεεεεεεεεε....

    Καλημέρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ότι πείτε..
    γιατί να σας πάω εγώ κόντρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α, όλα κι όλα kat.
    Πες γρήγορα τι ομάδα είσαι και πιασε και μια μπύρα πριν αρχίσει το ματς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαχαχαχα....ετσι πεστα τζονακο... εδω θελουμε καφρίλα, σημαίες, φωτοβολίδες και αλλα πολιτισμένα... Να δηλώσει ο κοσμος ειναι με μας ή με τους αλλους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δηλαδή αμα φωναξει ο σερ, Μπραβο ναι, ναι, ναι!!!

    Φωνάζει τον Ραουλ Μπράβο και τους Νε και Νενε; (πονεσανε τα νενε μου...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μάλιστα..

    είμαι παναθηναικός! καλό είναι αυτό ή όχι;
    πέρασα το τεστ;;;;;;;;

    τι μπύρες είπαμε οτι πίνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το τεστ του τζονακου το περασες σίγουρα...χοχοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πέρασες, πέρασες !
    Ωραία :)
    Erdinger πίνω και Franziskaner.

    Το Μπρασίντα απο πάνω πίνει οτι βρεί μπροστά του, αλαλ με μέτρο, με ΤΟ μέτρο, χχαχαχα. Ενα μέτρο μπύρα ! λοοολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εγώ σε ό,τι αφορά στο ποδόσφαιρο λέω σκορδογκαΐκα μου! Μ' όλο το σεβασμό προς τα μπωδοσφαιρόφιλα πλήθη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ψευτηηηηηηηηηηηης, ψευτηηηηηηηηης... Δεν πινω με το ΜΕΤΡΟ μην τον ακούτε. Μετραω μονο σε βαρέλια... :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαχαχα...
    Για να πω την αλήθεια λέμε, λόγω οτι θ αρχίσει το μπωδόφερο σε λιγο μ' έπιασε να κόψω λίγα μέτρα απο το ποτάκι !
    Φίλαθλος άθρωπος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ...Πήγαμε μαζί στο γήπεδο. Για κείνη ήταν η πρώτη της φορά. Σπουδαγμένη κοπέλα με χαμηλό προφίλ όπως κι εγώ... Της εξήγησα από την αρχή τους κανονισμούς, τις ομάδες, ποιος είναι ο διαιτητής...
    Ενθουσιάστηκε και μου ζήτησε να αγοράσουμε μαζί διαρκείας.
    Ωσπου ξεκίνησε το ματς... Εγώ φυσιολογικός όπως πάντα, έκανα διάφορες υποδείξεις με κραυγές και χειρονομίες σε λογικά πλαίσια...
    Εκείνη τρομοκρατήθηκε με κοίταξε με απορία και αποτραβήχτηκε σε διπλανό κάθισμα...
    Ενιωσε την απόρριψη σε όλο της το μεγαλείο κατάλαβε γιατί στο κινητό ακουγε το "Μια αγάπη έχω στην καρδιά την κιτρινόμαυρη θεά"...
    Δεν ξανάρθε στο γήπεδο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κι εγώ δηλώνω αποχή από το άθλημα και προτιμώ το αποπάνω ποστ (και από πάνω να μη σου πω!);):Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μου έδωσες ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΗ τζονακο!!! Σύντομα το σχέδιο αναγέννησης του ελληνικού μπωδωσφαίρου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Xoxoxo, γουστάρω !
    Προχώρα λέμε ! Αυτά ειναι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

-πες οτι θες αλλα να σέβεσαι τους άλλους συνομιλητές-
Δεν συνηθίζω να απαντάω σε μη μπλόγκερς κρυμμένους πίσω απο σκέτο λογαριασμό google. Θα τα σβήνω.
Α, και είμαι υπευθυνος ΜΟΝΟ για οσα λεω... δεν ειμαι υπευθυνος για οσα καταλαβαινεις.
ΤΖΟΝ παπαρολόγος.

Tweet

Related Posts with Thumbnails

Do not clopy

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape