Τετάρτη 4 Απριλίου 2007

Internet - Διαδίκτυο



Τόσα χρόνια, η ενασχόλησή μας με το διαδίκτυο, έχει να κάνει με πολλά.
Εχουμε γράψει τόσα και τόσα, και τούτο δω το βλογκάκι μάλιστα παραμελημένο τό 'χα, απο τον Γενάρη του 2005 που το άνοιξα. Δηλαδή άλλα έγραφα τότε, τελος πάντων.
Του αξίζει να του δώσω κι άλλα, να του δώσω πολλά, άλλωστε είναι το δικό μου.
Δεν εχω ψευδαίσθηση οτι θα με διαβάζουν ή θα με θαυμάζουν πολλοί. Μακάρι.
Αλλα δεν είναι αυτός ο σκοπός.
Σκοπός δεν ξέρω αν υπάρχει, ούτε κάν ανάγκη ή κάτι άλλο.
Οταν θα βλέπω κάτι που θέλω να το πώ, θα το γράφω, οταν κάποιοι άλλοι εχουν να πούν κάτι σημαντικό, θα το σχολιάζω θετικά.
Θέλω όποιος μπορεί, να αφήνει ενα σχόλιο, μια καλή ατάκα, και θα χαρούμε μαζί το οτι μοιραστήκαμε τις ίδιες σκέψεις, τον ίδιο στόχο, το ίδιο μαρκάρισμα του καλού ή του κακού.
Ευχαριστώ προκαταβολικά όλους που αληθινά εκτιμούν την σκέψη και τις ευαισθησίες του άλλου, ακόμα κι αν διαφωνούν.
Αλλωστε και η διαφωνία θα μας κάνει καλύτερους.
Σήμερα μου έκανε εντύπωση το μπλογκάκι "Γόβα-στιλέτο" γι αυτό και το βαλα στα λινκς.
Ετσι κάθε τόσο θα δίνω αξιοπρόσεκτα σχόλια άλλων κι ελπίζω ετσι να ενωθούμε σε κάτι διαφορετικό, σε κάτι άλλο πιό σωστό.

2 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες.Καλό Πάσχα. ci vediamo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πέρασα κι εγώ να αφήσω μια ευχή, για τις γιορτές, για κάθε μέρα, όπως σχολίασες στο φεγγάρι μου, για τα χαμόγελά μας...

    σε ευχαριστώ και για τον σύνδεσμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

-πες οτι θες αλλα να σέβεσαι τους άλλους συνομιλητές-
Δεν συνηθίζω να απαντάω σε μη μπλόγκερς κρυμμένους πίσω απο σκέτο λογαριασμό google. Θα τα σβήνω.
Α, και είμαι υπευθυνος ΜΟΝΟ για οσα λεω... δεν ειμαι υπευθυνος για οσα καταλαβαινεις.
ΤΖΟΝ παπαρολόγος.

Tweet

Related Posts with Thumbnails

Do not clopy

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape