Παρασκευή 20 Απριλίου 2007

Eλα ρε ...;

- Ελα ρε, τι έγινε ; ολα οκ ;
- Τι 'ναι ρε, τι έγινε, καλά εισαι συ ; εδώ εγω, με τη μάνα μου.
- Ρε σήκω φύγε απο κει πάνε να νοικιάσεις ενα σπιτάκι μόνος σου, αντε 35 χρονώ γομάρι.
- Μου τη λε ρε φίλε ; αφού ξέρεις....
- Ναι, ξέρω, η Μαντώ, απο τότε δεν έχεις συνέλθει. Η μάνα σου το πήρε πολύ στραβά που σε χώρισε.
- Σώπα ρε, και τι έγινε ; ... καλύτερα.
- Ε, ναι, δε λέω, αφού άλλα ήθελε αυτή, άλλα εσύ. Αλλα κι εσυ ρε, κάμε λίγο κράτει.
- Τι κράτει μωρε, δηλαδή να μην πάμε Σαντορίνη ; Ολο στη μάνα της ήθελε να πηγαίνουμε κι εγω τα βαριέμαι τα σόγια.
- Ξέρω, καταλαβαίνω, ευτυχώς εγω χω καλά σόγια απο τη μεριά της Αφροδίτης.
- Για πες τώρα, τι γίνεται, θα ρίξουμε καμμια γκόμενα, τι θα γίνει ;
- Εμένα ρωτάς ρε, πού ήσουνα το περασμένο Σάββατο, έιχα κατι καλά στην παρέα λέμε. Περάσαμε καλά, Γκάζι είχαμε πάει.
- Κοιμόμουνα ρε !
- Αϊνταααα, βρήκες ωρα να κοιμάσαι φίλε μου, ο κόσμος την πέφτει λίγο το απόγευμα να βγεί το βραδάκι χαλαρά και φρέσκα !
- Αφου ρε ήμουνα κομμάτια, δούλευα.... να κνονίσουμε όμως.
- Ε, ναι, να κανονίσουμε ! οκ φίλε, θα κανονίσουμε... αντε, τα λέμε.
- ... πού σαι, κανόνισε καμμια καλή παρέα ε ;
- Ντάξ' ρε, θα δούμε, κοιμήσου ! χαχαχα...
- Γειααααα.... - γεια

Αντε τώρα να του ξηγήσεις του χαμένου οτι τα "κανονίσματα" δεν γίνονται, αλλα τυχαίνουν αυθόρμητα και οτι δεν μπορείς να βγαίνεις με παρέες με σκοπό να βρεί αυτός γκόμενα και να σε πρήζει κι απο πάνω, " αυτη δεν μ' αρέσει, εκείνη δεν μ' αρέσει, η άλλη πώς ειναι ετσι ... " ααααααα τα νεεεεύρα μουουου.....
Ρε μλκ, χαλάρωσε λέμε, απόλαυσε τη βόλτα που βγάζεις τον εαυτό σου, την παρέα, τον χώρο, τα πάντα και μη ψάχνεις, κυρίως μην ψάχνεις για pussy, αστο να έρθει και αν έρθει. Τι στο διάολο ; Για κυνήγι βγήκαμε ;
Και στην τελική ρε κάφρε εγω εχω σχέση, εσυ εισαι μόνος, οκ φίλοι είμαστε, και πες οτι χτυπάς μια, εγω τι κέρατο κάνω ; ε ; ...κατι για φαναράκι μου λεγαν, δε μπορώ λέμε.


( Μα πώς μου τη σπάει αυτό το ψεύτικο " θα κανονίσουμε " !!! )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

-πες οτι θες αλλα να σέβεσαι τους άλλους συνομιλητές-
Δεν συνηθίζω να απαντάω σε μη μπλόγκερς κρυμμένους πίσω απο σκέτο λογαριασμό google. Θα τα σβήνω.
Α, και είμαι υπευθυνος ΜΟΝΟ για οσα λεω... δεν ειμαι υπευθυνος για οσα καταλαβαινεις.
ΤΖΟΝ παπαρολόγος.

Tweet

Related Posts with Thumbnails

Do not clopy

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape